Srdjan pe 28 Septembrie 2012 20:54
Foarte plictisitor film. Cred c-am atipit de cateva ori
0 4
Beastmaster pe 16 Aprilie 2013 22:10
vrajeala de doi bani
Intimplator am mai multi cunoscuti cu impediment grav de vedere (sau total) si pot spune din anumite motive ca actorul principal a jucat foarte prost rolul orbului. Se vede ca s-au bagat multi bani in film dar cam atit. Contesa deasemenea, prea melodramatic, daca filmele anilor 30 erau asa nu inseamna ca si oamenii din lumea reala erau la fel...Nimeni vad ca nu si-a facut temele...Totusi un film foarte bun pentru indivizii care sint indragostiti de filmele Bollywood...
0 3
defav pe 19 Decembrie 2015 18:49
In ansamblu, nu l-as recomanda . Fiecare cu parerea lui, evident , dar desi e destul de bine realizat artistic , ca fir narativ e de-a dreptul plicticos . Povestea se vrea a fi emotionanta , pe mine nu m-a prins prea mult pt ca e putin tras de par . Deci filmul e destul de monoton si daca personajul orbului e totusi bine reliefat, te introduce destul de bine in lumea lui -chit ca parca nu simuleaza bine lipsa vederii -in schimb personajul ei ramine opac , parca e doar cirja orbului .Relatia si sentimentele dintre cei doi sint supralicitate ,totusi .Filmul devine ceva mai palpitant de-abia in ultimul sfert de ora, cind " timpul nu mai avea rabdare ".
Deci ,nu-mi pare un film memorabil .Cine vrea un film emotionant cu adevarat , magnific , sa vada Million dollars baby al lui Eastwood , ala film adevarat .

0 1
Slightly pe 19 Decembrie 2016 22:15
Cretinii de la CInemagia
Cretinii de la cinemagia vad ca aproba intentionat "sinopsis"-uri retardate ca si ei. Invatati dracu odata ce inseamna sinopsis, prostilor. Nu te apuci sa spui tot filmul in cateva fraze, idiotilor, ca dispare farmecul filmului. Sunt inconjurat de prosti, prosti mai mari ca astia de la cinemagia n-am intalnit.

Pis pe voi si p;e contul asta puteti sa-l stergeti. Muie

0 0
lili22 pe 13 Mai 2014 20:26
acceptabil
Nu e cel mai bun film regizat de James Ivory dar Ralph Fiennes face un rol bun.
0 0
margott pe 11 August 2011 17:14
Nu mi-a placut deloc cum s-a descurcat Fiennes in rolul orbului, de cele mai multe ori se uita fix la interlocutor, alteori se uita in camera, nici nu ti-ai da seama ca e orb daca personajele din film n-ar puncta infirmitatea lui. Macar de s-ar fi documentat inainte de film sau ar fi luat niste lectii, asa cum face orice actor cand vrea sa-si intre mai bine in rol.
1 2
Iulidesprefilme pe 12 Martie 2013 17:03
O poveste de dragoste care impresionează prin firul narativ , prin jocul actoricesc...
1 1
allexx.andra pe 16 Martie 2011 21:36
foarte frumos...
mi-a placut enorm de mult filmul...credeam ca ma va plictisi, dar nu...a fost un film fin, plin de sinceritate.
1 1
marc_mihai pe 22 Decembrie 2010 17:27
O Natasha Richardson absolut superba si un Ralph Fiennes in rol de orb.Un film bunicel desi putin monoton.Ralph Fiennes s-a integrat binisor in rolul orbului,desi cred ca acest rol i se preteaza mai bine lui Al Pacino ( a se vedea "Scent of a woman").Per total filmul mi-a placut
2 3
cosmin_kedii pe 16 Mai 2013 12:32
Ralph Fiennes este strălucitor ca întotdeauna, divin și perfect, în acest rol
3 1
edinaa pe 11 Decembrie 2010 21:50
Un film bun, care merita vazut mai ales pentru ca avem parte de o interpretare exceptionala, ca intotdeauna, din partea lui Ralph Fiennes.
3 1
Lorette09 pe 29 Octombrie 2010 14:54
Nu imi vine sa cred ca nimeni nu a comentat acest film. Este unul din cele mai bune filme a lui Ralph Fiennes! Un rol pe care il interpreteaza perfect, la fel ca in The English Patient, poate chiar mai bine tinand cont ca in acest film interpreteaza rolul unui orb izolat si dezamagit de viata. Partenera sa, Natasha Richardson isi interpreteaza rolul la fel de bine, intruchipand rolul unei foste contese, in prezent fiind o femeie introvertita, enigmatica si in acelasi timp fascinanta. E un film de colectie pentru adevaratii cinefili.
9 1