MaxXu pe 08 Iulie 2014 13:53
Foarte bun
Stau si citesc atatea critici si review-uri, toata lumea are de spus atatea idei de unii ar trebui sa caute in dex sa inteleaga ce se spune (nu e cazul meu :)) ) este un serial excelent, este un film, nu stiu de ce unii il compara cu realitatea. in orice caz este un serial care merita vazut si care are un scenariu foarte bine pus la punct (parerea mea), mie unul imi place foarte mult.
0 1
Postmodern pe 04 Martie 2013 02:41
The Newsroom - pestisorul de aur al jurnalismului | Postmodern
[...] ne intoxică cu expresia „asta vrea publicul”, serialul realizat de cei de la HBO, The Newsroom, pleacă de la premisa unei lumi jurnalistice în care profesioniști foarte bine pregătiți [...] citeşte
0 1
Scarabeu13 pe 23 Iulie 2012 16:59
sorkin
un west wing mai putin politic si mai accesibil pentru un public mai larg.
0 1
marxshalom pe 20 Septembrie 2023 10:20
timpuri intrucatva apuse
Vazand serialul asta dupa ceva ani dupa ce a aparut e un context.
Desi e facut cu ceva ani in urma suprinde cumva si acum destul de bine caderea in disgratie a mass-mediei in general. Sau poate tendinta de a cadea in disgratie din ce in ce mai accentuata datorata politicii ...vizualizarilor. Internetul a adus o noua provocare destul de mare si pentru media, si asta este surprins si in serial. "Noua generatie" crede mai degraba in alinierea la "trend" si asta inseamna ingenunchierea in fata vizualizarilor si a politicii perverse care punand vizualizarile ca scop ...scuza mijloacele, ba mai mult creaza un cerc vicios pe termen mai mult sau mai putin lung in care publicul formeaza stirile. Exsita totusi si o parte buna in toate astea, in globalizare inclusiv. Se filtreaza deja din ce in ce mai mult ceea ce este bun si raman doar cativa in picioare, iar cei pentru care informatia… citeşte

0 0
maria_doiciu pe 02 Decembrie 2014 17:45
foarte bun
ai ocazia sa vezi interiorul unei televiziuni de stiri, povestile personajelor se potrivesc bine, exista si suspans si ritm, e ff bine jucat si regizat
0 0
Mikilooooooooo pe 22 Martie 2013 03:22
genial
dupa parerea mea, si sunt foarte critic cand vine vorba de seriale, filme, asta este un serial foarte bine pus la punct, HBO nu se compara cu nimic.
0 0
olga08 pe 23 Octombrie 2012 12:33
0 0
Beastmaster pe 01 Iulie 2013 22:44
minte-i cu un adevar
este o vorba , nu vreau sa spun de unde, dati voi goagale, ca cea mai mare minciuna se poate crea folosindu-te de un adevar. De aceea la dau 1 stea celor ce par sa ne arate adevarata cale de a opera un canal de stiri, dar nu o vor face niciodata.
1 3
cosmin_kedii pe 05 August 2013 12:09
,,HBO,,, întreaga serie vine în jos pentru lanțul american, în opinia mea, cel mai respectabil având în vedere numărul mare de producții excelente din ultimii ani (am putea menționa Game of Thrones, True Blood sau The Wire)....... Fiecare episod are întorsături impresionante, care ne agăță mai mult la viața a cinci personaje principale și chiar actorii din rolurile secundare care sunt foarte bine alesi
1 2
Rallu..Danielle pe 21 Martie 2015 11:22
The Newsroom
La inceput am crezut ca acest serial nu se va ridica la nivelul celorlaltor seriale,dar m-am inselat. Povestea acestui serial arata cat de mult se chinuiesc cei din spatele redactiei de stiri ca sa gaseasca "bomba zilei". Distributia de exceptie! Jeff Daniels a fost foarte bine ales in rolul pricipal,acesta jucandu-l pe irezistibilul Will. Nota 10!
1 0
mosu332 pe 03 Octombrie 2012 21:33
vrea sa demonstreze ceva, dar totusi imi scapa.... , oricum e genial, m-am uitat in o singura zi, de dimineata pana seara la p[rimu sezon , ce pot sa zic discursu din primu episod m-a prins.