bainca pe 29 Decembrie 2022 18:21
comenatriu pentru ,,sfintii '' si judecatori online
Ce comentarii de ,,rahat" ca sa spun mai frumos exista aici , ce scarboase , atat e mult venin si ura numai in ziua de azi vezi .Inca o dovada cat de limitati sunt romani , educatie din parti , de accea generatie este la fel de rahat .Niminc nu ma mai uimeste intr-i lume ca asta , pacat de tara ca nu are nici o vina , dar este locuita de niste specimene numite ,,oameni '' care sunt de cea mai joasa speta , chiar si leii din jungla salbatica sunt mai buni .Parca s-au adunat toata rautatea intr-un singur loc , atat de multa frustrare pe o chestie reala , faptul ca urati homosexualii nu schimba cu nimic situatia si nici lumea oribila care doar judeca si arunca cu venin in care ne aflam.90% din comentatorii online sunt numai jeguri fara nici un fel de educatie , bun simt sau sentimente dar ei spun ca da , falsa moralitate si ipocrizia este asa la moda in ziua de azi , mai ales aici.Toti… citeşte
0 5
Roxy86 pe 28 Martie 2023 18:20
O altă animație satanică, dezgustătoare, revoltătoare marca Disney. Ce mă bucur că Disney-ul a început să plătească pentru toată splălarea pe creier pe care a încercat să o facă copilașilor nevinovați. Zilele companiei sunt numărate. Noi nu vom uita și nu vom ierta.
0 1
clauditz pe 01 Ianuarie 2023 18:53
Un film pentru copii, potrivit pentru 8+. Nota 8 reflecta o medie a notei adultului (6) și notei copilului de 8 ani (10). Spectaculos, daca e văzut la cinema, mai ales la 4DX. Copiii mai mici cu siguranță nu vor observa momentele în care băiatul își arata sentimentele fata de prietenul lui, iar cei mai mari ar trebui deja sa știe acest subiect. Per total, e un film la care se poate uita toată familia.
0 0
marius7x pe 24 Decembrie 2022 10:17
Mi-a placut, buna povestea, pe masura altor filme Disney. Nu merita atatea note mici mai ales ca toate par dintr-un singur motiv.
1 4
user-63adf9a50da82 pe 29 Decembrie 2022 22:40
Un film cu o poveste de nota 10 .
Captivant și amuzant si frumos animat.
DAR..... a fost strigar de noua ,,normalitate " a steagului în culorile curcubeului , prea multe aluzi la lgbt m-au făcut sa ii dau nota 2 filmului
Păcat....mare păcat de aceasta poveste frumoasa ...

1 0
Costirik pe 27 Decembrie 2022 23:23
Atat de multa ura indreptata catre oameni care nu ti-au facut absolut nimic, sa-i dispretuiesti doar pentru ca sunt diferiti fata de tine. Partea cea mai dezgustatoare e ca desi arunci cu otrava in acestia, ai impresia ca tu esti personajul pozitiv. Raman doar cu speranta ca, undeva in viitor aceste specimene vor fi doar amintiri urate ale trecutului.
2 3
user-63ce97ff0487f pe 23 Ianuarie 2023 16:24
N-am rezistat decat vreo 10 minute! Mi s-a parut incredibil faptul ca nu se mai opreau chicotelile intre doi baietei gay, intr-un film etichetat 6ani+ pe Disney+. Cu totii sustinem incluziunea sociala, indifierent de orientare sexuala, religie, etc, dar sa bagi pe gat asa ceva intr-o animatie destinata copiilor mi se pare mult prea fortat!
2 0
user-5e942e9218cc8 pe 02 Ianuarie 2023 10:57
Nota 2. Pierdere de vreme . Am rezistat aproximativ 30 de min ...este pur si simplu prea mult ...
2 0
user-63ad677eb08c5 pe 29 Decembrie 2022 12:14
Urât, urât! Să te folosești de o animație ca să promovezi aceste idei, e ceva de neimaginat! Nu am nimic împotriva oamenilor diferiți de normalitate, dar până în punctul în care vor să le inoculăm copiilor noștri niște idei anormale ca fiind ceva obișnuit.
2 0
dianadraganescu pe 13 Decembrie 2022 21:15
total de acord cu cele spuse mai jos.Am ramas socata ..pacat..trebuie sa ma fi uitat la comentarii inainte sa intru la film cu fetita ..
3 2
Gabytudorache pe 14 Februarie 2023 11:54
Disney is dead!
Disney s-a distrus cu politicile woke. Au pierdut miliarde de dolari, mii de angajați și mii de abonați. Acest lucru dovedește că lumea normală reacționează și nu tolerează distrugerea mentalității și a moralității. Am să mă întorc la Disney atunci când vor face filme frumoase, sănătoase, așa cum făceau pe vremuri. Până atunci oamenii normali nu au de ce să-și lase copilul să se uite la așa ceva. Disney s-a transformat în promotorul relațiilor homosexuale, toxice, nesănătoase. Să suporte consecințele. Roata se întoarce. Iar despre animația asta ce să spun: cancer curat.
3 0
Adrien_Black pe 06 Februarie 2023 12:02
Dezgustător!
Refuzați îndoctrinarea de orice fel, aveți grijă de familiile voastre. Tinerii nu ar trebui expuși la astfel de filme canceroase. Există filme și seriale mai vechi care merită să fie luate în seamă, nu vă expuneți familia la asemenea mizerii. Disney va plăti scump pentru toată propaganda nesănătoasă pe care o fac, la fel și comunitatea pederaștilor care vor să îmbolnăvească omenirea cu gândirea lor strâmbă. Tot răul se va răsfrânge asupra sataniștilor de la conducerea planetei. Tot acest rău provocat intenționat o să vină la pachet cu niște consecințe grave. Nu vă pierdeți umanitatea și credința.
3 0
user-63ae5bd6b971f pe 30 Decembrie 2022 05:38
Aloooo Omenireaaa !!! Terraaa !!! S-a ajuns la culmea nesimtiriiiiii !!!! Nimeni nu are nimic cu oamenii de acelasi sex care se iubesc !!! Treaba voastra daca aveti creierul sucit , dar pana aici !!!!!!! Cum sa se uite copiii la asa ceva sa ia exemplu de bulangii si panarame ?!?!?!?! Poate unii baietei vad astea si li se pare normal sa se indragosteasca de alt baiat , pt ca la varstele fragede nu isi dau seama ca inseamna asta !!!! Trebuie facut ceva sa se elimine treaba asta !!! Este inacceptabil asa cv !!! Nu imi dati feedback ca va injur numai de morti ai de familie !!!! Asa sunt eu de moda "veche" cu picioarele pe pamanr
3 0
Mishu25 pe 30 decembrie 2022 15:34
Adica tu ai impresia ca esti vreun mare exemplu de moralitate, dar spui ca "va injur numai de morti ai de familie ". Injura cat vrei, nu da nimeni doi bani pe unu ca tine
laur_bogdan pe 24 Decembrie 2022 22:21
Oarba dupa disney cu animația asta. Deja e prea de tot
3 0
user-6394f12891add pe 10 Decembrie 2022 22:55
HALUCINANT, cum sa promovezi subtil homosexualitatea la in film pentru copii?
Oare copilul ăla exista dacă tatăl lui nutrea sentimente pentru un alt “băiețel”?
Măcar sa fie avertisment ca filmul conține subtilitățile de malformații genetice.
INCREDIBIL, lumea o ia razna!!!

4 2
user-63d2934d51341 pe 26 Ianuarie 2023 17:00
Film din categoria deșeurilor toxice / infecțioase / otrăvitoare, pentru puberii acneici din generația actuală, cu creierul spălat! Nota reală pe care o acord acestei mizerii este minus infinit.
4 0
Rares.Bogdan pe 30 Decembrie 2022 23:30
Ipocrizie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O bătaie de joc! Un genocid cultural și mental. Așa aș descrie intenția din spatele acestui film. Și nu, nu doar românii au această părere. Observ că până și americanii, că doar ei sunt capul răutăților, sunt sătui de așa ceva. Un astfel de film prinde numai la analfabeți funcționali și comunitatea persoanelor cu probleme psihice. Lăsând la o parte propaganda obraznică lgbt+abcdefg....., nici scenariul nu a fost unul reușit. Se pare că Disney-ul și-a consumat în ultimii ani toate resursele, toate ideile bune. Scot pe bandă rulantă animații proaste, cu povești din ce în ce mai neinteresante. Nici nu mă mir de ce este în picaj liber.
*Mesaj pentru activiștii din comentarii: Nu prea văd rostul disputelor de pe acest forum. Consider că altul este scopul lui. Constat cu multă părere de rău că unele persoane nu pot accepta că vecinul are o… citeşte

5 0
GeorgeWazHere pe 01 Decembrie 2022 17:30
9 comentarii pana acum si niciunul nu a spus ceva in legatura cu filmul per total. Chiar asa toata lumea s-a blocat in primele 10 minute si a sters pe jos cu filmul asta desi doar a lasat sa se inteleaga ca unul din personaje este gay? Cum ar fi sa nu ne mai razgaim atat legat de acest subiect? Cum ar fi sa nu ne mai plangem ca este peste tot? Este un subiect real, curent si news flash-chiar este peste tot. Nu inteleg de unde atata frustrare adunata. Nu este propaganda daca un personaj are alta orientare sexuala. LGBT fac parte din lumea noastra fie ca ne place sau nu. Dar nu fiti lenesi. E datoria voastra sa va educati copiii si sa le explicati aceste lucruri, nu a filmelor de la cinema. Si hai sa ii educati in spiritul acceptarii, nu urii fata de cei diferiti fata de ei. Pe bune acum. Ignoram o ora si 40 minute de film pentru un personaj. Filmul este bun. Este un film decent de… citeşte
7 4
AndyStoica pe 04 Decembrie 2022 08:39
Notele de 5 (Cinemagia), respectiv 4 (Imdb), sunt cât se poate de justificate. Străinii nu au o impresie mai bună despre această animație. Cuțitul a ajuns deja la os, iar ăsta este abia începutul. Oare cum credeau că vor reacționa oamenii - majoritatea - după ce li se vor băga cu forța pe gât elemente curcubeu? Am fost cu fiul meu la Mall și apoi am plecat val-vârtej la primele aluzii gay. Nu am fost singurii atunci. Asta se întâmpla la un Cinema din București, AFI Cotroceni, mai exact. Sala era pe jumătate plină și am fost martorul unei plecări masive pe la jumătatea filmului. Părinți cu fetițe și băieței de toate vârstele părăseau sala nervoși și înjurând. Las acest comentariu pentru a-i încuraja și pe alți părinți să aleagă orice altă animație, de preferat una mai veche care nu a fost politizată, în locul acesteia. Nu vă aruncați banii… citeşte
8 5
user-627d876b165eb pe 03 Decembrie 2022 18:48
Cum poti sa introduci propaganda homosexuala in filme pentru copii
Sinte ti niște cretini

8 5
user-5e367ae6a9494 pe 03 Decembrie 2022 17:51
Lipsește nunta curcubelizata. Un film la care nici câinele nu trebuie sa.l lași să se uite.
8 4
user-638cd613f0c0c pe 05 Decembrie 2022 00:17
Păcat ca uita de puritatea copiilor și se promovează astfel de idei:( nu merita nici măcar 1
8 3
user-6377c14e44961 pe 25 Noiembrie 2022 19:41
Copiii au fost încântați, nu s-au plictisit însă au băgat homosexualitatea în animație, lucru care pe mine m-a deranjat
9 8
vamp_cupcake pe 01 Decembrie 2022 23:52
Creatorii acestor filme și-au propus să îndobitocească populația. Totuși, omenirea nu a ajuns într-un punct atât de critic. Oamenii reacționează și sancționează dur asemenea derapaje. Nu putem fi prostiți cu televizorul. Nu uitați că ceea ce este la tv este trecut printr-o sită, oamenii deștepți stau departe de această mascaradă. În târg se aude ba de “resetarea umanității” (o prostie, firește), ba că este un complot împotriva minorităților. Să nu se mire comunitatea lgbt, dacă în urma acestui experiment…ei vor dispărea de pe fața pământului precum dinozaurii. Prea au căzut în capcana lor. Se bucură, sfidează, amenință, chipurile este vremea lor. Vise taică, vise. Cum să îngenuncheze o majoritate?Nimic nu stă în calea unui popor furios și sătul. Au căzut ei regi, regine, lideri politici. În America, sau mai bine spus, Statele… citeşte
10 9
Mishu25 pe 2 decembrie 2022 15:38
"Oamenii cu probleme psihice nu sunt de luat în seamă" - vezi ca s-ar putea sa vorbesti contra ta, chiar daca nu realizezi inca
vamp_cupcake pe 5 februarie 2023 00:04
@arabellasugistan Dacă aceste hărțuiri și insulte nu vor înceta, mă simt nevoit să acționez conform legii. Am luat fotografia ta pentru identificare și chiar dacă este o poză falsă, nu este problemă, curând voi face rost de IP-ul tău. Mă tem că nu te-ai legat de persoana potrivită, tinere. Hărțuirea online se pedepsește conform legii. Se întâmplă sa am cunoștințe importante. Te găsesc și în gaură de șarpe. Mai ușor cu alinierea planetelor, nu te minți singur. Nu mor caii când vor câinii.
Myfairlady94 pe 27 Noiembrie 2022 11:07
Evitați acest film!!!!!!!! În special dacă vreți să mergeți cu un copil. Astfel de producții ar trebui boicotate, woke-ismul a ajuns prea departe. Această animație promovează (foarte explicit) mesaje pro homosexualitate. După “Lightyear” în care vedem un cuplu de lesbiene, filmul a fost interzis în multe țări. Să sperăm că asta va fi și soarta acestui film. Cum putem să luptăm împotriva acestui fenomen scârbos? Stăm acasă și nu le facem vânzare. Nu-l descărcam, îl evităm cât se poate. Scopul acestui fenomen global numit Woke este să genereze monștrii, să ucidă conștiința umană și să ne îndoctrineze.
10 9
arabellasugistan pe 28 ianuarie 2023 11:25