user-5e3e92f1c0e2d pe 17 Mai 2021 15:04
muie cu cct cosmin742000..decervelata e mata ca nu a folosit un prezervativ mha cretinoidule !! lua-ne-ai coaiele in gat nevasta ta bulangiule !! iti place pula mult de comentezi la orice film de rau..jegule
0 0
forever_young_ pe 10 Mai 2021 16:48
BUN !
pareri pro si contra ...per general un film sf care s-a vrut continuarea francizei cu multe explozii si impuscaturi ...cu-i nu-i place sa se uite la seriale turcesti ! :))))))))
1 0
alexreviews123456789 pe 10 Mai 2021 08:10
Un film comercial si mediocru, din punctul meu de vedere.
0 1
user-5c80362c47c36 pe 06 Aprilie 2019 23:35
fara arnold nu se putea--merita vazut--arnold îi terminator-ul adevarat
0 1
carmen_angelus_romila pe 30 Septembrie 2018 11:37
O lupta crancena data intre omeni si creaturile artificiale inteligente create de ei insisi, intr-o noua productie aparuta din fantastica serie "Terminator", cu actorul Christian Bale intr-un rol remarcabil.
1 0
cosmin742000 pe 28 Iulie 2017 08:26
O mizerie de film pentru decervelati...........................................................
0 3
bainca pe 19 februarie 2018 08:58
folosesti un cuvant care numai pentru tine exista
mongolezu83 pe 03 Septembrie 2016 20:15
T-Salvation (Krayzie Cut)
Eu am vazut o versiune a acestui film care se numeste Terminator : Salvation (Krayzie Cut) care se gasea intr-un timp pe unele torrente. Este oarecum asemanator cu versiunea Director's cut a acestui film insa are alt final si coloana sonora schimbata pe alocuri sau adaugata pe alocuri. Este singura continuare care face cinste filmelor Terminator 1 si Terminator 2
1)The Terminator (Theatrical Cut) (9/10)
2)Terminator:Judgement Day (Theatrical Cut) (10/10)
3)Terminator 3: Rise of the Machines (Theatrical Cut) (5.5/10)
4)Terminator Salvation (Theatrical Cut) (6/10)
5)Terminator Salvation (Director's Cut) (6.5/10)
6)Terminator Salvation (Krayzie Cut) (8/10)
7) Terminator Genisys (Theatrical Cut) (4.5/10)

0 0
Sorin87 pe 14 Februarie 2016 22:11
Foarte reusit si partea a 4-a de la seria Terminator
1 0
AlexandruDragosStegaru pe 23 Ianuarie 2016 18:24
Terminator Salvation
0 1
mihai_barbu pe 11 Noiembrie 2015 00:39
Merita vazut, Sam Worthington joaca bine, finalul a fost bun
1 0
nyuszi pe 08 August 2015 21:44
Asa de plictisitor ca l-am oprit dupa nici 40 de minute. Chiar n-a avut rost filmul asta… :/
0 1
catalin_ionut_23 pe 25 Iunie 2015 20:28
Foarte bun ,obligatoriu de vazut!
Foarte bun filmul ,pot spune ca m-a tinut cu sufletu la gura aproape 2 ore ,actiune si foarte interesant .MI-A placut mult avand in vedere ca l-am vizionat si pe un monitor mic ,tot a reusit sa ma tina in suspans ,deci nu ma asteptam sa fie atat de interesant si misto filmu .Ma intreb daca acesta a fost atat de bun cum o fi si terminator genisis cred ca este si mai bun ca asta daca asta din 2009 a reusit sa ma tina in suspans 2 ore .Il astept si pe acela peste o saptamna si il recomand si pe acesta .Nota 10 pentru acesta.
1 0
cezarika21 pe 27 Decembrie 2014 12:08
Transformarea lui John Connor în adevăratul lider al Rezistenţei
Primul "Terminator" (1984) prezenta o călătorie în timp a unui terminator din 2029 în 1984, în timp ce acţiunea din "Ziua Judecăţii" avea loc în 1995, iar cea din "Terminator 3" în 2004. Distanţa temporală prea mare între 2004 şi 2029 impunea realizarea unui nou film care să arate evoluţia războiului între oameni şi roboţii Skynet. "Terminator Salvation" acoperă o parte din acest gol temporal, plasând acţiunea în anul 2018 şi prezentând evoluţia luptătorului John Connor de la un militar subordonat unui cartier general la adevăratul lider al Rezistenţei împotriva roboţilor.

Spectatorii sunt transportați prin intermediul imaginilor într-o lume post-apocaliptică, în care mașinăriile create de Skynet îi vânează pe oameni, pe care îi percep ca o amenințare. Atmosfera sumbră creată de peisajul distrus și pustiu, de imaginile… citeşte

6 0
emy_sinaia pe 28 Septembrie 2014 01:51
Merge o data
Doua ore de lupte si urmariri intre rasa umana si robotii Skynet.
0 0
omucuvaloare pe 20 August 2014 19:53
O idee absolut originala...care bulverseaza...intriga...in, fine, nu te poate lasa indiferent! Nu stii ce sa faci: sa vizionezi pana la capat, sa revezi la nesfarsit anumite secvente, sa faci o pauza si sa te gandesti de la ce a pornit totul;
0 0
radu3455 pe 20 Februarie 2014 13:11
dezamagitor,slab fata de filmele anterioare,sper macar ca urmatorul sa fie ceva mai bun nota 6
0 1
pisicuta1 pe 17 Februarie 2014 00:00
nu sint fana a filmelor SF,dar pot spune ca filmul a foast bun oricum nu se compara cu primele 2
deci merita vazut!

1 0
Infinity pe 03 Octombrie 2013 12:31
Terminator Salvation (2009)
Multe filme sau francize pun accent pe actiune si pe efecte. Asa a fost cazul si aici. Nu m-am obosit prea mult ca sa observ neregulile cu scenariul, pentru ca stiam ca nu prea se pune accent pe acest lucru si am vrut sa vad un spectacol vizual. Mi-a placut. Povestea are legatura cu celelalte filme. Oarecum. Totodata, a fost o placere sa vad cum se descurca noua distributie. Filmul merita a fi vazut. 8.
1 0
crome pe 12 Mai 2013 21:20
pentru cei ce apreciaza terminator , obligatoriu de vazut !
1 0
Theodoric pe 29 Martie 2013 15:29
nici nu am ajuns la 40 min.deja m-am plictisit.E un film prost fata de 2:Judgement Day,nu ma refer numai de lipsa lui Arnold ci si ca nu a castigat nici un premiu.Desi scenele par reusite dar fara personajul din 2 nu prea are farmec.Nici nu stiu,nu e tare slab dar nici foarte bun...
0 1
GALD pe 23 Martie 2013 23:11
Deosebit
Dupa cat mi-am dat seama din desfasurarea "ostilitatilor" si dupa parerea celor impatimiti de Arnold, filmul nu s-a vrut sa fie de tipul celor anterioare, fiindca ar fi devenit sigur un chitch car nu s-ar fi ridicat la nivelul actual.
Il consider reusit pentru faptul ca a adus cu picioarele pe pamant actiunea care tindea sa o ia de tot razna in imaginar, iar pentru asta a folosit cele doua staruri actuale ce le-am vazut in Avatar, Knight Dark. Da, ... Arnold "era" mai neobisnuit si inedit, insa cei doi sunt mult mai realisti si de ce nu chiar mai plini de personalitate, sensibilitate si sharm, cu toata indarjirea ce le creioneaza caracterul.
Ma bucur ca l-am revazut la TV.

1 0
Bayard pe 23 Martie 2013 22:22
E un film bunicel din punct de vedere al actiunii. Bale ca John Connor este exact cum mi l-as fi imaginat din primele 2 filme. In plus si Kyle Reese este jucat foarte bine de Yelchin, chiar mi-a amintit de personajul din primul film. Este clar un tanar actor foarte talentat. Dar mai departe?? pur si simplu lipseste atmosfera de pericol... sigur ca e o lume post-apocaliptica, exista lagare de concentrare... dar parca amenintarea era mult mai puternica in primele filme, date de doar un terminator, nu de o armata. In plus, povestea este foarte slabuta... si in multe momente complet lipsita de logica. Se vede ca creatorii sunt fani ai seriei, sunt o groaza de trimiteri la primele filme.... dar decat un Schwarzenegger CGI, mai bine renuntau complet. Pana la urma este un film pe care-l uiti foarte usor... scenele care trebuiau sa te impresioneze sunt cam plate.
0 0
MikkaelWolfganger pe 24 Februarie 2013 12:14
O sa cam dau cu parul in T4...
Oh Doamne, cate incoerente, cate ambiguitati!
Cu durere spun(sunt fan al T-urilor), dar asta e un film slab spre foarte slab...si nu trebuia sa fie asa.Bale este total neconvingator...i-as fi dat o zmeura.Worthington joaca la fel cam in toate filmele.Helena Bonham Carter...ce a cautat tipa asta in film?Scenariul este ridicol,si mai rar am vazut asa scenariu prost si fara inteles.Efecte speciale decente,nu s-au chinuit prea mult baietii...A ,si multe chestii tampite:T-urile numai extermina oameni, ci doar ii aduna ca in War of the Worlds, cronologia este dubioasa, dialogurile sunt prostesti, multe par de umplutura.Mai am ceva si cu imaginea, nu mi-a placut , culorile alea au fost destul de prost alese.Viitorul ala post-apocaliptic, parca nu parea asa de apocaliptic,ci doar putin innorat.
Principala lipsa a Terminatorului 4....Unde este EPICUL?Principalul element care mi-a… citeşte

0 2
Mihai2508 pe 16 Februarie 2013 15:42
Un film SF foarte bun daca il consideri ca atare, si un pic mai slabut daca il compari cu celelalte parti ....
1 0
Indru pe 05 Ianuarie 2013 18:20
Terminator: Salvaţi Franciza
Am văzut şi eu, cu multă întârziere, T4 ăsta, zis Salvation. Ce pot să zic? Debordează de acţiune. Din punct de vedere al scenariului e destul de bine însăilat, şi aduce tributuri seriei prin momente şi replici inspirate din trecut („Come with me if you wanna live”, I'll be back”, precum şi apariţia unui T-800 complet, adică un Arnold în pielea goală). Arnold în sine are doar un cameo, adică apariţia de care vorbeam, şi să cam până se duce pielea de pe robot. Ciudat e că arată mult prea tânăr faţă de cum ar fi trebuit să arate în 2009, ceea ce mă face să cred că n-a fost el de fapt, ci au făcut ăştia vreo combinaţie cu Madam Tussaud şi figurina lui de ceară. :D N-ar fi exclus. În altă ordine de idei, am boală pe făţăul lui Bale ăla, şi de-aia am şi amânat atâta vizionarea. Spre fericirea mea, n-am fost forţat să-l văd prea… citeşte
0 0
SarpeleCocosat pe 21 Noiembrie 2012 01:37
Nu a fost rau dar e cam deplasat fata de precedentele. Merita vazut pentru efectele speciale care sunt de nota 10.