lili22 pe 05 Mai 2020 22:57
Detest oamenii care le strica cheful celorlalti povestind filmul, numai ca sa remarce cineva ce inteligenti sunt.
0 0
WEbster pe 22 Iunie 2010 13:32
Un film foarte bun, cu un scenariu bun si bine inchegat, un joc actoricesc destul de bun (nu mi-a venit sa cred ca Jodie Foster putea sa joace atat de bine de la o varsta asa frageda, iar Martin Sheen si-a intrat foarte bine in rol). Ce m-a dezamagit a fost regia, deoarece scenariul a fost cladit pe suspans si mister, lucruri pe care regizorul nu a reusit sa le dozeze prea bine in film.
1 3
bizonul pe 18 iulie 2017 05:39
Chiar nu pricep de ce cinefilii va taxeaza cu minusuri, cand aveti perfecta dreptate, atat d-stra cat si Alex. Eu stiu ca sunt si amatori de filme proaste a la "Detectivu lu' peste" dar in situatia de fata, "cei frumos si lui Dumnezeu ii place" si nu inteleg reactia unora.
cosmin_kedii pe 12 Aprilie 2013 16:32
Unul dintre primele filme în care Jodie Foster joacă rolul principal, nu trebuie ratat
2 1
alex_il_fenomeno pe 27 Iulie 2010 08:18
un film extraordinar de bun , cu o actiune foarte cutremuratoare ! Jodie Foster , desi era foarte mica , juca exceptional !! nota 10 pentru acest film din toate punctele de vedere !
3 3
mvpsebi pe 12 August 2011 00:30
Cu o Jodie Foster in rol principal la doar 13 ani, fantastic ce personalitate putea avea inca de la acea varsta frageda, si un alt actor ce mie imi place foarte mult, Martin Sheen, plus atmosfera si intreg misterul care invaluie povestea, acolo langa "secretele" cu care Hitchcock ne terifiaza mai de fiecare data, toate acestea si niste dialoguri savuroase alcatuiesc un film pe cinste.

Si scenariul e interesant, din doua parti, una "Hitchcock" mai stufoasa, de care am pomenit deja (pt a se sti cum se face un thriller/horror de calitate) si o alta parte mai "cognitiva", in care o vedem pe Rynn (J. Foster), o "fata" cultivata, careia ii place singuratatea, cu o gandire curios de matura pt varsta ei si cu o capacitate de a se descurca in aproape orice circumstante mai delicate, pusa fiind de celelalte caractere, in special "the villain" Frank (M. Sheen), prezentat oarecum in… citeşte

4 2
Vegetarian pe 30 Ianuarie 2012 06:02
Este un film potrivit si pt lista : Case , apartamente - Probleme , solutii =
Spoiler ! ! ( prezentarea deznodamantului ) Beci cu intrare prin podea , cu capac sustinut de un lemn , asemanator cu cel de la capotele masinilor mai veki . Daca stinghia care tine capacul este trasa cu mana la iesire din greseala , capacul greu il va lovi in cap pe cel care iese . Femeile sunt mai sensibile , pot lesina si apoi pot cadea pe scarile de la beci . Secventa la inceputu filmului .
. . . O usa la beci sau la pod poate fi sustinuta de o greutate atasata la capatul unei parghii sau al unui scripete . Oamenii bogati din filmu asta au considerat probabil ca lor nu li se poate intampla . Au creat probleme mai mari celor dragi zgarcinduse sa plateasca un tamplar de mobilier .
. . . 9 din 10 accidente se intampla in casa .
. . . Apoi casele mai izolate din cartierele bune , cu… citeşte

4 0