Mihai2508 pe 31 Octombrie 2010 20:01
Parerea mea e ca acest film e unul prost, care nu merita sa pierzi timpul cu el, dc ar fi fost facut in ziua de azi, cu tehnologia si regia de azi ar fi iesit mult mai bine, chiar dc e vechi, am vazut mult mai multe filme din aceeasi perioada, sau chiar mai vechi, care sunt mult mai reusite decat acesta, sau decat alte filme din zilele noastre.
Nu zic ca ideea filmului e rea, e chiar foarte buna, insa cum e realizat filmul nu e bine.Ii dau o nota mai mare doar fiindca e vechi. Asta e parerea mea cel putin, poate altora le place, acum fiecare cu preferintele sale.

0 3
bogdi_07_yo pe 15 Ianuarie 2011 23:46
Desi efectele speciale nu sunt cine stie ce (chiar si pentru anul 1984), a fost destul de interesant.
0 1
ioanaa_ioana pe 19 Iulie 2018 19:37
L-am vazut cu ani in urma, pentru momentul acela mi s-a parut formidabil dar n-as spune acelasi lucru si azi. Experimentul este posibil sa fie unul real dar este ascuns publicului pentru ca poate fi folosit ca arma. Initial am crezut si eu ca este o farsa dar daca aparate neconventionale (ozn) exista, daca levitatia exista , daca invizibilitatea la avioane si multe altele exista, de ce nu ar exista si acest experiment , faceti un efort de logica neconventionala. Ca sa va faceti o idee puteti viziona filmul, faceti abstractie de faptul ca este vechi si este realizat cu mijloacele cinematografice de atunci. Vizionare placuta.
0 0
cezarika21 pe 16 Ianuarie 2018 06:35
Categoria B
Considerat astăzi pe scară largă a fi doar o farsă, „Experimentul Philadelphia” continuă să prezinte interes unui grup de persoane ce consideră că istoria e de fapt o mare teorie a conspirației. A avut loc un astfel de experiment în octombrie 1943, mușamalizat de autorități în urma faptului că a scăpat de sub control, sau totul nu este decât rezultatul imaginației unor indivizi interesați să obțină faimă și bani? Nu vom știm probabil niciodată, cert e că subiectul a avut și continuă să aibă potențial inclusiv în plan cinematografic.

Din păcate, ecranizările cinematografice ale pretinsului experiment, dincolo de un evident aspect senzaționalist, nu reușesc să convingă nici în plan artistic, nici în ceea ce privește subiectul. Filmul „The Philadelphia Experiment”, prima ecranizare, este un film de categoria B, interesant, ce-i… citeşte

2 0
zeno.marin pe 02 Decembrie 2011 01:43
Uite Eldrige, nu e Eldrige
Am sa-i pun nota din memorie, pentru ca l-am vazut cu multa vreme in urma, undeva prin anii 90, la cinematograf. Poate daca l-as vedea acum, nota ar mai scadea usor dar generozitatea mea fiind mare astazi ii voi acorda un 7apte.
Gluma gluma, dar in acea perioada chiar mi s-a parut notabil, cu actiune buna, efecte speciale pe masura tehnicii si bugetului, toate completand un scenariu bine legat. De remarcat ca au mai urmat si alte filme cu tema aproape clonata (sau pe sleau - furata), cel mai reprezentativ fiind desigur "Forever Young (1992)", cu Mel Gibson. Cumva cumva, asta mi-a parut mai bun.

Hai sa ne amuzam cu ce scrie pe Cinemagia despre film:

"Filmul se bazeaza pe o intamplare reala din timpul celui de-al doilea razboi mondial"
Draga realizator-de-sinopsis, intamplarea nu este reala dar intr-adevar, ai identificat corect perioada in care s-a… citeşte

2 0
polimax_instal pe 15 ianuarie 2018 18:21
Ce scrie pe WIKIPEDIA!Mai ales ultimile randuri...... În 13 ianuarie 1955, un cunoscut cercetător al fenomenelor misterioase, în special a fenomenului OZN, Morris K. Jessup, a primit o scrisoare ciudată de la un oarecare Carlos Allende. Scrisoarea conținea date dezvăluite de acest Carlos despre implicarea lui în ceea ce el a numit "Experimentele din Philadelphia". Pe scurt, Carlos Allende spunea că a fost membru al echipajului distrugătorului USS Eldridge, vas american de luptă implicat, pe tot parcursul anului 1943, într-o serie de experimente legate de capacitatea de a ascunde radarului vasele de luptă. Experimentele au început la începutul anului 1943, pe șantierul naval militar din portul Philadelphia, seria de experimente strict secrete au primit indicativul Rainbow. Experiențele au fost conduse de fizicianul dr. Franklin Reno, dar anumiți martori intervievați mai târziu de Jessup au declarat că l-au observat pe fizicianul Albert Einstein, iar cu un an înainte, pe Nikolai Tesla. În vara lui 1943, mai precis în iulie, experimentele erau aproape de succes. Aparatura instalată la bordul lui USS Eldridge a funcționat perfect, astfel încât vasul a devenit invizibil pe radare. Problema care a apărut a fost că uriașul vapor era învăluit, în timpul experimentelor, într-un nor cenușiu, puternic încărcat electrostatic. Martorii de pe vas spuneau că echipamentele metalice scoteau scântei ciudate, albastru-verzui. Apoi, la 28 octombrie 1943, s-a reluat experimentul, se pare pentru a face vasul invizibil pentru ochi, la fel cum dispare o mărgea de sticlă într-un pahar cu apă. Dimineața a pornit experimentul, vaporul a fost înconjurat de faimosul nor cenușiu, apoi energia pulsată în echipamente a fost intensificată treptat. Marinarii au auzit zbârnâitul echipamentului iar martorii au văzut, de pe chei, cum vasul dispare, împreună cu ceața cenușie. Interesant a fost că urma vasului era vizibilă în apă, ca o impresiune de pantof gigantic. Apoi și această urmă a dispărut. Vasul se volatilizase. Imediat au sunat telefoanele în baza navală din Philadelphia și cei din portul Norfolk, situat la 600 km, au anunțat speriați că vasul USS Eldridge se află la intrarea în portul lor. N-au apucat să se dumirească ce și cum, pentru că cei din Norfolk au sunat nervoși să spună că nu mai văd distrugătorul, iar vasul a reapărut la locul lui. Marinarii au povestit scene de coșmar, unii dispăruseră, alții pur și simplu arseseră prin combustie spontană, oricum, cei care mai erau pe vas sufereau cumplit. Marina militară americană a ordonat imediat încetarea oricăror experimente, iar vasul USS Eldridge a fost vândut, după război, flotei militare a Greciei. Jessup a cercetat mai îndeaproape cele declarate de Allende, care între timp dispăruse, și a întrebat Marina SUA despre evenimentele din portul Philadelphia pe parcursul anului 1943. Deși inițial a negat vehement, Marina SUA a admis în cele din urmă că au avut loc niște cercetări legate de "aplicarea forței electromagnetice" pentru a ascunde navele de radar. Jessup strânsese deja destule dovezi, dar nu a mai apucat să le facă publice, deoarece s-a sinucis într-o seară ploioasă, aruncându-se de la etajul unui hotel. Aparent, omul nu avea nici un motiv să moară, era în culmea gloriei publicistice, dar ancheta poliției a stabilit că s-a aruncat singur de la fereastră... Dosarul care conținea dovezile legate de "primul experiment reușit de teleportare" a dispărut, iar opinia publică a rămas cu o legendă care probabil nu va fi elucidată niciodată: Ce a fost în dimineața aceea de octombrie 1943 în portul Philadelphia?