- avem 3 fire epice: copilul orfan 'in spatele frontului', refugiatii si recrutul rus fara-voia-lui
- incepe dur din primele 5 minute cu o executie fara motive in randul civililor
- imaginea este foarte buna
- 'pribegia pustului' cu alti caini vagabonzi sau alti orfani ce bineinteles il agreseaza
- directoarea se uita in ghiozdanul pustului fara sa-l avertizeze sau sa-i ceara voie inainte
- frumusica frantuzoaica. probabil sange arab /via bxl. le: tz, argentinos.
- bombardamentele alea pe ulita la tara, cu lume. wow / brr.
- exod; refugiati. si multi-multi copii.
- faza cu mazgalitul peste al desenului casei cu parinti. emotionant.
- si jocuri de recruti cretine & violent-abuzive brutale.
- "bliat"
- scena dansului al pustului - una din cele mai bune din film; eliberare, traditie, clash/mix… citeşte
Un film de razboi foarte bun, cu o tema istorica recenta, dar incomoda pentru unii, cu cadre extrem de reale, emotionante. Totusi, povestea dintre Carole, sefa misiunii UE si baiatul cecen (care ofera un moment minunat dansand la un moment dat), pare usor romantata.
am revăzut, am vrut să revăd,filmul difuzat pe TVR2, la filmul de artă, cu o curiozitate destul de motivată personal: am vrut să știu/ să”simt” dacă la o a doua vizionare, impresia despre filmul lui Michael Hazanavicius rămîne aceeaș sau ...; filmul este impresionant, tulburător, înfricoșător, așa cum sunt dramele pricinuite de orice război stupid; dincolo de unele secvențe, absolut remarcabile - Hazanavicius rămîne,totuși, Artist(ul)...- pentru mine, tușa de subiectivism de un amestec lituanian, francez, georgian se va șterge, sau va dispărea atunci cînd voi vedea un film făcut nu de Mosfilm sau de alt producător și regizor rus, ci de către alți, despre atacurile de la Teatrul Dubrovka sau/și școala din Beslan
Un film bine facut, cu o reprezentare deosebit de credibila a scenelor de razboi, cu o prestatie a actorilor foarte buna, naturala. Singura care, desi face un rol destul de bun, nu m-a convins pe de-a-ntregul este frantuzoaica Carole.
Cele doua fire narative – povestea pustiului cecen orfan si cea a tanarului recrut rus – se deruleaza alternativ spre “cheia de bolta”, care este chiar scena finala a filmului. Efectul artistic al acestei ultime scene este total. Maniera in care regizorul imbina cele doua povesti este remarcabila. Gandul m-a dus la “Babel” al lui Inarritu.
- avem 3 fire epice: copilul orfan 'in spatele frontului', refugiatii si recrutul rus fara-voia-lui
- incepe dur din primele 5 minute cu o executie fara motive in randul civililor
- imaginea este foarte buna
- 'pribegia pustului' cu alti caini vagabonzi sau alti orfani ce bineinteles il agreseaza
- directoarea se uita in ghiozdanul pustului fara sa-l avertizeze sau sa-i ceara voie inainte
- frumusica frantuzoaica. probabil sange arab /via bxl. le: tz, argentinos.
- bombardamentele alea pe ulita la tara, cu lume. wow / brr.
- exod; refugiati. si multi-multi copii.
- faza cu mazgalitul peste al desenului casei cu parinti. emotionant.
- si jocuri de recruti cretine & violent-abuzive brutale.
- "bliat"
- scena dansului al pustului - una din cele mai bune din film; eliberare, traditie, clash/mix… citeşte