Horatiucrisan pe 24 Decembrie 2022 12:49
Un film slab, previzibil. L-am urmărit cca o jumătate de ora în principal pentru nostalgia primilor ani de după comunism cu aceleași firme de magazine vechi, din comunism, cu străzi pline de Dacii și câte o mașină straina veche, cu coșuri de cumpărături din plastic împletite de pe vremea comunismului, cu cabine telefonice din anii 70.
0 0
Deceoare pe 05 Mai 2020 19:42
Scenariul de la sertar
Acesta a fost unul din scenariile scrise înainte de anul 1989 și neaprobate de cenzura comunistă. După cum s-a văzut este un film nemaipomenit , de tip occidental, comercial, care bate la poponeață cenzura comunistă. Datorită, citez:''Lansarea filmului a avut loc la 24 august 1992, „în plină restructurare cinematografică”, intrând din acest motiv într-un con de umbră.'' Altfel dacă participa la concursurile internațonale precis câștiga circa și aproximativ patru-cinci premii
0 0
cosmin742000 pe 11 Decembrie 2016 07:34
spoiler
Un film romanesc bunicel despre o femeie ambitioasa., Anca Ea decide sa mearga la un raliu, si nu cu orice tip de masina, si cu o masina de epoca. Pe drum, aceasta masina se defecteaza. Ea apeleaza telefonic pe un barbat pentru a-l anunta pe prietenul ei, Ionescu sa vina sa-i repare masina. Acesta, anuntat, refuza sa faca acest lucru, socotind ca totul este doar inca un moft al Ancai. Ea primeste sprijinul si ajutorul unui tanar. Acesta pe langa faptul ca repara masina, o si sustine. Ei transporta si un bolnav la spital cu masina, si fug de reporterii si realizatorii de filme care vor sa le ia masina. Intre timp Anca se pregateste de cursa pentru care a venit, alaturi de partenerul ei. In acelasi timp, descopera ca tanarul a inceput sa o indrageasca si are anumite intentii cu ea, motiv pentru care se decide sa ia masuri radicale
1 3
Vegetarian pe 10 Martie 2012 11:32
Raliul masinilor de epoca de la Sinaia 1991 , balul automobilistilor , micile conflicte etc . Cei care au trecut prin anul 1991 probabil acest film le va aminti ca in timp ce unii se distrau dand premii din partea partidului liber skimbist in acest film , altii , nevazuti participau la licitatii , privatizari etc , ca de ex Tzantzareanu , Dinu Patriciu etc . Altii creau televiziuni ca Silviu Prigoana si Dan Voiculescu .. Altii cumparau terenuri pt oi ca Gigi Becali , infiintau firme de salubritate , trageau cabluri pe stalpi prin orase mari si mici si distribuiau televiziune prin cablu , etc etc . Altii isi faceau firme la parterul blocului , devalorizau banci si asa mai departe . Dupa cativa ani unii siau vandut afacerile si au devenit multimilionari sau miliardari .

Un tânăr inginer celibatar îşi împarte timpul între serviciu şi programul lipsit de evenimente… citeşte

2 6
Vegetarian pe 10 martie 2012 17:20
Orice asemanare cu personaje reale este pur întâmplatoare .
bengdark pe 17 Noiembrie 2012 10:37
actrita
alaturi de Mircea Diaconu joaca CARMEN GALIN in rolul principal, si nu Magda Catone !
2 3
Domolul pe 16 martie 2014 22:46
Se poate dar totusi sanul care apare in cadru parea a fi a lui Magda Catone
B06DAN pe 02 Septembrie 2018 14:50
Un film plat, anost chiar dacă are în distribuție actori importanți.
Carmen Galin joacă același rol insipid indiferent de filmul în care este distribuită.

2 1
cezarika21 pe 17 Noiembrie 2012 11:49
Comedie romantică în stil retro
O comedie romantică fără prea mari pretenţii, dar cu o poveste de dragoste frumoasă, deşi implauzibilă. Doi tineri se cunosc întâmplător şi sunt implicaţi pentru 24 de ore într-o aventură romantică, participând la un raliu cu mașini vechi, la capătul căruia se vor îndrăgosti unul de celălalt. Cele două personaje ezită să înceapă o relație, dar dându-şi seama că viaţa lor sentimentală se afla în impas, ei decid să-şi învingă timiditatea şi să se caute unul pe celălalt.

Filmul curge liniar, previzibil, dar povestea de dragoste are farmec şi merită urmărită. Pentru amatori: Carmen Galin apare la un moment dat cu sânii goi; deşi avea vreo 45 de ani pe atunci, sânii ei erau superbi.

10 3