Dupa ce am vazut partile 1 si 2 mi-am zis ca mai jos de atat nu se poate ajunge in ce priveste SF-ul . Uite ca se poate.
0 2
VIBERS pe 30 martie 2013 02:10
Destul de previzibil com-ul tau.
Octaz pe 08 August 2010 23:36
Bun , nu foarte bun
Cred ca pot sa spun ca aceasta parte mi'a placut mai mult decat celelalte . Si poate din cauza faptului ca am aflat in sfarsit finalul,un final terifiant si trist in acelasi timp pentru ca eroul face orice pentru a salva ceea pentru care lupta .Matrix va ramane for ever in istorie si isi are toate meritele . P.S Am vrut sa o spun mai demult dar ... actria a fost total nepotrivita , prea batrana as spune chiar urata pentru cineva ca Keanu Reeves - no offence - e doar impresia mea .
0 2
Ionutz999 pe 19 Mai 2009 18:34
toata seria matrix e o porcarie.oricum eu nu sunt un fan al SF-urilor
0 2
neo_mihaela pe 09 Noiembrie 2006 18:41
Acest film este cel mai frumos film pe care l-am vazut vreodata. Este foarte, foarte misto. It is the best in the world.
0 2
Akatzuky pe 29 Mai 2013 22:05
Hm...acum am terminat de vazut intreaga serie. Daca ma gandesc mai bine, finalul conteaza! Per-total nota 9,5.
0 1
cosmin_kedii pe 09 Ianuarie 2013 18:06
Foarte Prost , foarte foarte rau. Primul a fost uimitor, al doilea a fost extrem de distractiv al treilea a fost complet și cu totul rau. Se pare ca creatorii s-au pierdut în lumea lor mica
0 1
SANDA45 pe 15 Noiembrie 2012 20:06
Am vazut cam jumatate dintr`un film Matrix si tin sa mentionez ca nu am cuvinte sa descriu cat de proasta e toata seria.Regizorul chiar nu a avut ce face?
0 1
adyman pe 26 Mai 2012 23:51
Dezamagitor...are nota 7 de la mine pt ca sunt fan Matrix primul film.
0 1
Vorador pe 01 Iulie 2011 00:01
I can't understand the hate.Better than 2nd One
Tot primul ramane favoritul meu, dar acesta mi-a placut mai mult decat al doilea,nu inteleg de ce multi il considera cel mai slab,poate din cauza finalului,care nici mie nu mi-a placut.
P.S.:Urata taietura avea omul ala pe fata,chiar scary.

0 1
legolas05 pe 08 Ianuarie 2011 15:05
foarte slab filmul......lam vazut acum cateva saptamani......mai bine nu ma uitam
0 1
deea9595 pe 11 Septembrie 2010 13:57
un film SENZATIONAL iar ultima lupta a fost intr-adevar EPICA (probabil printre cele mai tari lupte pe care le-am vazut vreodata!)
nu ma asteptam la un asemenea final dar trilogia Matrix neaparat merita vizionata!!!

0 1
Mihai2508 pe 17 Iulie 2010 23:13
Un final interesant al seriei, si care totusi ar mai lasa loc unei constiunari. Filmul este plin de efecte speciale foarte bine realizate. Merita vazut
0 1
mjBIANCA pe 13 Iulie 2010 21:40
un sf k la carte
subiectul poate lasa pe ganduri pe oricune la sfarsit cu toate k ei il exagereaza putin in film dar nu in mod negativ... dezvolta aceasta tema a "c se afla dincolo de lumea noastra" ....foarte reusit dupa mine si-a atins scopul....i s-a potrivit de minune rolul lui keanu reeves.10.
0 1
Nightwane pe 20 Noiembrie 2003 20:47
Rusinos de-a dreptul...cum a putut iesi pe piata un asemenea film? cum au putut iesi pe piata filme ca matrix reloaded sau t3...?
rusinos...rusinos...
nu ai ce vedea in matrix revolutions. efecte speciale? ai vazut trailerul? daca da ... ai vazut tot filmul...

0 1
Razvan pe 07 Noiembrie 2003 09:50
Fratilor puteti scrie cat vreti...si ce vreti...Mie mi-a placut la nebunie si nu numai mie...asa ca enjoy la povesti :):)
0 1
stilltoonosy pe 30 Iulie 2003 16:32
ce ne spune "Matrix":

"De ce spui ca Reloaded se clatina cand la 3 luni de la premiera inca incaseaza 30 mil/week (a trecut de 700 mil) dar nu te intrebi de ce "mega t3" abia a prins 5 mil (ca la pomana), firimiturile aruncate de fratii W producatorilor t3 (sa nu ramana someri). "

Am senzatia ca te lasi purtat cam mult de entuziasm (ceea ce in principiu nu e un lucru rau) si ignori niste lucruri:

1.
Poate ca n-ar strica sa stii ca T3 e produs TOT de WB, ca si Matrix Reloaded :-)

2.
In al doilea rand, hai sa ne uitam pe incasari:

T3
(premiera 2 iulie) $137,459,813 (total)
$5,063,450 (ultimul weekend)

Matrix Reloaded
(premiera 15 mai) $276,231,510 (total)
$511,327 (ultimul weekend)

0 1
stilltoonosy pe 12 mai 2003 14:04
Sa fiu sincer, imi pusesem mult mai multe sperante in M2 decat in T3, mai ales dupa ce am aflat ca nu mai e Cameron la carma, ci Mostow, si nu de alta, dar am vazut U571 la care reactia a fost Haaauuuu :-) Bine, dupa ce am vazut si Hulk, nu pot decat sa fiu fericit ca T3 nu a ajuns pe mana lui Ang Lee :-) (i-a fost propusa treaba la un moment dat, noroc ca a refuzat) Poate ca parerea mea slab despre M2 se datoreaza si asteptarilor foarte ridicate, insa T3 m-a dezamagit mult mai putin (ma asteptam la mai rau) decat M2 (ma steptam la mult mai bine). Eu unul nu ma omor dupa efecte pur si simplu, daca nu sunt facute cu un pic de inspiratie (sau in fine, cee ce MIE mi se pare a fi) Un exemplu: Trinity cazand pe spate urmata de agent; foarte lucrat, nimic de zis, insa nici pe departe la fel de spectaculos ca secventa din Blade 2 (care altfel e slabutz rau) in care obiectivul alearga dupa Blade prin cladire, sare odata cu el din cladire si aterizeaza parca un pic inaintea lui (nu mai sunt atat de sigur, l-am vazut demult). Am fost atunci la fel de impresionat (bine, nu atat incat sa il trag) ca in M1 la secventza cu Trinity+obiectiv_care_descrie_arc_de_cerc; asta ca sa nu mai zic ca m-a deranjat (ok, sunt subiectiv) faptul ca Trinity trage mai putine gloante decat impusca, sau in fine, flacarile de la gurile tevilor sunt de 2-3 ori mai multe decat gloantele efectiv trase. Uite, controlati-ma si voi si spuneti-mi daca ma insel. In fine, nu e o chestie de neiertat, asa cum in aproape toate filmele SF ai tot soiul de zgomote in spatiul cosmic; daca te apuci sa cauti pre mult realism risti sa devii prea serios; bine, cel mai grav e sa te IEI prea in serios, dar asta e alta discutie. Urmarirea din M2 ? Iarasi, extrem de multe efecte, desi la un moment dat incepi sa te intrebi din ce naiba e facut masina aia care desi stercuratoare, merge fara probleme. Dar iarasi, fara ... nu stiu, sare, inspiratie; uite, comparati si voi lupta lui Morpheus cu agentul pe container cu lupta lui Morpheus cu Smith (desi mult mai scurta) din M1. Sau comparati dialogul lui Neo cu Oracolul din M1 cu cel echivalent din M2; voua chiar vi se par la fel de reusite ?! Sau agentul Smith din M1, perfect de la intonatie pana la gesturile cu care desface dosarul lui Neo la "interogatoriu", cu Smith din M2, multiplicat cantitativ insa redus calitativ la un monolog fara prea mult sens si cateva replici chinuite ("me, too", mie asta mi s-a parut cea mai penibila). Sau Morhpeus privind poetic in sus "good noght zion, sweet dreams !" fatza de Morpheus spunand "there's a difference between knowing the path, and walking the path") Sau vestita discutie cu Arhitectul. "I am the Architect. I created the matrix. I've been waiting for you. You have many questions, and although the process has altered your consciousness, you remain irrevocably human. Ergo, some of my answers you will understand, and some of them you will not. Concordantly, while your first question may be the most pertinent, you may or may not realize it is also the most irrelevant." Filozofie sau pretiozitate ? "Your life is the sum of a remainder of an unbalanced equation inherent to the programming of the matrix. You are the eventuality of an anomaly, which despite my sincerest efforts I have been unable to eliminate from what is otherwise a harmony of mathematical precision. While it remains a burden assiduously avoided, it is not unexpected, and thus not beyond a measure of control. Which has led you, inexorably, here." Eu zic ca pretiozitate; intrebati si voi pe careva de specialitate. Cu toate ca, daca stau sa adun imaginea Arhitectului (reprezentarea lui) cu modul lui de constructie a frazelor, am impresia ca nici nu a existat vreodata intentia de a ne prezenta un filozof, cat un ins cu un imens complex de superioritate, un tip tare convins de elevatia proprie si mie unuia, prin asta, antipatic. OK, sunt de acord ca T3 n-o sa produca niciodata la fel de multi bani ca M2 (desi curba incasarilor scade la M2 mult mai abrupt decat la T3, verificati si voi) insa pe mine unul M2 m-a dezamagit mai tare decat T3. De ce ? Cred ca IQ-ul meu chiar nu are nimic de a face cu asta (subiectiv, ca intotdeuna, nu-i asa ?) Asa ca faceti-ma sa inteleg, ce si de ce v-a placut voua atat de mult la M2 ?! Dati-mi un exemplu, cu argumente, sa inteleg si eu daca problema e absolut subiectiva (doi oameni care se uita la aceeasi masina si au pareri opuse) sau pur si simplu imi scapa mie ceva. Mie spre exemplu, mi-a placut modul in care ne e prezentat keymaker-ul; la fel si partea cu dematerializarea (desi parca prea putin exploatata). Mai ziceti si voi.
stilltoonosy pe 12 mai 2003 14:04
OK, nu fac critica de film; pur si simplu ma simt intr-o dispozitie "distructiva" :-) 1. care e faza cu lingura aratata lui Neo in partea a doua ? Pe cuvant ca nu-mi amintesc faza, cred ca s-a intamplat intr-unul din momentele in care ma luase somnul. 2. De unde are Neo puteri paranormale in lumea reala ( opereste santinelele ) si de ce cand a oprit prima oara santinelele in M II a intrat intre cele doua lumi iar in MIII dupa ce a facut asta nu ? In mod evident, de la fratii Wachowski; pentru partea a doua a intrebarii: "The movie opens where the forgettable The Matrix Reloaded (the second in the series) left off, with Neo in a coma. Only it turns out that he's really just stuck waiting for a train between this world and the Matrix. Public transportation can be like that." Adica uneori astepti metroul mai mult, alteori vine imediat. 3. de ce se agentii(inclusiv Smith)in MI incercau sa-l omoare pe Neo din moment ce menirea lui este sa ajunga la sursa ? Hm, sa vedem ... ca sa NU ajunga la sursa ?! 4. Unde sunt agentii in MIII ? Exista si antivirusuri. Oricat de puternic ar fi Smith, masinile ar putea crea antivirusuri. Poate ca da, poate ca nu: depinde ce module de kernel controleaza Smith. 5. Este sau nu Merovingian un fost The One ? indiferent daca este sau nu, cum a scapat resetarii Matricii ? Nu stiu sa raspund la prima parte (desi e interesanta ideea); pentru a doua, poate ca nu s-au obosit sa formateze partitia, ci au instalat versiunea noua de Matrix in acelasi director peste cea veche. 6. ce castiga Smith distrugand Matricea ? ca sa citez un profesor de matematica, "depistat" intr-o zi venind la scoala din cu totul alta directie decat casa lui: "se mai satura omu' !"
Matrix pe 21 Iulie 2003 13:56
Mai fani t, complexul de inferioritate de care suferiti este foarte bine pus in valoare de specimene ca......dar mai bine nu dau nume, se simt si or sa intervina. Invidia ca t3 cade in cap (corespondentul in Romania este Tancul) in timp ce Reloaded la doua luni de la premiera incaseaza 30 mil pe saptamana (trece de 700 mil in cateva zile), a mai facut o victima, pe nume Terminator.
Acest "urlator" total nepregatit in ale sf-ului sau filmului in general pentru care ideea de film sf se reduce la t care pentru el reprezinta un inceput, se prezinta pe forumul Revolutii cu lectia nepregatita.
In completarea lui TLD, ma simt obligat sa-i ridic nivelul cunostintelor (chiar dublez) acestui tanar pada-wan.
1 Ideea ca masinile se dezvolta si ajung sa conduca oamenii nu este promovata de t cum gresit crede Terminator. Ea a aparut in carti sf prin anii 50 (citeste dragul meu… citeşte

0 1
Matrix pe 12 mai 2003 14:04
Frumos din partea lui Terminator2 ca si-a recunoscut greselile dar nu pot sa nu-l corectez din nou. De ce spui ca Reloaded se clatina cand la 3 luni de la premiera inca incaseaza 30 mil/week (a trecut de 700 mil) dar nu te intrebi de ce "mega t3" abia a prins 5 mil (ca la pomana), firimiturile aruncate de fratii W producatorilor t3 (sa nu ramana someri). Matrix reprezinta un punct de reper in cinematografia mondiala, o capodopera sf. O capodopera nu poate fi copia unui film de duzina. Exagerezi cu scenele copiate. Sunt mii de filme sf, dar Matrix este cel mai bun. Sunt mii de filme de razboi care trateaza problema Vietnamului, dar Plutonul este cel mai bun. Sunt mii de filme despre Holocaust, dar Lista lui Schindler este cel mai bun. Asa apar varfurile. Poate maine apare un film mai tare decat Matrix iar acest lucru nu trebuie decat sa ne bucure. Un film original n-am mai vazut de mult, poate Pulp fiction, dar daca stam sa-i cautam si astuia nod in papura...... Era normal ca Reloaded sa fie mai slab decat primul, pentru ca nu mai este atat de original dar si pentru ca este un liant pentru Revolutii care se anunta super intunecat (abia astept competitia cu Intoarcerea regelui). Acelasi lucru s-a vazut la Two Towers care este mult mai slab decat primul, grandoarea punerii in scena nu mai socheaza ca in prima parte, dar la fel deschide poarta evenimentului anului. Asta este slabiciunea trilogiilor. In schimb seria t este o telenovela lungaaaaa (sau mai degraba un soap) care a inceput sa-i plictiseasca pana si pe americani, amatori de filme usoare. Nu inteleg cum t3 intr-o luna a strans cat Reloaded intr-o saptamana. Poate ca filmul este prea bun si lumea asteapta sa-l ia pe dvd ? PS: Terminator2 dupa ce vezi 2001 A Space Odyssey imi dai un mail si-ti mai zic un film.
Matrix pe 12 mai 2003 14:04
A fost greu dar l-am vazut si a meritat toata asteptarea asta. Atacul santinelelor revolutioneaza iar efectele speciale. Astept miile de orcsi si vorbim despre Oscar.
GiulianoDirt pe 06 Februarie 2022 19:45
Salbaticule, mai ai puțin și îl egalezi pe Cosmin Blackmore....... Voi, ăștia așa deștepți, ar trebui să stați în rezervații.
0 0
Salbaticul pe 28 Iulie 2020 22:00
50 caractere,desene animate foarte bună calitate,dacă fac referire la film de adulți=1,monument mare.
0 0
Giulianodirt666 pe 28 Iulie 2020 21:02
Ca de obicei, multă muie Cosmin-Blackmore ! Esti cumva credincios? Ești la fel de imbecil ca un pupator de moaște!!!!!!
0 0
user-5ef0c8e855749 pe 22 Iunie 2020 18:11
Un SF exploziv, final epic între Neo si Agent Smith Va urma...in Matrix 4. În anul 2022
0 0
forever_young_ pe 17 Iunie 2020 22:02
FOARTE BUN !
seria matrix la final ....se va viziona si peste 10 ani....dar atunci va fi si alta tehnologie
0 0
Sorin87 pe 09 Martie 2020 20:44
The Matrix Revolutions este un film care nu o sa moara niciodata, efectele speciale din filmele SF de aici au aparut
0 0
blackmore pe 26 Ianuarie 2020 01:33
O mizerie de film .Nici nu ma asteptam la altceva................
0 0
ralucan123 pe 16 Februarie 2016 19:57
raluca
Un fil foarte frumos, Keanu joaca foarte bine iar serile de filme matrix cred ca este unele din cele mai bune filme in care acesta joaca, de la mine nota 9.
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 24 Ianuarie 2016 13:52
The Matrix Revolutions
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
0 0
andystarx pe 09 Decembrie 2015 21:46
Nota 5/10
Cel mai slab din triologie,o mare dezamagire chiar si in efecte speciale ! Nu m-a impresionat cu absolut nimic,de evitat ,FILM pentru copii !
0 0
XxRedBullxX pe 17 Iunie 2014 02:21
The Matrix Revolutions
Un sfârșit frumos, previzibil pe alocuri...a fost destulă acțiune si in partea asta. Un singur lucru nu prea mi-a plăcut la sfârșit, lupta dintre Neo și Smtih, care e faza ? Superman vs Evil Superman ? Mda, a fost o trilogie buna avand in vedere faptul ca primul film din serie a fost genial, si celelalte au fost bune dar se putea lucra mai mult.
Totuși, a fost o serie reușită, merita sa o vedeți și voi.

0 0
puffulette pe 14 Ianuarie 2012 20:30