alex_il_fenomeno pe 05 August 2016 10:36
O comedie clasica in stilul Louis de Funès, ca mai toate ale lui. O comedie ce exceleaza in poante, situatii penibile pentru protagonisti, mult umor frantuzesc, "nebuniile" extraordinare oferite de gesturile, mimica si chiar si stilul de a vorbi al lui Henri Roubier, fac deliciul acestei comedii frantuzesti impresionante. Si, unde mai pui ca actiunea propriu-zisa se intampla intr-un cadru extrem de restrans, si anume intr-o masina suspendata intr-un copac, deasupra marii, facand abstractie de micile evenimente din afara acestui cadru. O comedie impresionanta pentru acele timpuri, si una clasica acum, ce merita urmarita impreuna cu familia.
1 0
droxi733_gmail_com pe 14 Aprilie 2015 18:18
Nu reusesc sa-l vizionez...am incercat sa dau click peeste tot...degeaba....
2 3
ValentinaV pe 23 martie 2017 00:29
vizioneaza.l subtitrat online aici : http://filmulescu.com/in-pom-sur-un-arbre-perche-1971-online-subtitrat/
Iulidesprefilme pe 26 August 2014 10:27
Cu toată comicăria situaţiei, de-a dreptul inedite şi incredibile, filmul îşi mai propune să fie o satiră vehementă la adresa presei (care face din orice eveniment un spectacol, un cancan), la adresa tuturor autorităţilor care se învârt în jurul propriei axe fără să-i salveze pe nefericiţii agăţaţi de...un fir de aţă...şi care nefericiţi nici nu vor fi salvaţi pentru că elicopterul "duşman" îi abandonează pe o insuliţă pustie în mijlocul apelor !...Cu alte cuvinte, din lac în puţ...aşadar, dacă filmul se vrea o comedie şi chiar este o bună parte din ea, tinde spre satira care lasă un gust amar, iar finalul deschis e dramatic...
2 1
cezarika21 pe 26 August 2014 07:29
Vacanţă în vârful unui pom
În urma unui accident petrecut pe faleza înaltă de la Cassis (pe Coasta de Azur), un automobil în care se aflau trei persoane aterizează pe coroana unui pin crescut într-o stâncă aflată între cer şi mare. Pasagerii sunt nevoiţi să petreacă o săptămână în acel mediu neconvenţional, îndurând canicula, ploaia, foamea şi setea.

Filmul este format din secvențe filmate în decor natural (s-a amplasat pe faleza înaltă de la Cassis un pin pe coroana căruia a fost fixat un automobil) și în studio (unde s-a reconstituit decorul natural pentru a permite filmarea de aproape a actorilor), iar alăturarea secvențelor este atât de veridică încât dă impresia că toate filmările au fost realizate în decor natural.

Deşi povestea este simplă şi cu posibilităţi limitate, filmul abundă în situaţii comice tipice pentru Louis de Funès şi… citeşte

7 1
cosmin_kedii pe 25 Aprilie 2013 08:31