ddarkshadow pe 01 Aprilie 2012 23:46
ce film de tot rahatu'!!!!!!smf** pe el!!!!....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
0 4
wampssip pe 01 Aprilie 2012 20:19
Plin de vorbaraie si foarte putina actiune, cine mi-a spus de acest film a zis ca tremura pe scaun, asa minciuni?
0 4
Bulldogul pe 23 Mai 2012 16:59
Prestatie mediocra
Nu stiu daca faptul ca filme serioase nu prea a avut sau ca e prea tanar, a facut ca acest film sa fie bun , dar cu o prestatie actoriceasca mediocra.
Daca dorea sa iasa din zona Harry Potter, Daniel trebuia sa aleaga un film "cu picioarele pe pamant" si nu unul care se invarte tot in zona paranormalului si a science fictionului.
Suspans , horror, dar parca te asteptai ca la un moment dat , sa scoata bagheta si sa faca fantomele sa dispara.
DPMDV un film de nota 7. Bun de vazut.
Bafta all!

0 3
Moovi.ro pe 19 Mai 2012 01:08
Harry Potter fata bagheta
Din pacate, iata ca a venit timpul ca Harry Potter sa mai faca si alte filme.Nu a inceput prea bine.Din punctul meu de vedere Daniel Radcliffe este veriga slaba a filmului. Un thriller/horror despre un orasel uitat de Dumnezeu care avea un conac blestemat unde de fiecare data cand cineva o vedea pe "The lady in black" un copil murea in oras. Interesant. O nota cam maricica, dar un film ok de vazut.
Daca ar fi fost un actor mai bun in locul lui Daniel, poate am fi vazut acest film si in cinematografele din Romania deoarece cred ca ar fi avut un succes mai mare. Asa este doar un film horror obscur, de care nu a auzit multa lume, dar care avea totusi un potential. Pot sa zic ca am tras cateva sperieturi, ideea mi-a placut, modul in care era vazut de oamenii din sat foarte realist, doar el nu intelegea ce se petrece. Cand intr-un final s-a prins el care e smenu, si-a folosit bagheta… citeşte

0 3
Ionutzuu71 pe 01 Februarie 2015 23:30
Clar nu!
Nu recomand nimanui acest film!Mie personal mi s-a parut extrem de plictisitor,nimic de speriat pana in ultimele minute...Dezamagitor..
0 2
IulianaMD pe 08 Iulie 2012 17:06
naspaaaaa
trailer super bun ,filmul - just another horror movie ,nimic special , nu mi-a placut ... oricat se chinuie Daniel Radcliffe o sa ramana Harry Potter :))
0 2
NmpN pe 25 Mai 2012 19:08
Nu sunt un fan al filmelor horror dar acest film pare mai mult a mister, suspans si asta da , imi place . Cu o actiune monotona, dar destul de bine realizata de a te tine in suspans am vizionat un film cat de cat frumos si interesant . Cu taota ca nu sunt un fan a lui Daniel Radcliffe pot spune ca a jucat destul de bine cu toate ca nu iti trebuie foarte mult talent sa faci un asemenea film . Ma asteptam la o coloana sonora mai buna insa nu pot sa zic ca ma dezamagit complet . In schimb , finalul ma dezamagit foarte mult ....
0 2
Qube86 pe 08 Mai 2012 18:02
Sleep...while you can !!!
Cand am aflat ca, Daniel Radcliffe, isi va face aparitia intr-un nou film, samanta de curiozitate a incoltit imediat...Vroiam sa vad ce va face in alt rol decat cel care l-a facut cunoscut intregii lumi...Desi am fost de la inceput avertizat ca va fi un film cat se poate de infricosator, nu m-am temut de o experienta horror...ci chiar am imbratisat-o cu speranta ca poate va iesi ceva bun...''The Woman in Black'', te cam face sa tresari...iar daca dai dovada de o sensibilitate acuta, s-ar putea sa iti doresti sa iti ascunzi privirea in mare parte a filmului...Personajul lui Daniel (Arthur Kipps), este un tanar vaduv avocat care ajunge intr-un satuc englez pentru a rezolva problema mostenirii decedatei Alice Dabrow...Acolo, insa, intr-o atmosfera mohorata (uneori incetosata, alteori ploioasa), au loc tot felul de fenomene ciudate numite de o parte dintre personaje ca ''simple… citeşte
0 2
AndreeaSimy pe 22 Martie 2012 14:42
Una dintre cele mai mari temeri ale unui actor este aceea de a fi privit din prisma unui rol ce l-a consacrat, dar care a fost adresat unui anumit public, asa cum in cazul lui Daniel Radcliffe rolul ce l-a facut cunoscut noua este acela a micului vrajitor, personaj intr-o poveste destinata cu precadere adolescentilor. Este f dificil sa reusesti sa schimbi o imagine astfel creata, dar consider ca rolul nostru de "consumatori" este acela de a incerca sa introducem obiectivitatea in critica noastra.
Personal, nu am fost foarte impresionata de poveste, nu o consider f originala, in schimb prestatia lui Daniel a fost putin peste medie:).

0 2
kokoletutza pe 10 Martie 2012 23:39
Nu a fost cine stie ce bun filmul....l-am vazut pe Daniel in Harry Potter si mi s-a parut ciudat cum a jucat in filmul asta...parca asteptam sa faca vreo vraja ceva sau sa apara Voldemort...nu-l vedeam jucand in alt film....nu-i sta bine in postura de tata pt k inca e prea tanar....
0 2
failure pe 29 Noiembrie 2012 14:37
tampenii
stiti ce nu inteleg ? cica horror/thriller/drama ... unde apare ca este SF ?:-o sau voua nu vi se pare ca este?
0 1
Ovidiu239 pe 27 decembrie 2012 21:31
mda, asa zic si eu, nici macar comedie nu e trecut! ce tampenii...
Railysse pe 15 Aprilie 2012 02:44
Interesant..
Interesanta povestea. Mie unul mi-a placut... dar perfect moment mi-am gasit si eu sa-l vad: La 12 noaptea in noaptea de Inviere :))... Lasand gluma la oparte, cred ca filmul putea fi mult mai bun.
0 1
Octaz pe 28 Martie 2012 23:56
In caz ca va era dor de Daniel Redcliffe, va recomand cu cea mai mare placere sa urmariti "The Woman in Black", dar doar din acest motiv, pentru ca deseori aveam impresia ca urmaresc chiar "Harry Potter" in varianta horror bineinteles, doar ca fara bagheta magica. Un film Horror slab dupa parerea mea, pornind de la subiect si pana la desfasurarea actiunii, o actiune slaba, previzibila si foarte des intalnita, pentru ca, sa recunoastem, spiritul unei mame care cauta razbunare pentru fiul ei, nu este cea mai autentica idee. Ecranizarea nu a rupt gura targului, senzatiile sonore fiind punctul forte al momentelor de panica. Totusi cu indulgenta si mai ales pentru finalul oarecum asteptat (stim ca genul asta de film are mereu un final, hai sa nu zicem nefericit, ci mai degraba socant) acord fimului nota 6. Si inca un lucru, cam tanar Daniel pentru un tata. :)
0 1
Manuel04 pe 25 Martie 2012 20:19
Pentru un horror atmosfera este buna , este filmat ok darscenariul este cam intins de aceea au aparut si comentariile cum ca filmul ar fi plictisittor. Daniel e cam stangaci si nu cred ca este potrivit pentru rol.
0 1
marian_007bond pe 25 Martie 2012 09:21
:O:O:O:O:O
La asta nu ma puteam astepta, Daniel Radcliffe intr-un film horror, pe mine unul ma surprinde faptul ca el joaca in acest film
0 1
into_the_labyrinth pe 16 Martie 2012 17:10
Excelent. Combinaţia perfectă între mister şi horror, existând mereu o balanţă între cele două genuri. Aventurile tânărului Arthur Kipps, plecat cu o misiune la un misterios conac bântuit şi cu o istorie foarte stranie, îl vor face curând să se piardă într-un labirint al terorii, în care un rol important îl joacă fantoma surorii fostei proprietare a conacului, care şi-a pierdut în mod tragic şi prematur băieţelul. ”The Woman in Black” îmi aminteşte şi de ”Rose Red” (decorurile seamănă destul de bine), şi de ”Fragile” (existând o oarecare similitudine în scenariu). Mi-au plăcut şi story-ul, şi decorul şi chiar şi interpretarea lui Daniel Radcliffe. Să spun mai mult, ar echivala cu un singur cuvânt: spoiler. Mergeţi să-l vedeţi, merită! (cei care agreaţi genurile amintite, evident).
0 1
mym pe 15 Martie 2012 19:21
interesant sa/l vad pe Daniel sub o alta adaptare decat, vesnicul vrajitor Harry
0 1
danutza012694 pe 12 Martie 2012 19:48
un film destul de bunicel...adica are cateva scene care te tine in suspans..insa pe alocuri plictisitor....este o combinatie...oricum cateva faze sunt chiar scarry:-s:D
0 1
user-5a6df7d63383e pe 27 Octombrie 2023 18:47
Filmul e bunicel dar Radcliffe strică tot farmecul.Ar trebui să joace in comedii,doar la asta îl ajută fața. E ca și cum l-ai pune pe Dirklange să joace în Hulk.Nota 5 pentru scenariu si peisajele surprinse artistic pe pelicula.
0 0
lavara_laiarna pe 24 Decembrie 2021 20:52
Rareori finalul face diferența, în genul acesta de filme. . aproape identice.
0 0
bainca pe 27 Februarie 2018 15:03
nota 5 cu indulgenta
dupa parerea mea a fost mai mult drama decat horror , drama amestecata cu putin thriller , am tot asteptat sa fie ceva horror si cu exceptia la o scena nu a fost nimic , a fost chiar plictisitor si destul de slab , actiunea nu a fost cine stie ce ,a fost prea inceata , singurele lucruri care au fost bune la filmul asta sunt actorii si ideea in sine , dar pacat ca nu a fost dezvoltata cum trebuie , in rest daniel radcliffe a jucat bine , pentru asta si pentru idee nota 5 dar cu indulgenta .
0 0
balta67verde pe 02 Aprilie 2017 12:16
Horror clasic excelent !
Un film Horror in stilul clasic. Dupa tot felul de filme "Horror" ca Blade, Van Helsing si alte ciurucuri, acest film vine ca o gura de oxigen. Conacul si regiunea in care s-a filmat sunt superbe. M-a surprins placut prestatia lui Daniel Radcliffe, nu ma asteptam. Ciaran Hinds, un actor foarte carismatic, a jucat exceptional.
0 0
sammy_samman pe 31 Martie 2017 16:17
Prima surpriza placuta a fost aceea ca un reprezentant (cred) al Editurii Leda (Corint) a inmanat fiecarui participant la vizionare cate un exemplar al cartii aparute pe piata in 2009, pe coperta careia scrie „O excelenta poveste cu stafii … de o stranietate superba … o lectura fascinanta” – Evening Standard. O lectura pe care am „executat-o” rapid seara tarziu (fara cine stie ce fascinatie si fara sa imi induca un somn cu vise negre), pentru a-mi face o parere asupra materialului pe care s-a concretizat scenariul.

A doua surpriza placuta a fost pentru mine aceea ca filmul s-a inscris pe linia acceptabilului, avand cateva calitati legate de scenariul care a stiut sa lase deoparte acumularea de elemente caracteristice unei carti, rezumand esentialul cu greutatea efectelor vizuale. Scop atins partial de scenariu, pentru ca subliniaza simplitatea posibilitatii… citeşte

0 0
ValentinaV pe 18 Noiembrie 2016 21:50
un film horror relaxant, fara vulgaritati, mate scoase pe afara sau sange, doar clasicul suspans + unele momente cu figuri bruste si aparitia la fel de brusca a unei note sau melodii. E drept Ca Silent Hill sau Insidious erau mult mai horror, sau chiar si the conjuring 2 , dar si acest film este tot horror, oarecum pe picior de agalitate cu crimson peak... oarecum. Suspansul si aparitia la momentul exact al melodiei conteaza foarte mult. Daca se mai adauga si ceva efecte speciale cat de cat credibile la momentul oportun, iese perfect. Momentul conteaza + imaginea. Peisajul este de-a dreptul superb, demult nu am mai vazut ceata atat de densa + padure pustiita. Totul este frumos pentru a da un fior ,iar regizorul a profitat din plin de acest lucru. nu regret ca am vazut filmul, lucru ce se intampla destul de rar.

Momentele au fost foarte bine dozate, chiar am urmarit cu… citeşte

0 0
SconsulParfumat pe 19 Iunie 2016 23:06
Înfricoșător
Înfricoșător, atmosferă sumbră, peisaje englezești ce se-nbină perfect cu tema filmului...
Harry Potter joacă foarte bine rolul...
Un singur lucru vreau să spun (pt cei ce vor sa vadă filmul și nu știu la ce să se aștepte): oameni buni, NU e nici pe departe ca The Others! Am mai tot văzut comparația nu știu pe unde; cui i-a placut The Others și crede că e ceva similar, nu e!

0 0
AlexandruDragosStegaru pe 24 Ianuarie 2016 15:48
The Woman in Black
0 0
mihai_barbu pe 20 Decembrie 2015 19:35
NU's Fan Potter Harry, da am vazut filmul e ok cat de cat chiar daca are prea putine momente de panica
0 0
Shadow_Master pe 01 Ianuarie 2015 21:35
Mie tot imi spunea un prieten ca e tare filmul si pana la urma mi-am facut timp sa-l vad si am ramas placut surprins.Tot filmul m-a tinut in suspans,iar povestea a fost destul de originala,adica nu este vorba despre un criminal si cativa adolescenti sau alte prostii de astea.Actorii au jucat foarte bine, nici nu ma asteptam sa-l vad pe Daniel Radcliffe sa joace in astfel de filme.M-am speriat de mult ori pe parcursul filmului,insa ii dau doar 9 deoarece nu prea mi-a placut sfarsitul.Oricum , il recomand.
0 0
Silvia.R pe 14 Septembrie 2014 13:18
Un film destul de reusit…dar trebuie sa recunoastem ca Daniel Radcliffe nu este pregatit pentru a juca in astfel de productii. Cred ca cel mai bine i se potrivesc cele fantasy asa cum ne-a obisnuit in Harry Potter.Scenariul este imprevizibil si asta ma face sa-i dau nota 7.
0 0
adda_adrianna pe 02 Aprilie 2014 19:50
Bunicel, m-a speriat ( ceea ce este bine, asta ar trebuii sa faca un film de acest gen ).