AdriAdrianna98 pe 25 Decembrie 2023 17:41
un film usurel si simpatic care adopta si niste problematici mai serioase in gluma si sub forma unor metafore simple. Tom Hanks face tot filmul.
0 0
anna192 pe 14 Noiembrie 2022 15:21
Filmul intitulat "Terminalul" recreaza o poveste emotionanta, inspirata din viata reala, a unui barbat din Europa de Est, care este blocat in terminalul aeroportului John F. Kennedy din New York din cauza faptului ca nu poate merge in tara natala si in acelasi timp i se interzice intrarea in Statele Unite. Aceasta pelicula prezinta valorile morale ale oamneilor, legaturile stranse ce se pot forma intre acestia si o importanta calitate a societatii: altruismul. Este un film exceptional care constituie o sursa potrivita pentru a studia valorile morale dar si pe cele culturale ale lumii.
0 0
Rovinarul pe 10 August 2022 22:29
Foarte amuzant, relaxant... Tom Hanks se potriveste de minune in rol. Merita vazut!!! :)
0 0
IonComan90 pe 07 Decembrie 2021 19:53
Tom Hanks
Salut! Nu este un film perfect dar are multe lecții de viață. Mi-a amintit de aventura mea în aeroportul din Bruxelles :).
0 0
GeorgiaNNN pe 13 Octombrie 2021 21:59
Sincer mi s a părut destul de plictisitor, toată acțiunea filmului petrecându se intr un aeroport. Povestea este inspirata din fapte reale unde un iranian a rămas blocat 18 ani intr un aeroport din Paris .Scenariul înclinat destul de mult spre SF și cică croasantele au fost inventate de romani, o legenda bineînțeles , dar sunt mai multe Legende care înclin către francezi sau austrieci
0 0
yanysboy pe 25 Mai 2021 20:03
Un film de nota 6 adică bunicel și cam atât, multe momente trase de păr, dacă ai o bere sau două la bord merită văzut iar dacă nu mai bine te uiți la alt film.
0 0
alin_andrei1 pe 10 Decembrie 2020 17:39
VIATA BATE FILMUL
Cand ma gandesc la intamplarea mea petrecuta in zona neutra a aeroportului international din Philadelphia , imi dau seama ca am fosy in pielea personajului in prima parte a filmului! O poveste nascocita de politia de frontiera Patrol Board parca se numea, ma facut sa ma expulzeze in tara si sa-mi indruge cai verzi pe pereti ca as fi lucrat la fratele meu la companie u o juma de an inainte! Fratele meu are un tir al lui si evident o firma prin care face toate cursele primite de la companiile nation ale. Eu nu am carnet de tir( track) ,eu am carnet doar categoria B . acum vine partea interesanta ca m-au intrebat unde am locuit anterioa!? Eu raspund ca la fratele meu! si dormeai singur in camera: Da, raspund eu ! Si iti faceai curatenie in camera , nu? Eu dan normal ca e vorba de igiena!!!! acum vine partea interesanta si imi zice.... fratele tau are firma la adresa unde… citeşte
0 0
El_KaPpa pe 31 August 2020 23:46
8,0/10
Amelia: Are you coming or going?
Viktor Navorski: I don't know. Both.

Cu toate dulcegariile scenariului introduse special pentru a fi pe placul publicului larg si cu toate ca, per total, intra in categoria filmelor usoare, de divertisment, mi-a placut mult. Pleaca de la o intriga pe cat de absurda pe atat de interesanta, continua cu multe momente de umor bun si de interactiuni simpatice intre personaje si termina cu o stare excelenta pe care o transmite, o stare care te poate face sa te intorci si sa-l revezi peste ani. Cel mai mare plus ramane totusi Tom Hanks care se transpune perfect in acest rol, sustinut bine si de restul distributiei.

0 0
forever_young_ pe 11 Aprilie 2020 17:20
FOARTE BUN !
Sincer nu am vazut film cu Tom Hanks care sa nu fie cel putin de 7 . Este un actor care stie sa-si aleaga filmele si profesionalismul de care da dovada il face unul dintre cei mai indragiti artisti din lume ... Ideea filmului este originala si iti capteaza atentia inca de la inceput ! Merita vazut !
0 0
Caktus pe 02 Aprilie 2020 16:13
8
O comedie-drama foarte interesanta.

Coloana sonora: 8/10
Scenariu: 8/10
Joc actoricesc: 9/10
Final: 9/10

8/10

0 0
MariusCiprian87 pe 25 Martie 2020 11:30
Un film unic, prin ideea și simbolistica mesajelor pe care vrea să le transmită publicului, o comedie fină, cu umor original, bine gândit de marele regizor Steven Spielberg, cu trei mari actori ai Hollywood-ului, Catherine Zeta-Jones, Stanley Tucci și imensul Tom Hanks, într-un rol jucat magistral, jucat perfect așa cum și-a obișnuit de-a lungul carierei publicul, un rol memorabil pt cariera plină, pe care o are acest mare actor în viața, alături de marile roluri din Forest Gump, Naufragiatul, Atlasul Norilor, Drumul spre pierzanie și lista poate continua, cu aceste roluri unice si foarte greu de jucat pt mulți alți actori! Scenariul este plin de simbolistică, cum ar fi ostacolele vieții pe care trebuie să le înfruntăm, indiferent în ce colț de lume suntem, empatia celor din jur, povestea și trecutul fiecarui om pe care-l întâlnim în viața asta, promisiuni… citeşte
0 0
catalynus pe 11 Martie 2020 01:56
Prefectura
Ce prefectura din Romania apare in film?.................................................................................................................................................................................................................................................
0 0
cezarika57 pe 28 Iunie 2018 17:12
De vazut pentru orice varsta. Tom Hanks in rolul lui Viktor Navorski este...Tom Hanks ce sa o mai dam de gard. Am cautat disperat pe net sa vad daca nu cumva s-a nascut in Rusia. Si totusi Stanley Tucci parca a fost si mai bun in rolul birocratului care nu este interesat decat de "aeroportul lui" Povestea despre croisantul care este inventie romaneasca mi-a placut, si este reala, chiar daca prin povestiri in loc de Bucuresti apare Viena sau Budapesta. Catherine Zeta-Jones reuseste perfect rolul de frumosa ghinionsta. Memorabila secventa cand Viktor Navorski incearca sa dea spaga pestele evantai
0 0
pisicuta1 pe 21 Martie 2018 17:59
un film etraordinar de bun l am revazut de curind!
0 0
GeorgeLeurzeanu pe 19 Decembrie 2017 19:49
O idee orginala pusa bine in scena
O idee originala foarte bine pusa in scena de catre Tom Hanks care interpreteaza de minune personajul central al acestu film. Scenariul este dragut iar muzica si regia contureaza frumos momentele cheie.
0 0
Iulidesprefilme pe 13 Mai 2017 09:28
Filmul este o satiră, o poveste tragi-comică, în care Tom Hanks este fabulos ! Să-ți urmezi visul oricâte obstacole ai avea, să lupți cu legi inumane, să empatizezi cu toți cei care au probleme, traume, păcate, dureri sufletești, să crezi că se poate...
1 0
cezarika21 pe 13 Mai 2017 08:28
Tragismul unei situții absurde
Implicat încă din adolescență în universul cinematografic, talentatul regizor Steven Spielberg a reușit să-și însușească rețeta de succes a filmelor: subiecte interesante și cât mai variate, folosirea unor tehnici inovatoare, un marketing inteligent etc. Filmele sale au explodat la box-office tocmai pentru că au exploatat ceea ce publicul își dorea să vadă, produc emoții și au în marea lor majoritate un happy-end. Perioada sa de experimentare artistică s-a încheiat însă destul de repede, odată ce regizorul a devenit și producător, iar peliculele sale au început să capete un pronunțat aspect comercial. Altfel spus, artistul s-a transformat în om de afaceri.

”The Terminal” este inspirat din cazul real al unui iranian ce a trăit timp de 18 ani pe terminalul internațional al aeroportului parizian Roissy, fiind completat cu un mesaj… citeşte

5 2
balta67verde pe 12 Mai 2017 12:46
Comedie inspirata din fapt real care nu era deloc amuzant.
O comedie foarte placuta si relaxanta, inspirata dintr-un fapt real care nu era amuzant deloc. Tom Hanks si Stanley Tucci joaca exceptional. Zeta Jones joaca si ea foarte bine, doar ca rolul ei e mai banal.
0 0
marian1204n pe 30 Aprilie 2017 14:13
Superb
Il vad ptr a 3a oara (pe digifilm) si nu ma pot satura vizionandu`l! Frumusetea lui C.Z.Jones, talentul lui Tom Hanks si total inspiratul S.Spielberg fac din acest film nu numai o comedie reusita ci si o reusita drama a unui om prins intre 2 lumi!
2 0
xellutu pe 31 Decembrie 2016 00:54
Un mesaj profund
Cred ca filmul se poate rezuma la ideea : nu renunta niciodata la visele tale, oricat ar fi de banale pentru cei din jur. In momentul in care lupti pentru ele si tot ceea ce faci, faci cu suflet, intregul univers conlucreaza pentru indeplinirea lor.
1 0
nick-azh pe 26 Ianuarie 2015 08:34
The Terminal
Inspirat de povestea lui Merhan Nasseri , un refugiat iranian, care a fost platit cu 250.000 dolari pentru utilizarea biografiei sale. În 1988, el a aterizat la aeroportul Charles de Gaulle, în apropiere de Paris, după ce i-a fost refuzată intrarea în Anglia pentru că pașaportul și certificatul de refugiat ONU i-au fost furate. Autoritățile franceze nu lau fi lăsat să plece din aeroport. El a rămas în Terminalul Unu, ca apatrid, cu interdictia de a iesi de acolo. Pana la urma i se acorda permisiunea de a intra in Franta sau de a reveni in tara sa. Insa, el alege să trăiască în terminal și sa-si spuna povestea pentru oricine il asculta. De-a lungul anilor, starea lui de sanatate mintala se deterioreaza si sustine ca a uitat limba materna. Pana la urma paraseste terminalul în august 2006 pentru a fi internat intr-un spital pentru o boală nespecificată.
0 0
alali pe 21 Ianuarie 2015 01:36
O comedie simpatica cu un Tom Hanks minunat..
Terminalul, film inspirat dintr-o intamplare adevarata a unui cetatean iranian, dar doar la aceasta se rezuma acel "inspirat din fapte reale". De la anularea unui certificat de refugiat si retinerea respectivului cetatean in zona neutra a aeroportului, pana la povestea de fata este cale lunga. Cetateanul respectiv a fost remunerat pe masura pentru povestea sa.
Filmul este unul usor, chiar amuzant, neriscand nimic spunand ca este o comedie. Beneficiind de un final atipic pentru acest tip de filme usoare, pelicula iese practic din rand si chiar castiga o aura de film bun.
De remarcat intrarea in pielea rusului a lui Tom Hanks. Este incredibil cu cata usurinta pronunta cuvintele rusesti, avand chiar si o naturalete in felul de a vorbi, de a gesticula, de a privi. Totul pare natural. Dar nu acelasi lucru se poate spune si despre reversul acestui rol. Acela de rus ce se adapteaza… citeşte

31 3
narcisson pe 12 Ianuarie 2015 02:48
In primul rand, am remarcat originalitatea ideii maestrului Spielberg pentru acest film. Apoi, personajul principal a fost excelent interpretat de Tom Hanks (nu stiu de ce, dar Viktor Navorski mi-a dat impresia unui Forrest Gump in miniatura). TH este completat bine de catre Stanley Tucci, insa personal as fi vrut ceva mai mult de la Catherine Zeta-Jones. Imbinarea genurilor este perfecta, comedia inegalabila a lui TH facand loc uneori unor momente de drama destul de puternice, dar si unor scene dragute de dragoste.
Din acest film se pot desprinde si invataturi morale, cum ar fi sa nu incetam niciodata din a lupta pentru visul nostru. Pentru unii, motivul venirii lui Navorski in America poate parea cel putin ciudat, insa cand ai un vis, niciun munte nu mai pare de neclintit. Per total, mi-a placut mult, iar punctele forte ale filmului in opinia mea sunt ideea originala si… citeşte

1 0
emy_sinaia pe 13 Septembrie 2014 11:27
Bun
Sa stai intr-un aeroport si sa nu poti trece dincolo de usile automate a ajuns sa fie un calvar pentru un calator din Europa de Est venit in State. Turistul nostru obijnuit cu greutatile, face fata tuturor provocarilor si se imprieteneste cu toata lumea. O distributie de exceptie cu un subiect nou pentru aceea vreme.
0 0
aymonofficial pe 12 Iulie 2014 00:23
Este minunat cum acțiunea unui actor într-o clădire te poate face să uiți cum trec cele 124 de minute într-o clipă, The Terminal ne arată ce inseamnă să fii un om cu voinţă de fier şi să îţi respecţi promisiunile indiferent cât ai de suferit.
0 0
Leatherface pe 25 Iunie 2014 09:37
O promisiune face mai mult decat orice obstacol
L-am vazut aseara si pot sa spun ca nu m-a dezamagit. Este o capodopera, cu Tom Hanks stralucitor ca de obicei, face un rol excelent. Astfel ne dam seama ce valori au promisiunile pentru anumiti oamnei. Sa stai 9 luni intr-un terminal de aeroport nu este usor, dar mai ales cand acea promisiune este pentru tatal tau. Merita sa-l vedeti, nota 10 dupa mine.
0 1
Ghemot pe 30 Aprilie 2014 22:33
Este un film „de gala”, cel putin pentru mine, in marca Tom Hanks!!!
Ideea filmului este intr-adevar modesta, insa Tom Hanks face un rol deosebit, si ii da culoare filmului!!
Este singurul gen de comedie in filme care imi place!!!

0 1
Deceoare pe 01 Aprilie 2014 18:26
Atenţie la legislaţie !
Majoritatea spectatorilor au observat jocul actorilor şi implicarea regizorului . Mulţi nu au observat o problemă care lipseşte cu desăvârşire în România : Acţiunea personajelor care fac parte din sistemul judiciar american . Personajele care fac parte din sistemul juridic american respectă legislaţia în vigoare şi îi informează pe toţi cetăţenii planetei despre obligaţiile şi drepturile pe care le au .
0 1
bogdamme pe 15 Februarie 2014 16:31
Pentru mine filmul acesta este o capodopera ! .