Nota 8/9.

0 1
cetateanu pe 24 August 2010 19:50
Mi-a placut mai mult cel vechi cu Steve McQueen dar si acesta este OK.
0 1
Dragos.87 pe 23 Februarie 2024 22:36
Destul de bun, are un ritm care crește simțitor iar la capitolul acting, foarte reușit..Pierce Brosnan, are o prestație pe măsură iar scenariul este foarte intrigant, deși nu strică o atmosferă mai profunda și un suspans crescut..Oricum, merge vizionat..!
0 0
ciobotaru pe 09 Decembrie 2009 14:16
UN FILM DE LUX !!!
cant il vad pe Pierce Brosnan in filme de genu asta si anume , filme superbe , ma gandesc ce naiba l-a facut sa joace in prostia aia de 007 ,cand el e un actor super simpatic si doar prezenta lui poate cantari enorm ,
1 5
Ilila pe 04 Mai 2010 08:44
Acest film este un remake si dupa parerea mea ar trebui sa mai fie facut inca unul. Subiectul este unul interesant, plin de savoare dar nu este exploatat in totalitate.
1 2
serban_ionescu pe 14 iunie 2016 02:40
Pierce Brosnan in rolul principal, a fost probabil chiar cea mai inspirata alegere pentru aceasta noua ecranizare a filmului cu acelasi titlu aparut cu 31 de ani in urma, adica in anul 1968, in care alegerea ca personaj principal a lui Steve McQueen a fost la fel de inspirata, desi acolo a fost vorba de un jaf la o banca si nu de furtul unui tablou ca si o simpla provocare pentru un Thomas Crown oricum cu o avere si asa foarte importanta asa cum este prezentata actiunea in aceasta noua varianta, pe care eu personal o apreciez mai mult decat pe cea veche din punct de vedere al actiunii propriu-zise, deoarece spre deosebire de varianta veche din 1968 cu Steve McQueen si Faye Dunaway al caror joc actoricesc se ridica si el la cote inalte, aceasta varianta noua cu Pierce Brosnan si Rene Russo este mult mai complexa si deci mult mai interesanta de urmarit deoarece se asociaza si suspansul, misterul si rasturnarile NEASTEPTATE de situatii mult mai greu de anticipat si deci mult mai surprinzatoare, cat si scene de erotism senzual care in varianta veche sunt mai putin punctate efectiv si mai vag interpretate. In acelasi timp vreau sa subliniez ca desi Rene Russo este mult mai in varsta in aceasta varianta noua decat Faye Dunaway care avea numai 27 de ani in varianta veche din 1968, totusi este si ea destul de frumoasa si inca atractiva chiar si in acest rol, dupa parerea mea nefiind deloc o alegere total nepotrivita pentru acest rol care implica si o destul de pregnanta latura senzual-erotica. Todata trebuie amintit faptul ca actrita Faye Dunaway, din vechea varianta in care avea doar varsta de 27 de ani, in acelasi rol cu cel al actritei Rene Russo din aceasta varianta, apare si acum la varsta de 58 de ani si in aceasta noua varianta a anului 1999, dar desigur ca intr-un rol secundar, probabil ca si un remake al filmului initial din 1968. Nota mea este 7,5 !
ioanaa_ioana pe 26 Februarie 2022 20:01
Imi place Brosnan , un irlandez melancolic, nobil si rasat. Nu are fizionomia de derbedeu prezenta la mai toti actorii fosti si prezenti.
Filmul este bunicel.

1 1
serban_ionescu pe 14 Iunie 2016 02:45
O varianta noua cu mult mai mult suspans, mister, rasturnari imprevizibile de situatii si scene senzual-erotice mai bine redate decat in varianta anului 1968 !
Pierce Brosnan in rolul principal, a fost probabil chiar cea mai inspirata alegere pentru aceasta noua ecranizare a filmului cu acelasi titlu aparut cu 31 de ani in urma, adica in anul 1968, in care alegerea ca personaj principal a lui Steve McQueen a fost la fel de inspirata, desi acolo a fost vorba de un jaf la o banca si nu de furtul unui tablou ca si o simpla provocare pentru un Thomas Crown oricum cu o avere si asa foarte importanta asa cum este prezentata actiunea in aceasta noua varianta, pe care eu personal o apreciez mai mult decat pe cea veche din punct de vedere al actiunii propriu-zise, deoarece spre deosebire de varianta veche din 1968 cu Steve McQueen si Faye Dunaway al caror joc actoricesc se ridica si el la cote inalte, aceasta varianta noua cu Pierce Brosnan si Rene Russo este mult mai complexa si deci mult mai interesanta de urmarit deoarece se asociaza si suspansul,… citeşte
1 1
Vegetarian pe 22 Octombrie 2012 16:48
un bogătaş de 42 de ani in film ( Pierce Brosnan la 46 de ani ) plictisit de atâta avere şi succes în afaceri , căutarea de provocări de calibrul valorii lui .. O gaseste pe frumoasa agenta al unei companii de asigurări ( Rene Russo) , venită special în New York pentru a ajuta poliţia la elucidarea unui jaf .

In 1999 hotii romani incepeau sa fie o caregorie aparte fata de cei rusi in New York .. In filmu asta secventa de la politie cu romanul interogat este putin ridicola ...

1 1
CANTALUP pe 30 octombrie 2012 18:25
Sã nu râzi de cineva , sã nu plângi pe cineva , sa nu detesti pe cineva , sã nu admiri pe cineva , ci sã întelegi . Ne definim in functie de deciziile luate . Viata este suma alegerilor noastre . Majoritatea oamenilor gasesc placere in munca lor , in familie si in speranta ca generatiile urmatoare vor intelege mai mult .
denismeraru pe 22 Octombrie 2012 09:49
un film incitant si captivant
Un film incitant si captivant cu un scenariu original care m-a dus cu gandul si la clasicul "Cum sa furi un milion". Este de asemenea un film in care Rene Russo este de o senzualitate extrem de puternica si cu un parfum aristocratic.
2 2
Utube pe 18 Aprilie 2012 22:26
Este un film care conţine toate ingredientele necesare pentru a fi o peliculă de succes, de la acţiune, suspans, intrigă şi mister până la dragoste arzătoare iar acţiunea principală, care se derulează pe întreaga durată de desfăşurare a filmului, poate fi rezumată la o urmărire tacită şi vicleană gen "şoarecele şi pisica", dintre un bogătaş (Pierce Brosnan) plictisit de atâta avere şi succes în afaceri, aflat în căutarea de provocări de calibrul valorii lui, şi un agent al unei companii de asigurări (Rene Russo) venită, special în New York, pentru a ajuta poliţia la elucidarea unui jaf. Miza soluţionării cazului este foarte mare, pentru agent reprezentând o recompensă frumuşică iar pentru chipeşul nabab ani grei de puşcărie. Bineînţeles că ce părea la început, pentru bogătaş, o joacă a perspicacităţii şi inteligenţei se transformă… citeşte
3 2
serban_ionescu pe 14 iunie 2016 02:37
Foarte frumos si complet comentariu la care subscriu si eu, cu mentiunea ca Pierce Brosnan in rolul principal, a fost probabil chiar cea mai inspirata alegere pentru aceasta noua ecranizare a filmului cu acelasi titlu aparut cu 31 de ani in urma, adica in anul 1968, in care alegerea ca personaj principal a lui Steve McQueen a fost la fel de inspirata, desi acolo a fost vorba de un jaf la o banca si nu de furtul unui tablou ca si o simpla provocare pentru un Thomas Crown oricum cu o avere si asa foarte importanta asa cum este prezentata actiunea in aceasta noua varianta, pe care eu personal o apreciez mai mult decat pe cea veche din punct de vedere al actiunii propriu-zise, deoarece spre deosebire de varianta veche din 1968 cu Steve McQueen si Faye Dunaway al caror joc actoricesc se ridica si el la cote inalte, aceasta varianta noua cu Pierce Brosnan si Rene Russo este mult mai complexa si deci mult mai interesanta de urmarit deoarece se asociaza si suspansul, misterul si rasturnarile NEASTEPTATE de situatii mult mai greu de anticipat si deci mult mai surprinzatoare, cat si scene de erotism senzual care in varianta veche sunt mai putin punctate efectiv si mai vag interpretate. In acelasi timp vreau sa subliniez ca desi Rene Russo este mult mai in varsta in aceasta varianta noua decat Faye Dunaway care avea numai 27 de ani in varianta veche din 1968, totusi este si ea destul de frumoasa si inca atractiva chiar si in acest rol, dupa parerea mea nefiind deloc o alegere total nepotrivita pentru acest rol care implica si o destul de pregnanta latura senzual-erotica. Todata trebuie amintit faptul ca actrita Faye Dunaway, din vechea varianta in care avea doar varsta de 27 de ani, in acelasi rol cu cel al actritei Rene Russo din aceasta varianta, apare si acum la varsta de 58 de ani si in aceasta noua varianta a anului 1999, dar desigur ca intr-un rol secundar, probabil ca si un remake al filmului initial din 1968. Nota mea este 7,5 !
radu3455 pe 20 Martie 2014 12:02
un film savuros,scenariu super construit merita mai mult decat 6,8 pe IMDB Pierce Brosnan e fabulos in interpretare dar nici Rene Russo nu se lasa mai prejos,superb film
3 1