AdriAdrianna98 pe 19 Noiembrie 2022 13:41
criminali în serie sub diferite forme
Filmul suprinde multe planuri : Reflexii din trecut ale părinților asupra copiilor, traumele copilăriei, pedofilie, abuz, crime, tot ce e mai rău în lume într-un spațiu atât de mic și izolat. E un film sumbru și șocant, însă extrem de bine produs și jucat. Robert Pattison m-a suprins plăcut cu acest rol, dacă pe Bil l-as și văzut în acest rol, Robert chiar a fost o surpriză plăcută.
0 0
user-5e0d10d5e1d01 pe 26 Aprilie 2021 08:59
Filmul a fost bunicel dar mă așteptam la mai mult, mi se pare un pic prea deprimant și trist, nota mea pentru acest film este 7/10
0 1
liana10 pe 28 Martie 2021 02:44
Mișto film! Mi-a amintit de bancul ăla, când profesoara îl întreabă pe Bulă:"- Ce s-a întâmplat în Primul Război Mondial? -Au murit toți, doamna profesoară." Așa și-n filmul ăsta. Dar mult mai mișto.
2 0
Smrs pe 10 Ianuarie 2021 18:57
Mediocru
Fac review-ul acestui film, din păcate, la 4 zile după vizionare și am mai uitat câteva detalii. Inițial, acesta pare fără o poveste clar definită, nu curge în nicio direcție deși începe cu o interpretare realmente dubioasă și extremistă a religiei din cauza unei drame care încă îl macină pe un fost soldat. Dramele se țin lanț - prin moartea soției, iar el devine și mai fanatic în fapte, dar paradoxal arată lipsa de esență a credinței sale când își pierde nădejdea și se sinucide. De acolo pornește aș zice, alt film, în care toată lumea face imoralități pornind de la încrederea celorlalți în ei, ca fiind oameni de bună-credință: pastorul cel tânăr obsedat sexual, cuplul criminal care se prezintă niște practicanți religioși constanți, etc. Aș fi mers în continuare pe un mindfuck semi-horror după cum începuse (altarul căinelui… citeşte
0 2
momo2494 pe 28 Decembrie 2020 21:16
Neașteptat de bun. Filmul cuprinde mai multe invelișuri și întâmplări care încheagă povestea prin repetiție: pretextul credinței pentru a-și justifica păcatele întâlnit la mai multe personaje, spovedania sub diferite forme (în natură, în biserică sub amenințarea armei), crucificarea, inclusiv ca ofrandă, idea ochi pentru ochi și dinte pentru dinte, păcatele părinților ce decid viitorul copiilor, răzbunarea. Deși par duse la extrem, prea șocante, prea tragice, prea multe, ele arată doar natura umană sub scuza falsă a diavolului.
3 0
Dragos1441 pe 04 Octombrie 2020 16:39
Bun film
Actori faini, muzica buna, atmosfera sinistra si un thriller politist reusit.
5 0
Amarieiionut pe 23 Septembrie 2020 00:37
Recenzie
Salut! Am facut recenzie la film pe blog. Va invit sa aruncati o privire.

3 1
sabinalin pe 21 Septembrie 2020 15:34
America profunda a anilor 1950, pe vremea cand bunicii nostri ii mai asteptau inca pe americani sa vina sa ne scape de crancenul comunism de tip sovietic. America profunda de la razboiul din Pacificul de Sud pana la razboiul din Vietnam. America bantuita de toate tipurile de violenta: crime in serie, omoruri, violuri, batai din acelea care nu se termina pana nu curge sangele siroaie. America ultrareligioasa atunci cand vine vorba de cetateanul obisnuit, parca prea usor de prostit de aceia care pretind ca aduc in comunitate cuvantul Domnului. Am crezut initial ca am de-a face cu propaganda anti Trump insa romanul lui Donald Ray Pollock a fost publicat in premiera in urma cu aproape zece ani. Si chiar e un film de propaganda ca doar e la moda sa lovesti in crestinism in numele globalismului atotstapanitor. Actiunea e bine condusa, personajele vii reusesc sa trezeasca interesul insa mesajul… citeşte
1 5
hitman78 pe 17 Septembrie 2020 13:17
Bun film fata de bazaconiile aparute in ultima vreme asta pare o capodoperă .Am fost captivat de poveste si de personaje e genul de film numai cu personaje secundare si fiecare are partea lui.Preferatii mei sunt Bill Skarsgaard si Sebastian Stan iar la polul opus Robert Pattinson.Urmariti-l cu incredere filmul e bine realizat muzica anilor 50,60 e superba necesita multa atentie dar filmul va v-a surprinde cu siguranta.
7 2
StefanDo pe 15 Septembrie 2020 17:59
Având în vedere grămada de staruri de pe afiş, violenţa explicită şi povestea în care binele şi răul se confruntă sângeros, filmul The Devil All the Time/Întotdeauna diavolul are toate şansele să atragă atenţia românilor începând de miercuri, când se lansează pe platforma Netflix, la doar câteva zile după o lansare restrânsă în cinematografele americane. Cinemagia a văzut filmul şi îţi poate spune mai jos ce ne-a captivat pe noi la această poveste sumbră ce se desfăşoară la jumătatea secolului trecut într-o zonă săracă a statului Ohio.

Este de ajuns să citeşte numele oraşului în care are loc acţiunea, Knockemstiff (în traducere foarte liberă, Trăsneşteiînmoalelecapului), ca să îţi dai seama că ce urmează s-ar putea să nu-ţi alimenteze speranţa în umanitate. Ignorăm pentru o clipă cronologia alambicată a filmului… citeşte

2 4