Smrs pe 05 Aprilie 2021 01:19
Film-manifest. Spoiler
Deși este gândit dinainte ca un film autobiografic a scriitorului și actorului Jim Caroll, scenariul reușește într-un mod independent să abordeze cea mai mare plagă socială a Americii anilor 90 și chiar până astăzi - drogurile. Punerea în scenă este deosebită, e dramatică, e crudă, e o lecție pentru toți...Alegând doi actori tineri de perspectivă la data respectivă, însă deja două nume importante printre tinerii generației lor, filmul exprimă în cel mai bun mod posibil, depășind cu brio Requiem for a dream, decăderea adusă de droguri cu toate că poți fi pe cele mai înalte culmi..cu toate că poți avea bani, succes, multe iubite..totul poate porni din dorința de a simți lucrurile la un alt nivel. Filmul exprimă plastic un paradis pierdut, care se termină mai trist decât ți-ai închipui, exceptând ultimele secunde. Antiteze tragice precum cea cu… citeşte
0 0
andystarx pe 22 Decembrie 2017 22:58
Nota 8/10
Inca un rol genial facut deja de maestrul Di Caprio ! Filmul in sine nu m-a impresionat,fiindca nici nu imi place subiectul ,si am tot vazut filme pe acest subiect :drogurile ,dar rolul facut de el,si chiar de Wahlberg,si faptul ca a fost inspirat din realitate,il fac un film bun,merita si o coloana sonora pe masura,si o nominalizare la globuri sau oscar ,rolul lui Di Caprio !
0 0
Robert.Chetan pe 18 Decembrie 2017 00:52
O lectie de viata
Un film bun,unul din cele mai bune pe acest subiect.Nu mi se pare o capodopera dar chiar si asa are acel "ceva" care m-ar face sa il revad.Daca ar fi sa fac o comparatie cu Requiem For A Dream as spune ca cel din urma este mai bun dar nu as putea sa il revad deoarece a zis cam tot ce era de zis.In schimb,filmul lui Scott Kalvert imi da senzatia ca nu am prins chiar tot ce era de prins din film in ciuda faptului ca filmele care au ca tema drogurile au un mesaj destul de clar:NU DROGURILOR;si nici acesta nu face exceptie.Ce vreau sa spun e ca e mai "digerabil" decat Requiem for a Dream dar asta nu il face mai bun.Oricum un film p care l-as revedea si nu sunt multe aceste filme...
0 0
Dragos.87 pe 28 Februarie 2017 12:58
În primul rand nu este un film despre droguri ci despre un băiat care cade în păcatele drogurilor cât și consecințele nocive ale acestora. O dramă cu un mare impact emoțional care este de un dramatism greu de suportat.Leonardo Di Caprio și Matt Demon erau la începutul carierei lor iar aceste roluri excepționale i-au propulsat în cinematografie. O dramă sfâșietoare care iti va rămâne în minte mult timp si care ne arată cât de nocive sunt narcoticele.
0 0
ralucan123 pe 28 Ianuarie 2017 21:50
Un film bun dar și foare dur se vede inca o data talentul lui Leonardo și expresivitata cu care joaca rolul ,o poveste despre un subiect delicat care poate distruge o viață și famili
0 0
FunnyX pe 29 Decembrie 2016 03:06
Un film cutremurator de dur, vechi, dar de actualitate. Foarte bun rol facut de Di Caprio. Ar trebui sa fie lectura obligatorie pentru toti cei care se gandesc sa se apuce de asa ceva.
0 0
Pantaleon pe 13 Martie 2015 17:19
De suflet
Iubesc atat de tare acest film, incat pe langa faptul ca l-am revazut pana acum de 9-10 ori, i-am tradus in romana si subtitrarea, pe vremea cand nu exista asa ceva nici macar in engleza. Un exponent marcant al genului (filme despre droguri si drogati) cu prestatii foarte bune ale celor care vor deveni ulterior actori mega-cunoscuti ai cinematografiei americane (DiCaprio si Wahlberg), filmul acesta ar trebui vazut in primul rand de adolescenti cu stampila de NOTA BENE, deci aveti grija ce faceti pentru ca pericolul ademenirii in lumea drogurilor este foarte mare !
1 0
GabrielaSirbu pe 25 Aprilie 2014 15:42
Excelent!!! l-am vazut zilele trecute pe TCM = daca inca nu stiti despre ce este vorba si vreti sa vedeti un Dicaprio interpretand un personaj aflat intr-o perioada rebela a vietii sale... MERITA!
0 0
bogdamme pe 08 Februarie 2014 17:00
Superb.
Mi-a placut la nebunie filmul. Prestatia lui DiCaprio e excelenta !!
1 1
AdriAdrianna98 pe 13 Ianuarie 2014 16:27
Capodopera
Un film care merita nota 10 fara indoiala. O adevarata lectie despre felul in care poti ajunge din cauza unui viciu si cat de multe poti realiza daca iti propui ceva cu adevarat. MArcant, fratilor, incercati-l cu incredere MERITA . Leonardo joaca dumnezeieste ca de obicei, rolul il prinde genial, parca rolul e facut dupa el nu el dupa rol. RECOMAND !!!
0 0
Pantaleon pe 13 martie 2015 17:26
Di Caprio joaca remarcabil, e adevarat, anuntand parca actorul foarte bun care va deveni in timp. Dar dumnezeieste ??? E un termen prea umflat. Nici nu stiu daca se poate folosi in cazul unor prestatii artistice. Sau daca ar fi normal. Si, da, sunt de acrod ca filmul poate fi definit ca o capodopera, dar a genului, nu a cinematografiei in general. Eu tin foarte tare la acest film, dar niciodata nu l-as considera o capodopera. Nu are elementele necesare unei capodopere, oricum l-am analiza. Dar ma bucur sincer ca ti-a placut.
Nyghty pe 13 Ianuarie 2014 01:03
"Unde se termina visele, moartea respira."
Total ancorat in realitate, "The Basketball Diaries" reflecta linia subtire ce desparte visele de deceptii. C-un inceput care te face pe alocuri sa zambesti, filmul se transforma treptat intr-o drama, atat interioara, cat si exterioara a tanarului Jim Carrol.
Visul sau se spulbera rapid, iar noua sa viata prinde contur. Intr-un miraj al drogurilor, Carrol se afla intr-un declin ce-l aduce din ce in ce mai aproape de moarte si-l indeparteaza de imaginea celui ce a fost.
In concluzie, "The Basketball Diaries" e un film care merita vazut si-n care DiCaprio face unul dintre cele mai bune roluri ale sale.

0 0
iulian94 pe 08 Noiembrie 2013 13:03
un film obligatoriu de vazut , foarte realist cu o poveste trista, mi-a placut mult, iar Leo DiCaprio era foarte bun si in tineretile lui.
0 0
alyn.alyn pe 31 August 2013 12:33
Un film despre viata unui adolescent, despre cum te poate f..e viata daca te lasi f...t , merita vazut
1 0
Cravan pe 14 Iunie 2013 22:08
Foarte Bun
Este un film de milioane , care arata ca viata bate ori ce film ! o realitate crunta , ilustrata atat de bine , incat faptele vorbesc de la sine . trebuie apreciat curajul scriitorului , care si-a dezvaluit cele mai negre intamplari din viata lui , precum si ambitia atat de mare care l-a facut sa treaca peste nenorocirile din trecut cu tot cu dependente si tot tacamul iar filmul te lasa fara cuvinte .Asta si datorita prestatiilor de milioane ale actorilor Mark Wahlberg si Leonardo DiCaprio , lucrurile traite de acestia , decaderea lor , probleme intalnite pe parcurs totul petrecandu-se intr-o atmosfera atat de apasatoare , inca din primele secvente ale filmului si pana la sfarsit , cu acele fapte atat de neasteptate . pot spune ca dupa terminarea acestui film , regizorul Scott Kalvert , pana atunci un necunoscut , poate fi considerat acum un erou adevarat , prin prisma acestei… citeşte
0 0
FlutureZburator pe 23 Februarie 2013 15:41
Un film exceptional bazat bineinteles pe realitate, toate secventele isi au rolul, si de asemenea, filmul trasmite o idee ce trebuie luata in serios.
Filmul pot spune ca m-a impresionat si mi-a placut foarte mult datorita protagonistului, Leonardo DiCaprio, dar si a filmului in sine cu toate particularitatile si detaliile sale.
Il recomand cu drag celor ce vor sa invete ceva dintr-un film, ceva cu adevarat IMPORTANT ce ne ajuta in viata, daca vrem sa stim sa comparam binele si raul cu usurinta.
In opinia mea, parerile nu se discuta, fiecare cu parerea lui.

0 0
SANDA45 pe 04 Noiembrie 2012 11:18
Un film excelent,care iti da o lectie de viata.Trebuie vizionat in special de cinefilii care au spus ca Dicaprio e un actor prost.
0 0
danii1234 pe 16 August 2012 00:49
un super film dicaprio are talent innascut si-si joaca rolul foarte bine ;x
0 0
Laaur pe 17 Iunie 2012 12:19
Prea tare
L-am mai vazut acum vreo 6 ani cam asa dar nu il mai stiu chiar asa de bine
Oricum vreau sa il vad din nou e prea misto filmul.

0 0
claudiak pe 06 Iunie 2012 22:52
SUPER
Un film de nota 20 ,merita vazut si revazut !!! DiCaprio e genial !!!
3 3
gabyedy29 pe 18 Mai 2012 03:18
nu imi deschide nici un film aveti un site de tot rasul mai bn incerc filmehd.net:((
0 2
pisicuta1 pe 24 Martie 2012 20:05
da
un film f bun nu ma steptam dar a meritat!....................................
0 0
DiCaprio21 pe 18 Februarie 2012 13:54
chiar foarte bun .. o adevarat lectie de viata . poti invata multe din acest film
3 2
xerses pe 22 Ianuarie 2012 22:17
Un film foarte bun, care nu trebuie ratat, macar si sa-l revezi pe DiCaprio.
0 0
Puiu7 pe 21 Ianuarie 2012 16:05
O realitate cruda...
Un film cu un real story pe care nu il voi uita prea curand.Exceptional!10/10
0 0
alex_il_fenomeno pe 10 Noiembrie 2011 16:46
jos palaria !
un film de milioane , care arata ca de atatea ori viata bate filmul ! o realitate crunta , ilustrata atat de bine , incat faptele vorbesc de la sine . trebuie apreciat curajul scriitorului , care si-a dezvaluit cele mai negre intamplari din viata lui , precum si ambitia atat de mare care l-a facut sa treaca peste nenorocirile din trecut cu tot cu dependente si tot tacamul . revenind la film , te lasa fara cuvinte . asta si datorita prestatiilor de milioane ale actorilor Mark Wahlberg si Leonardo DiCaprio , lucrurile traite de acestia , decaderea lor , probleme intalnite pe parcurs ... totul petrecandu-se intr-o atmosfera atat de apasatoare , inca din primele secvente ale filmului si pana la sfarsit , cu acele fapte atat de neasteptate . pot spune ca dupa terminarea acestui film , regizorul Scott Kalvert , pana atunci un necunoscut , poate fi considerat acum un erou adevarat , prin prisma… citeşte
7 2
MNarcis pe 05 Noiembrie 2011 11:13
Un film foarte frumos, o drama adevarata despre tentatiile vieti, un film cu un subiect care a distrus si dezbinat familii. Un film care arata ,,fata tragica'' a drogurilor si a consumului acestora, un film care merita vazut!
2 2
brigy95 pe 09 Octombrie 2011 21:10
un film care reda perfect realitatea dura din zilele noastre....este un film care ar trebui sa fie urmarit de cati mai multi tineri, deoarece , din pacate, majoritatea adolescentilor pasesc in lumea drogurilor fara sa se gandeasca la ce va urma; fara sa stie ca de la primele doze viata lor o va lua pe un drum nepotrivit, va merge din rau in mai rau, iar cand isi vor da seama ca au luat-o pe un drum gresit va exista doar regretul, si "gata, ultima doza si nu mai iau de acum in colo", dar va fi prea tarziu, deoarece exista dependenta! ...acest film este pur si simplu o capodopera; si consider ca poate fi o lectie de viata pentru multi tineri .. acord nota maxima acestui film!
0 0
deea9595 pe 05 Martie 2011 16:53
un film bazat pe un caz real si pe prestatia lui Leonardo DiCaprio care a demonstrat inca de la inceputul carierei sale ca e un actor formidabil!
si chiar ar trebui sa se faca mai multe filme de genul acesta care sa transmita mesajul antidrog:)

0 0
portofel pe 02 Februarie 2011 21:23
Asta e primul film cu L Di Caprio pe care l-am vazut ,nici aici nu se dezminte, bineinteles, iar talentul este evident. Filmul nu trebuie ratat, desi eu la inceput n-as fi crezut ca ma va interesa , incet ,incet actiunea m-a acaparat, nici nu se putea altfel.
0 0
zeki pe 23 Ianuarie 2011 15:29
Leonardo Di Caprio joaca super bune in acest film ..... un filme bine gandit , poti invata multe din el ... Nota 9/10 !!!!