Deceoare pe 11 Aprilie 2024 19:43
Exact cum se întâmplă și în România, majoritatea cetățenilor sunt tot mai constrânși, toți sunt considerați infractori cu drepturi restrânse. Doar clasa conducătoare are dreptate și toate drepturile. Acesta va fi viitorul.
0 0
Giulianodirt666 pe 13 Octombrie 2023 19:32
Iar s-a căcat Blackmore pe el.Retardul ăsta scatofag este inebunit să își bată lumea pula de el.
0 0
user-63b2b36cc78dd pe 16 Februarie 2023 17:31
Cum sa dai asemenea nota la asemenea CACAT ........păcat de ....doamne ai mila ...PENIIIIIIIIIIIIIIIIIBIL
0 0
MariusCiprian87 pe 13 Februarie 2023 23:08
Continuarea este neașteptat de bună, s-a creat un personaj-erou emblematic pentru o trilogie ce sa dovedit a fii de succes, într-o lume in care "jocul video" este real, nivelul pentru supraviețuire este unul mult mai ridicat, mai dificil, în care inferioritatea de început a unui personaj, unui simplu "user" , Katniss Evergrenn, folosește o armă secretă, letală, SFIDAREA, unei clase sociale "superioare" unde hrana este din belșug, folosită fără limită cu ajutorul unei băuturi ce ajuta organismul unei societăți bolnave de a se îndestula fără limită....o lume greșită în care revolta celor de jos i-a naștere prin curajul arătat "victimelor" din arenă, oferind SPERANȚĂ! Cineva a spus cândva "Cine nu-și cunoaște istoria, o poate repeta!" , iar lumea de azi este d.p.m.d.v în punctul de a răspunde la această intrebare existențială, unde foarte usor putem… citeşte
0 0
Avm pe 01 Octombrie 2022 15:22
.
Mi s-a parut mult mai bun decat primul film. Mai bine capturata atmosfera si intamplarile din carte.
0 0
blackmore pe 28 Martie 2020 23:25
O basina cu stropi....................................................
0 0
carmen_angelus_romila pe 18 Decembrie 2019 10:11
Continuare a trilogiei, cea de-a doua realizare mult asteptata al productiei "Jocurile foamei", nu se dezminte si ne ofera o noua aventura curajoasa al celor saraci si obiditi pe taramul subjugat, fara nici o nevoie, de asa-zisii "slaviti" conducatori...!
0 0
Lesenciuc pe 08 Februarie 2019 21:56
Review
Dupa castigarea Jocurilor Foamei, Katniss a creat o speranta ca lumea va putea scapa de regimul instalat in Panem. In diferite Districte se creeaza revolte iar conducatorii, cand observa acest lucru vor mari executiile si biciuirile si vor creea o editie speciala a Jocurilor Foamei in care vor concura 2 castigatori aflati in viata din fiecare District
Katniss si Peeta sunt alesi din Districtul 12. Imediat ce au ajuns la Capitoliu va avea loc un interviu cu toti participantii care chiar daca stiu ca nu se poate face nimic, incearca sa opreasca aceste Jocuri ale Foamei.
Dupa toate astea, incep jocurile intr-un final iar, Katniss si Peeta creeaza o alianta impreuna cu Mags, Finnick, Johanna, Beetee si Wiress. Pe parcurs Wiress si Mags mor dar in ciuda acestui fapt, toti ceilalti reusesc sa distruga simulatorul si sa evadeze din Jocurile Foamei.
Dupa o perioada Katniss… citeşte

0 0
andrei_oarga pe 05 Februarie 2018 23:33
Atât filmul,cât si cartea,sunt continuări bune pentru primul film,respectiv prima carte,se menține același ritm,efectele sunt reușite iar Jennifer Lawrence a jucat remarcabil,un film care merita vazut!
0 0
cosmin742000 pe 05 Noiembrie 2017 09:18
Si mizeria penibila continua.................................................................
0 0
Theodor2011 pe 19 Aprilie 2016 22:43
Cea mai buna parte dintre cele 4 ale seriei. Un film comercial cu o distributie de exceptie. Buget si incasari pe masura. Insa de la a treia parte seria a inceput sa se strice
0 0
cezarika21 pe 22 Februarie 2016 16:35
Același subiect într-un context schimbat
Victoria lui Katniss și Peeta în Jocurile Foamei a creat speranța că regimul represiv care domina lumea postapocaliptică ar putea fi înfrânt, cauzând primele revolte organizate ce tind să cuprindă toate districtele. Într-un astfel de context politic nesigur, conducerea statului decide să organizeze noi jocuri în care să-și arate forța. O decizie greșită încă din start, care dovedește incompetența crasă a liderilor.

După un prim film cu un subiect original, ”The Hunger Games: Catching Fire” dă impresia că duce lipsă de imaginație, reluând același subiect într-un context nou. Îmi vine greu să înțeleg modul de raționament indus conducătorilor de către scenariști, ceea ce mă face să cred că scopul filmului a fost unul pur comercial. Cu toate acestea, rezultatele financiare au fost neașteptat de mari, probabil pe seama publicului… citeşte

5 1
AlexandruDragosStegaru pe 24 Ianuarie 2016 14:00
The Hunger Games: Catching Fire
0 0
Grigorealexandru pe 24 Noiembrie 2015 10:03
Un film bun
Un film bun, actiune buna, iar scenariu de nota 10.
0 0
DeadSea07 pe 22 Noiembrie 2015 00:22
Totul porneste cu o scanteie
Dupa ce Gary Ross mai mult a dezamagit decat a impresionat cu primul film al francizei,cea de-a doua parte ridica destul de mult stacheta.Francis Lawrence a fost o alegere inspirata ca regizor.Filmul nu se grabeste sa intre in actiune,primele 30-40 de minute aratand-u-ne cum o mai duc Katniss si Peeta,in ce moduri crude ii trateaza presedintele Snow pe locuitorii celor 12 districte,si cum evenimentele din primul film incep sa-si puna amprenta pe Panem si viitorul acestuia.Dupa asta,incepe actiunea adevarata.Efectele sunt mult mai reusite si mai spectaculoase fata de primul film.Coloana sonora cu mai mult efect.Jennifer Lawrence se descurca din ce in ce mai bine.Josh Hutcherson il interpreteaza pe Peeta cu o maturitate din ce in ce mai mare.Liam Hemsworth nu este la fel de priceput si de carismatic ca fratele sau si mai are multe de invatat,insa s-a descurcat binisor.Merita mentionat si… citeşte
0 0
herleaflorin pe 02 August 2015 15:45
Sincer filmul este prea ridicat in slavi este mai bun ca prima parte dar nu este ceva incredibil seamana cu star wars intr-un fel natiunea Panem este Imperiul Galactic iar Katniss este Luke Skywalker totusi a avut unele momente bune ca de ex atunci cand Aparatori Libertati devasteaza districtul 12 asta imi aminteste de unele regimuri totalitare din istorie o scena dramatica cel mai bun lucru din film a fost Jennifer Lawrence care a fost foarte buna in rolul principal.
0 0
chiba_florin pe 11 Mai 2015 12:25
Nice
M-a surprins, chiar dacă mă aşteptam la ce şi cum o să-l pună în scenă, şi totuşi m-au surprins. Abia aştept continuarea !!!
0 0
omucuvaloare pe 04 Aprilie 2015 01:17
O idee absolut originala...care bulverseaza...intriga...in, fine, nu te poate lasa indiferent! Nu stii ce sa faci: sa vizionezi pana la capat, sa revezi la nesfarsit anumite secvente, sa faci o pauza si sa te gandesti de la ce a pornit totul;
0 0
into_the_labyrinth pe 24 Decembrie 2014 22:31
Destul de apropiat de prima parte în ceea ce priveşte conţinutul, are un scenariu distopic de toată frumuseţea, bine gândit şi surprinzător pe alocuri (îţi creează o stare aparte, uneori de tensiune maximă, doar gândindu-te că aşa ceva s-ar putea întâmpla), precum şi ceva acţiune, cu ingredientele necesare. Parcă am fost mai impresionat totuşi de prima parte, dar nici aceasta nu m-a dezamăgit. Merită cu siguranţă văzut de fanii seriei (nu mă pronunţ referitor la carte pt. că nu am citit-o).
0 0
valy_barbu pe 24 Noiembrie 2014 10:20
O continuare in "linia" primei parti . Nimic spectaculos care sa il faca mai special si cu niste chestii previzibile ..
0 0
Mihai2508 pe 11 Noiembrie 2014 22:37
Mult mai bun decat prima parte!
Un film care m-a surprins placut (mai rar in ultima perioada), si mai mult, este un film mai reusit decat prima parte (lucru si mai rar). Au imbunatatit povestea, efectele speciale, iar jocul actorilor a fost mai bun. Nu stiu firul epic din carti, insa pot spune ca in cazul filmelor se vede clar o imbunatatire. Sper ca urmatoarele parti sa fie cel putin la fel de bune ca aceasta. Au imbunatatit ceea ce era mai slabut in prima parte, si chiar se merita sa il vizionezi. Filmul este lung, are aproape 2 ore jumatate, insa nu am simtit cand s-a scurs timpul, si as fi vrut sa mai continue.
0 0
andrei_puiu pe 06 Septembrie 2014 10:08
Filmul merita vazut! E unul dintre cele mai frumoase filme pe care le`am vazut in ultima vreme!
0 1
AdriAdrianna98 pe 04 Septembrie 2014 18:59
Mi s-a parut mult mai bun primul film. Totusi si acesta a fost destul de bun. Abia astept sa apara urmatoarea parte
0 0
madalinaXD pe 27 August 2014 20:57
Mult suspans
Aceasta serie te filme te tine cu sufletul la gura. Regizorul Francis Lawrence are o imaginatie nemaipomentita ca a putut sa puna in imagine si in miscare pasagele din cartea cu acelasi nume ca si filmu.
0 1
MinionuS pe 14 August 2014 22:50
A fost ok dar nu cred ca este atat de bun incat trebuie sa il revezi
Asta este parerea mea

1 0
Alexys01 pe 12 Iulie 2014 21:25
Minunat filmul,toate scenele filmate perfect si interpretatea actorilor a fost minunata.
0 1
georgel1976 pe 06 Iulie 2014 17:45
acest al doilea film nu m-a impresionat ca primul. poate pentru ca nu mai este ceva nou asa cum a fost primul. felicitari celor care au citit cartile, e bine ca aveti cu ce face comparatie.
0 0
BRUMA pe 16 Mai 2014 16:32
La fel de slab ca si primul. :)
.....Continutul review-ului trebuie sa aiba minim 50 caractere

1 2
tony_mondyalu pe 08 Mai 2014 20:14
aveam foarte mari sperante de la acest film insa... dupa un inceput foarte dezamagitor si plictisitor, care pe alocuri nu are nici o treaba cu prima parte...reuseste sa isi revina pe parcurs, cand incep sa reintre in lupta...insa finalul m-a dat pe spate...un final foarte SEC si care te lasa cu un gust amar , pacat pacat pentru ca asteptarile mele erau enorm de mari...doar un 4 din partea mea.. :(
0 0
xTris pe 25 Aprilie 2014 17:01
Ca deobicei, cartea a fost mult mai frumoasa in comparatie cu filmul. Asa e de fiecare data.