cosmin742000 pe 17 Decembrie 2011 12:47
Un film foarte bun , Bette Davis foarte foarte buna .....
0 2
mihaelatb pe 21 August 2022 10:41
Un film bun, despre necesitatea de a avea bani, despre placerea de a avea bani, totul din perspectiva „albilor” cu bani. . Filmul in nici un caz nu s-ar mai putea turna astazi, pentru ca nici un actor afroamerican nu ar mai accepta nici un rol din acest film, Cu un scenariu bun, cu o distributie de exceptie filmul este captivant. Singurul lucru care nu m-a convins pe deplin a fost sfarsitul. Cand esti capabil sa faci atatea doar pentru a avea bani, nu este verosimil ca sa te impaci cu faptul ca fica ta nu mai te asculta, face ce vrea si mai mult, pleaca, ca tu sa nu-o mai poti manipula. Nu, cand in joc este toata averea. Distributia de exceptie, in frunte cu Bette Davis! Mama din acest film va fi perfectionata in rautate si manipulare in filmul The Anniversary. Machiajul si pieptanatura Reginei aducea cu cel ale papusilor japoneze, cu chipul alb, plin de pudra si o gura mica rosie,… citeşte
0 0
diablo85 pe 31 Octombrie 2014 21:37
"Because I'm beginning to understand about things. Addie said there were people
who ate the Earth... and people who stood around and watched them do it."

0 0
El_KaPpa pe 24 Mai 2020 14:16
9,1/10
Un film foarte bine construit incat sa te implice din ce in ce mai mult pe masura ce se apropie de final. O etalare de caractere de toate felurile printr-o intriga valabila oricand. Unele slabe -usor de manipulat sau incapabile de a lupta cu ceilalti -, altele puternice -reci, corupte si lacome-, iar altele ceva mai echilibrate, care se feresc de la a pica in extreme. M-au captivat total schimburile de replici, in special in partea a doua, cat si jocul excelent al actorilor in frunte cu Bette Davis - nascuta pentru roluri de acest gen.
Asa cum spune si nota oferita, un film "obligatoriu de vazut".

1 0
violeta_todica pe 26 Decembrie 2019 21:09
Foarte bun !
Filmul este dominat de coruptie, lacomie, lipsa de valori umane si morale, intr-o familie din sud. In acest univers deloc placut, si in contrast cu valorile ,, vulpilor", se evidentiaza pozitiv, intr-un plan secund, drgostea dintre tanara Alexandra si David.
Un rol excelent face Bette Davis, in rolul uneia dintre vulpi. Are o privire si o atitudine care pare ca il ingheata pe cel din fata ei. Excelent joc!
Foarte buna regia !

1 0