Dragos.87 pe 17 Ianuarie 2019 11:53
Este un film interesant cu o actiune usoara care nu iti da batai de cap...Clint E. face un rol bun...Nu este un film pe care sa il tii minte dar o vizionare merita!
0 0
reivan pe 04 Ianuarie 2014 11:50
Filmul clasic american politist , plin de testosteron si inteligenta , o lume dura in care Harry Callahan ( Clint Eastwood ) se incadreaza perfect dar primeste ajutor de la un personaj feminin. Asta-i rar.
Nivelul megalomaniei - tipic filmelor politiste americane - arme mari , lansatoare de rachete si rapiri ale oamenilor importanti trage putin filmul in jos.
In rest putem observa si o radiografie a societatii americane la acel moment.

0 0
deadlord pe 31 Decembrie 2012 08:07
Un film superb...........................................
1 2
cezarika21 pe 16 Mai 2012 05:43
Impunerea ordinii prin forţă
Un clasic al filmelor de acţiune din America care reia personajul inspectorului Harry Callahan (interpretat de Clint Eastwood). Inoculează ideea că nu trebuie purtate negocieri cu ticăloşii şi că aceştia nu pot fi liniştiţi decât prin folosirea forţei. Acţiunea foarte bine gândită se îmbină cu interpretările de calitate ale lui Eastwood şi al Tynei Daly (în rolul partenerei lui Callahan). Efectele speciale sunt bine realizate şi nu există timpi morţi.
7 0
alex_il_fenomeno pe 23 Aprilie 2012 17:18
era de asteptat ca un film cu mediatizatul actor Clint Eastwood , sau mai bine spus uimitorul personaj Harry Callahan , sa ne impresioneze in modurile cele mai diverse ! ca in mai toate productiile cu acest personaj , avem parte de numeroase intrigi de culise , mister , situatii neobisnuite si rasturnari de situatie care iti dau toate planurile peste cap . tensiunea este una foarte mare , asa cum trebuia , iar finalul lasa loc oricarei continuari ! de urmarit cu placere , si nu doar de amatorii fanului .
3 1
Vegetarian pe 29 Martie 2012 00:59
Este un film potrivit si pt lista : Masini Dezavantaje : rapirea primarului si amenitarea uciderii de contribuabili .
1 4
Vegetarian pe 29 martie 2012 01:01
. . Prevenirea a fost intotdeauna mult mai ieftina decat repararea urmarilor unei intamplari nedorite . . . . Cine ajunge sa se vaite , inseamna ca sa zgarcit sau a gresit undeva . . . Desteptul învata din greselile altora , iar prostul nici macar din greselile lui . . . Dintro carte ramai cu replici . Dintrun film ramai cu imagini . . . Prietenul iti spune ce AR TREBUI sa faci . . . Dusmanul iti spune ce TREBUIE sa faci .
emi4bt pe 28 Martie 2012 10:21
'Dirty' Harry Callahan in actiune - Clint Eastwood loveste din nou
1 5