bainca pe 23 Aprilie 2020 22:53
nota 7 bun dar nu extraordinar
Un film usor tipic Lifetime cu actiune la fel , l-am vazut de curiozitate , subiectul interesant ,are actiune nu pot spune ca nu dar nu are alura de thriller , suspans sau mister , se stie de la inceput totul cu mici diferente , este un film usor de vazut intr-o seara nu cu pretentii . Actorii au jucat bine mai ales ca ii cunosc fata de alte filme , jocul actorilor a fost un plus , subiectul si actiunea dar categoria nu prea , un film totusi mediocru pentru altii sau chiar slab dar pentru mine a fost bunicel mai ales actoria , povestea ,si actiunea .ii dau un 7 din partea mea dar nu este pentru oricine , noroc cu actorii , nu toate filmele cu criminali se poate incadra in thriller.Este decat parerea mea si cu-i nu ii convine sa nu se bage ca nu fac nici o recomandare
0 0
esther_stixy pe 24 aprilie 2020 01:56
Poate ma lamuresti si pe mine cu o chestie....Deci d-l Psihopat ajunge fortuit in casa ei, dragoste la prima vedere si, asa din senin, decide sa elimne orice potential obstacol ?? Sau avea asa niste porniri gen Dexter, cu exceptia "COD"-ui, si tot incerca sa se cupleze cu cate o proprietara, ucigand left/right tot ce era pe langa ea... Evident, am presupus ca proprietarele nu-si aratau poza la oferta de inchiriere.... Chiar sunt curios sa-ti stiu parerea daca tot ai dat oarece credit filmului asta
bainca pe 27 aprilie 2020 01:07
Inca ceva mi-a placut filmul strict pe actiune , actori , proveste nu am spus ca are si o logica de 100 ca daca era asa poate merita mai mult , omul era psihopat si obsedat de asta ucidea acum ai inteles , sper ca da , nu a avut logica excelenta dar a avut actiune si actori care mi-a placut mie cum a jucat , si in primul rand eu sunt si mai indulgenta de firea mea si ofer note mai mari asa doar ca mi-a placut nu ca a fost extarordinar realizat si ca as face eu recomandari ba chiar din contra , eu sugerez mai intai sa vada omul filmul si sa isi faca propia parare , nu ii recomand la nimeni nimic , fiecare face cum vrea si sper ca te-am lamurit .O noapte frumoasa