destul de bun
am vazut primul episod la hbo mi se pare bun!!mi se pare buna si legea privind pedeapsa cu moartea pentru viol!!
0 9
razvanniculescu56_gmail_com pe 3 septembrie 2017 19:42
N-ai inteles nimic din primul episod. .
mihaelatb pe 30 Decembrie 2018 19:59
Este interesant ca desi a mai avut o ecranizare cu o distributie de exceptie (Robert Duvall, Natasha Richardson, Faye Dunaway), filmul nu a avut asa un impact, dar a venit anul 2017 cu a sa miscare Me Too, cu demonizarea lui Harvey Weinstein, si seria a avut alt impact. As zice ca a creat un fel de isterie feminista. Serialul mi se pare exagerat de lung, cu niste cadre obscure si obositoare prin repetitie. Urcatul scarii , ziua de ceremonie cu a sa doza de violare. dar producatoarele, printre care face parte si actrita din rolul principal, a facut ca aceasta violare sa capete alta turnura, caci Offred cauta prezenta "violatorului" si chiar simte oarecare satisfactie, atat din relatia cu stapanul cat si din relatia cu celalalt autor de "viol". Interpretarea actritei Elisabeth Moss mi se pare comuna, apeland prea ades la privirea aceea sfidatoare, chiar obraznica. Daca romanul se opreste… citeşte
0 1
Jigorugu pe 08 Mai 2023 03:17
Dacă serialul s-ar fi terminat după sezonul 3 ar fi fost excelent , așa l-au lungit fără noimă. Multă propagandă feministă, blm , lgtbq , dar cam asta e tendința ...
0 0
Mihai_Moise pe 18 Noiembrie 2022 15:42
N-am citit cartea și am impresia ca ar fi trebuit sa o parcurg înainte de a ma înhăma la o vizionare de serii peste serii ce par a nu se termina prea curând. Nu știu cum au imbrobodit-o producătorii pe Margaret Atwood sa își dea girul unui serial ce aduce din ce în ce mai mult cu 1001 de nopți sau Tânăr și neliniștit. Și aici ma refer la lungimea serialului. Cel mai probabil, scriitoarea si-a primit un cec cu multe cifre și cota-parte din încasări.

Doar ca, și nu e valabil doar în cazul de față, mi se pare de-a dreptul respingător sa profiți de curiozitatea cinefililor avizi de a afla o finalitate intamplarilor prin care trece personajul June Osborn și lumea ei distopică, încercând să regăsească o fărâmă de echilibru și normalitate.

Da, seria e foarte atrăgătoare, cu tot amalgamul de senzații și emoții ce te încearcă… citeşte

0 0
alexa_wera pe 25 Ianuarie 2022 17:40
Un singur lucru pot spune despre acest serial: te face sa deschizi ochii si sa apreciezi tot ce ai in viata!
0 0
Dragos1441 pe 31 Martie 2021 19:51
Un serial OK. Mi-au plăcut foarte mult sezoanele 1 şi 2. Sezonul 3 m-a dezamăgit.
0 0
1900toamna pe 02 Ianuarie 2021 03:45
Trist
Daca se opreau la primul sezon si ii ofereau un final mai de doamne ajuta, ar fi fost spectacol, așa....i-am scazut 4 puncte pt faptul ca deja o întind mult prea mult. La niciun alt film nu am derulat inainte, cat am facut-o la acesta. Efectiv secvențe luuuuungi pt a fi muuulte minute cu nimic. A fost foarte obositor sa vad 36 de ore (nu chiar, pt ca cum va ziceam, am derulat) cearcănele, porii si mimica feței greu de suportat a actriței principale. N-am sa inteleg de ce i-a băgat atata camera in nas (da, da, close-up). Dupa 3 sezoane, filmul, tot nu are un final. Măcar daca murea, stiam de-o treabă, asa....to be continued! (din păcate)
0 0
mitza2003ro pe 15 Octombrie 2020 11:28
Monument de prostie Monument de prostie Monument de prostie Monument de prostie
Monument de prostie Monument de prostie
Gusturile NU SE DISCUTĂ!

0 0
benhack pe 24 Decembrie 2018 22:51
Exceptional serial...
Greu să-l descriu pentru recomandare.Trebuie văzut sau citită cartea și văzut măcar primul sezon. N-am citit cartea , înca n-am gasit-o , dar cred că filmul are atul de a reda mai bine Distopia Mare cu încrengătura de distopii mai mici și mai mari. Nu cred ca neaparat e vorba de islamism , crestinism sau alte religii. Fundamentalism Da ...dar nu neaparat legat de o anumita religie. Desigur că elementul central este Femeia dar nu neaparat în opozitie cu barbatul ci mai degrabă cu veșnica ei rămanere în urmă si dependență fată de bărbat. Au trecut mai bine de doua mii de ani si egalitatea dintre sexe a rămas înca o himeră se pare si din păcate nici acum nu stim de ce.Si mie mi s-a părut sezonul 1 mai bun ca 2.Cred ca un sezon ar fi fost suficient, prea s-au diluat distopiile. Regizorul a folosit o gama largă de proceduri , unele chiar mai noi, pentru a ne tine… citeşte
0 0
mihaela0306 pe 19 Iulie 2018 10:16
sezon 3
Este un serial foarte bun . Cand incepe sezonul 3 si cate apisoade are ?
0 0
user-5ea5d76c770b2 pe 26 Aprilie 2020 21:53
Un serial cum rar am mai vazut. Fiecare episod din cele 3 sezoane m a tinut in suspans. Superb
1 0
xerses pe 20 Iulie 2019 21:24
Este un serial de exceptie, pe care il urmaresti cu noduri in gat si in alerta permanentas. Cum sa fie posibil asa ceva?
1 0
dmsteaua pe 31 Octombrie 2018 23:04
Original
Dupa un prim sezon absolut fabulos,sublim,dureros de reusit,asteptam cu nerabdare sezonul doi. Din pacate,acesta este mult mai slab,plictisitor,previzibil,actorii,regizorii si ceilalti sunt plafonati,obositi sau pur si simplu nemultumiti ca au fost obligati sa faca acest nou sezon. Sincer,e deosebire uriasa intre cele doua sezoane,pacat.
1 0
lavara_laiarna pe 12 Februarie 2018 12:27
Povestea absurdului dintro lume aproape utopică..într-un serial chinuitor.
3 5
pceli2007 pe 26 noiembrie 2018 11:11
Informeaza-te despre viata femeilor din Afganistan, pakistan, Iran etc si vei descoperi ca nu e de loc utopie. Regimurile religioase reușesc cu succes sa creeze o lume ca cea din serial. Cauta articole în limba engleza. Vei găsi forte multe. Pe site-ul Organizației mondiale a sănătății poți găsi statistici și fapte reale. Mai sus am lăsat un comentariu mai complex.
MarianaMrn pe 13 Iulie 2020 00:03
Foarte greu de urmarit, exagerat de multe close-up uri cu fata actritei principale in care se chinuie sa exprime niste emotii profunde, dar de fapt se uita in permanenta urat la camera. Sper sa nu o mai vad in nici un film, ever.
In plus, Chuck Norris e mic copil pe langa ea. Intr-o societate drastic controlata, aparent ea poate face orice. Pare neverosimil si exagerat.

3 0
777L pe 20 Februarie 2018 00:23
Exemplu "bun", cum poti folosi religia ca pe o arma - interzici accesul la "cartea sfanta", apoi scoti textele din context si le folosesti dupa pentru propriul interes.
Mi-au placut referintele:
- locatia Jezebel - Izabela - sotia pagâna a lui Ahab, ce se inchina lui Baal.
- Gilead - Galaad
Nu prea mi-a placut obsesia obtinerii efectului de lens flare la aproape orice cadru extern, devine obositoare si enervanta la un moment dat.
Si ce surpriza placuta sa o revedem pe Alexis Bledl!

4 3
pceli2007 pe 18 August 2017 02:33
Un serial impresionant
Un serial impresionant. Se vrea a fi SF, dar după ce am văzut cele 10 episoade de până acum, filmul mi se pare e doar o transpunere inteligentă a vieții femeilor arabe unde toate acestea se chiar întâmplă și nu din cauza fertilității/infertilității, ci doar pentru ca acele ființe sunt femei.

7 4
razvanniculescu56_gmail_com pe 3 septembrie 2017 19:40
Femeile arabe ? Nu mai trage pe nas, te duce prea sus, mult prea sus.
Cretzulynne pe 30 decembrie 2018 21:28
"Mutilarea genitală la femei (în engleză Female Genital Mutilation, (FGM) sau Female Genital Cutting, (FGC)) constă, între altele, în îndepărtarea completă a organelor genitale externe feminine.[1][2] Regiunile principale unde se practică și în prezent sunt regiunile din vestul și nord-estul Africii (de exemplu în Somalia, Sudan, Egipt. Yemen), precum și în Asia (Irak, Indonezia, Malaezia, Afganistan, Pakistan). Cel mai frecvent, această mutilare se practică la fetițe înainte sau în perioada de pubertate. Intervenția se face de obicei fără asistență medicală și în condiții ne igienice, cu morbiditatea crescută. Printre urmările interveției s-au descris infecții, uneori fatale, cicatrizări irecuperabile și posibile sechele psihice. Cu toate protestele unor foruri internaționale ca ONU, UNICEF, UNIFEM și WHO, ca și măsurile de interdicție aplicate de unele țări africane, statistici recente (anii 2010) apreciază că acest ritual se aplică la circa 6.000 de fetițe lunar (ditr-o populație de risc de sute de milioane)." - (sursa: wikipedia.) "Mutilarea genitală a femeilor este încă efectuată în unele țări din Africa, Asia și Orientul Mijlociu, dar fetele tinere din unele familii de imigranți nu sunt în siguranță nici în UE, unde mutilarea genitală a femeilor este considerată infracțiune. De fapt, aproximativ 500.000 de femei din Europa au fost deja mutilate, în timp ce alte 180.000 de femei și fete sunt expuse riscului de a fi supuse acestei practici în fiecare an. sursa: Mutilarea genitală a femeilor este încă efectuată în unele țări din Africa, Asia și Orientul Mijlociu, dar fetele tinere din unele familii de imigranți nu sunt în siguranță nici în UE, unde mutilarea genitală a femeilor este considerată infracțiune. De fapt, aproximativ 500.000 de femei din Europa au fost deja mutilate, în timp ce alte 180.000 de femei și fete sunt expuse riscului de a fi supuse acestei practici în fiecare an." (sursa:http://www.europarl.europa.eu/news/ro/headlines/society/20180122STO92230/mutilarea-genitala-a-femeilor-afecteaza-o-jumatate-de-milion-de-femei-in-ue) "Peste 200 de milioane de femei din diferite colțuri ale lumii trec printr-o tradiție dureroasă și periculoasă. E cunoscută ca „mutilarea genitală”. Se practică în Somalia, Etiopia, Camerun, Uganda. E o tradiție străveche, practică conform datelor oficiale, în 30 de țări ale lumii. Rapoartele spun că ar fi mai multe. Pe continentul african sunt 54 de țări, iar în 27 se face mutilarea genitală a femeilor. Jurnalista și regizoarea Emmanuela Zuccala a realizat un film documentar la acest subiect, care poate fi urmărit astăzi, la Odeon. E parte din proiecția specială a festivalului „Cronograf”, ajuns la a 14-ea ediție. Nu ratați această poveste, veniți la ora 18.00, ca să vedeți o tradiție criminală, practicată și astăzi. Femeile sunt nevoite să aibă relații sexuale, apoi să nască fără organe genitale. Durerile și chinurile prin care trec sunt greu de descris. Se întâmplă astăzi, în secolul al 21-lea, anul 2017. „Tradiția își are rădăcinile în anitichitate. Cică ar veni încă de la faraoni. Presupune tăierea organului genital feminin și coaserea lui în multe cazuri. Scopul e de a supune femeia. Cică așa se purifică și devine virgină pe viață. E o cale de a asigura fidelitatea femeii. În Somaliland, unde am filmat noi, fetițele de 5 ani sunt supuse procedurii, iar în Kenya de exemplu, la vârsta de 11-12 sau 13 ani. E o formă de marcare a tranziției de la copilărie la maturitate.” Fata trebuie să lase studiile, să se mărite, deci rămâne neșcolită pe viață. E un cerc vicios de subdezvoltare”, ne-a povestit Emmanuela, care a realizat filmul „Netăiat” împreună cu Simona Ghizzoni. „E teribil. În Somaliland de exemplu folosesc o lamă simplă pentru ras, pe care o găsești în magazin. Se mai și coase după ce se taie organul genital. Folosesc niște ace de copac pentru a păstra gaura acoperită. După o lună se scot. Le cos de parcă ar coase rochii. Uneori folosesc la tăiere cuțitul sau sticlă spartă. Nu folosesc anestezie, deoarece durerea este parte din proces. Trebuie să treacă prin această experiență teribilă ca să devină femeie.” - (sursa: http://ea.md/in-peste-30-de-tari-ale-lumii-femeilor-li-se-taie-organele-genitale-cu-un-ciob-de-sticla-sau-lama-de-ras-fara-anestezie-mutilarea-genitala-o-traditie-straveche/)
AliceT pe 20 Iulie 2018 11:42
Am citit prima data cartea. Serialul din fericire, nu m-a dezamagit. Deloc. Evident, ofera mult mai multe detalii decat cartea. Foarte inspirata alegerea actorilor. Trist e ca, mie personal, nu mi se pare imposibila situatia asta. :-) Asta inseamna un regim politic totalitar.
7 0
pceli2007 pe 26 noiembrie 2018 11:03
Asta chiar se întâmplă în tarile musulmane, unde femeile poarta îmbrăcăminte asemănătoare în sensul ca sunt acoperite de sus pana jos, apoi cele mai multe dintre ele au fost în copilărie și nu numai agrea sate sexual, bătute, supuse iar în cazul unui divorț doar bărbatul are drept asupra copiilor și a celorlalte bunuri. In serial apare ca pedeapsa capitala lapidarea și spânzurarea în mod public ceea ce chiar se întâmplă în zilele noastre. O femeie risca sa fie lapidată dacă bărbatul și încă 2 martori declara ca ea l-a înșelat, iar asta de cele mai multe ori e fals. E si un film inspirat dintr-un caz real The Stoning of Soraya M. (2008) care în traducere corecta înseamnă Lapidarea lui Soraya M. Lapidare înseamnă ucidere cu pietre(pentru mai multe detalii întrebă sfântul Google) Sau au fost cazuri când fata a fost lapidata sau spânzurată doar pentru ca ii plăcea de un băiat și a fost prinsa vorbind cu el. Interacțiunile fetelor/femeilor cu bărbați care nu sunt din familie este absolut interzisa. Căsătoriile sunt de cele mai multe ori aranjate, iar fata, care de regula nu e mai mare de 14-15 ani(poate chiar mai mica) e obligata de foarte multe ori sa se mărite cu un boșorog care ar putea sa ii fie bunic și chiar străbunic. Ca sa nu mai spun ca în autobuz femeile trebuie sa stea separate de bărbați și întotdeauna în partea din spate a autobuzului. In Iran sunt treceri de pietoni speciale pentru femei si altele pentru bărbați. legile pentru pedepsirea bărbaților sunt deferire de legile pentru pedepsirea femeilor care sunt mult mai aspre. De pilda legile încep sa condamne fetele de la vârsta de 7 ani iar băieții de la vârsta de 9 ani, iar pentru aceeași greșeală fetele/femeile primesc pedepse mult mai dure decât băieții/bărbații. In tarile musulmane de regulă, regimurile politice sunt totalitare și sunt întotdeauna guvernate numai de religie(coran). \lista cu atrocitățile asupra femeilor poate continua, dar ma opresc aici. Cauta pe net si dacă știi engleza cauta in limba engleza articole pe tema vieții si condiției femeilor în tarile musulmane.
grconstanta pe 15 martie 2021 12:56
Ai dreptate , dar la noi se duc singure si se marita cu bunicii , sau bunicii se însoară cu ” nepoate” sau stranepoate . Asa ca , sa nu mai discutam de alții , ci de gradina noastră. Nu mai au bun simț și nici rușine. Cât despre credință , lipsește cu desavârșire.
dido pe 05 Iunie 2017 19:40
Povestea slujitoarei
Un serial excelent realizat,intens si crancen ce demonstreaza inca o data cat rau isi pot face oamenii unii altora....
9 2
into_the_labyrinth pe 23 Iulie 2017 22:22
Halucinant. Traumatizant. Distopic. Iată doar trei cuvinte care vă vor urmări pe parcursul vizionării acestui serial pe care, personal, îl consider de excepţie. Femeile nu mai sunt tratate ca fiinţe umane, ci ca nişte vite, bune ori de împerechere, ori de dus la ”abator”, nu mai au dreptul nici de a avea sentimente, nici de a fi libere. Totul, în numele unei idei de organizare aşa-zis superioară, în care cei care conduc au drept de viaţă şi de moarte asupra celorlalţi, iar aceştia devin simple numere. Deşi şochează - prin mijloacele de exprimare - de multe ori spectatorul, ”Povestea slujitoarei” este un serial realizat într-un mod elevat, putând sta oricând alături de opere ca ”1984” sau ”Fahrenheit 451”, mai ales că este tot o ecranizare, de data aceasta după Margaret Atwood. După cum scriam şi în nişte însemnări personale, cu toate că e… citeşte
13 3