Horatiucrisan pe 15 Iulie 2020 13:15
Un film clasic. Desi nu sunt un fan al genului horror, filmul mi s-a parut bunicel având în vedere perioada cand a fost realizat. Un film mai mult de speriat copiii decât un horror în adevăratul sens al cuvântului. Singurul personaj oarecum înfricoșător e clovnul. Evident, filmul de departe de standardele de azi si mult prea lung. Toată actiunea putea fi comprimată în maximum 2 ore.
0 0
user-5ed8fa34edbfa pe 04 Iunie 2020 17:01
Pentru vremea aia era misto
Dar cine il vede acum o sa i se para o lalaiala ,deoarece este destul de lung..
Anumite glume m au cam scos din atmosfera..
Dar e ok.. imi plac filmele horror vechi
Tim curry ca clownul pennywise se potriveste 100%
Nota 6

0 0
user-5e7b99269f10a pe 25 Martie 2020 19:49
Un classic al genului horror. Oamenii ar trebui sa se opreasca din a-l compara pe acesta (din 1990) cu remake-urile (2017) si (2019). Pentru vremea lui a fost destul de horror, dar acum mi se pare mai mult funny. Oricum nu prea m-am speriat nici la remake-uri. Film ok. 7.5/10.
0 0
roberto_roberto pe 30 August 2019 15:17
Tocmai ce l-am vazut aseara, sincer mi s-a parut slab,slab de tot, muult mai bun remake-ul din 2017, astept cu entuziasm partea a doua care va aparea saptamana viitoare...si can spun ca e slab,nu ma refer la efecte si grafica,sunt constient ca este in anul 1990,cand sunt si nascut de altfel...poate daca il vedeam pana in 10 ani,altfel era treaba, pe cand asa...
0 0
user-5ccafa495e174 pe 02 Mai 2019 17:16
Un film asa si asa cu niste efecte bunicele pe aici pe acolo.
Insa a fost cam o lalaiala si trebuia sa fie mai scurt.
Dar totusi ar avea de la mine un sase.
Desi clownul chiar a fost spooky dar este prea l
ung!

1 0
negru_dragan_yahoo_com pe 23 Februarie 2018 14:05
un film horror pe care l-am vazut copilarie pt prima data in anii 90 cand aveam vreo 11-12 ani ,si atunci chiar a reusit sa ma sperie si infricoseze in unele momente clovnul acela chiar arata infricosator ,un film ce poate sa-ti creeze fobie pentru clovni sunt sigur ca la multi oameni le-a creat aceasta fobie ,am revazut filmul in anul 2007 si pot spune ca tot a reusit sa ma sperie cu toate ca aveam 25 de ani si numai eram copil ,este cea mai buna si cunoscuta ecranizare a romanelor lui stephen king ,este un film ce poate sa-ti dea stari depresive daca il vezi des are unele scene horror excelente ,desi partea proasta a filmului este ca este uneori plictisitor si monton si prea lung ,un film ce trebuie vazut de toti amatori genului horror ,nota 7 voi oferi acestui film.
0 0
Tyybi1 pe 09 Octombrie 2017 20:03
Remake-ul din 2017 mi se pare mult mai bun decât ăsta.
1 0
Dragos.87 pe 01 Martie 2017 12:57
Prima parte a acestui film este destul de reusita cu niste adolescenti care se descurca de minune.O poveste interesanta creata de maestrul horror-ului Stephen King care te infioara destul de mult.Efectele sunt reusite iar scenografia admirabila care se impletesc destul de bine cu o coloana sonora bine realizata.In a doua parte este mai mult o lalaiala a acelor copii care acum au devenit adulti si spun asta pentru ca sunt multe momente prelungite.Cred ca 130 minute erau suficiente pentru ca filmul are o durata mult prea mare pentru actiunea prea lenta iar aici singura vina o are regia deoarece povestea este inspaimantatoare dar fazele sunt prea trase de par.Consider ca este un film care nu trebuie ratat!
0 0
Mr.Halloween pe 04 Noiembrie 2015 11:48
Filmul are o atmosfera aparte.
Vreau sa remarc faptul ca personajele principale au fost foarte bine scrise si jucate. Un film must-see, dupa parerea mea.
0 0
vladalmond pe 21 Iulie 2013 17:52
Nu se compara cu cartea. Desi actorii sunt destul de bine alesi (cu cateva exceptii), per total filmul mi s-a parut plictisitor.
0 1
alinush14 pe 12 Februarie 2013 21:45
Dragii mei in caz ca nu ati vazut , filmul esti din 1990.In zilele noastre nu ne mai sperie un astfel de film deoarce efectele speciale sunt slabe pentru 2012-2013.Insa in acei ani filmul chiar era de speriat.
0 1
deadlord pe 04 Septembrie 2012 16:55
Un film care m-a speriat si care m-a facut sa am cosmaruri multa vreme in copilarie.
0 1
Aymon pe 15 Iulie 2012 11:05
Ce ati vazut ma voi asa "horror" la filmul asta ? Ma asteptam la ceva mai bun dupa parerile voastre lasate aici....Dar dupa ce am vazut filmul........Stai 2 ore sa iti arate ce s-a intamplat cu viata lor, apare clowvnu ala de cateva ori si gata...Pe urma se intalnesc mai sta 30 min si mai ramane cateva minute din film cand se duce in "casa" aia si da peste un paianjan...Ce ati vazut voi asa de groaza la filmu asta nu inteleg, pierzi 3 ore pentru asa film.....
1 4
Mr.Halloween pe 5 octombrie 2015 12:15
Hai pa!
miha.dariciuc pe 02 Iulie 2012 21:10
Nu stiu daca este ceva special in domeniul horror.Este usor previzibil la fazele ce se vor infricosatoare.Eu l-as aprecia mai mult pentru firul epic care este destul de interesant.Un pic prea lung as zice eu.
Poate cunoscatorii in genu' , il apreciaza mai mult.

0 0
yumerai13 pe 17 Martie 2012 15:11
marcat copilaria
unele filme nu trebuie vazute la o varsta la care esti usor de impresionat :)) good parenting din partea alor mei ca m-au lasat singura cu televizorul:)) . acum ca am facut 22 si am ceva mai multa minte m-am gandit sa ma reuit la film ca sa nu mai am frica de filmul asta...e din 1990 am zis ca sigur are efecte de cacao si nu o sa ma mai sperii, mi-am chemat si iubitu ca sa am la cine sa sar in bratze in caz de nevoie ;) ...
dar tot m-am speriat rau de tot si se pare ca am ramas cu mici traume de mica de la filmul asta...altfel nu-mi explic de ce eu m-am speriat in asa hal la filmul asta si la altele nu :(

0 0
alex_il_fenomeno pe 04 Ianuarie 2012 21:51
desi aparent ar parea un horror pentru copii , putin aducand cu "Clownhouse" , filmul este foarte complex , si plin de idei care mai de care mai nebunesti , asa cum putea sa realizeze numai una precum cea a marelui scriitor Stephen King , care mereu a pus accent si pe psihicul personajelor , aratand cele mai terifiante lucruri . asa este cazul si aici , unde o multime de persoane au fost traumatizate de o creatura , iar persoanele in cauza , chiar si dupa ce au devenit adulti , iar momentele de inalta tensiune nu au lipsit nici aici , fiind o sumedenie , atat de incalcite , care il faceau si mai bun , reusind sa te tina cu sufletul la gura timp de aproape trei ore . cred ca singurul impediment care ar putea aparea este durata mare a filmului , pentru ca in rest pelicula este una uimitoare , care nu ar trebui ratata de catre nimeni .
5 2
mariussabou pe 22 Noiembrie 2011 11:55
GENIAL...DUPA UN GENIU ...
Citisem foarte multe comentarii pe site uri setate strict pe domeniul filmului , si am observat ca sunt multi care isi dau cu parerea in legatura cu IT ( Creatura) cum ca e serial , sau cum ca ar semana cu serialul Twin peaks .care e un thriller psihologic ,iar in "It" groaza , e dusa la extrem ,si raul,fortele diabolice capata diferite forme .Scris de catre maestrul romanelor ,si colectiilor de povestiri horror, Stephen king ne umple de spaima,prezentandu ne CLOVNUL.aceea intruchipare horror,care atrage copii in "jocul negru al mortii".paradoxal clovnul,face tumbe si giumbulslucuri...si pare chiar prietenos..pana ajunge sa si "scoata coltii la iveala"...e filmul ce m a bagat in sperieti..cand eram un baietel,,,dar crescand mi am dat seama ,ca filmul a fost un element din " temeriile copilariei mele"..apoi crescand mai mare mi lam achizitionat pe caseta video, nu inainte de a citi toate… citeşte
3 0
alex_il_fenomeno pe 2 decembrie 2011 08:13
pana acum , cel mai elaborat comentariu de pe aceasta pagina ;)
Laura00 pe 27 Aprilie 2011 20:04
Este foarte infricosator pentru cei care au aceasta fobie cu clowni (acum o am si eu).
4 3
FlorinMovieFreak pe 30 Martie 2011 14:59
Un film cu adevarat unic .. nivelul de anxietate care ti-l provoaca este nemaivazut :)
5 1
kakamo pe 08 Martie 2011 13:05
Tare serialul
Se apropie de Tween Peaks. imi aduc aminte si acum de cretinul ala de clovn. Parca a avut si o urmare cu acei copii, care cresteau mari si clovnul era un paianjez gigantic ..
0 5
tudtud1 pe 07 Martie 2011 16:02
Din pacate sub medie, din fericire se incadreaza intr-o categorie a sub-mediocrelor.
4 1
kwynn pe 10 Februarie 2011 13:33
Nu stiu cum o fi cartea dar filmul chiar nu mi-a placut. A fost lung si plictisitor, cu siguranta nu a fost de groaza ci mai degraba de aventura cu putin thriller.Tot ce mi-a placut a fost cum arata clovnul.
1 5
pada pe 15 Noiembrie 2010 15:03
un film foarte bun,recomand tuturor,am vazut filmul cand aveam 7 ani,deatunci mie frica de clovni,interesant film,si placut de vizionat,nota 9 pt ca nu e chiar capodopera.
1 0
alexandru_d pe 10 Octombrie 2010 13:24
apreciez ideea si efortul depus pentru realizarea acestui film, jocul actorilor "mari" este cam slab, mai slab decat cel specific anilor '90. a observat cineva ca ceva nu are sens in acest film, o greseala destul de mare zic eu ...
1 4
nokiaspike pe 08 Octombrie 2010 19:56
bai baieti ce draq noi suntem ca americanii sa ne speriem de filme horror .io in teleg k asta e unul special pe acre io il apreciez foarte mult da sa fim seriosi 'filmele lui stephen king sunt bune (rau) da nu sunt chiar asa de groaza .mai maturiati-va si voi
0 4
Yuber pe 16 August 2010 23:02
Filmul asta are ceva ce filmelor horror din ziua de azi le lipseste...suspansul.Ecranizarea cartii lui King la doar 4 ani de la aparitie s-a dovedit a fi un real succes,nu numai prin suspansul imprimat ,dar si prin misterul care planeaza asupra actiunii de la inceput pana la final.Aparitiile lui Pennywise sunt infricosatoare,fiind dupa parerea mea unul cele mai terifiante personaje care au luat nastere in filme."It" primeste de la mine nota 9 din cauza finalului,creatura acea neimpresionandu-ma cu nimic,de preferat fiind o lupta cu Pennywise:)
9 0
Yesup pe 12 August 2010 21:44
am vazut filmul acesta cand aveam 3 ani si de atunci mie foarte frica de clowni
foarte tare filmu

1 3
cireasa.de.iarna pe 29 Iunie 2010 16:52
Filmu asta e genial...de mult nu m-am mai speriat asa, mai ales ca l-am vazut intr-o noapte in care nu puteam sa dorm. FOARTE BUN!
4 1
paul2000 pe 26 Iunie 2010 13:52
Filmul este o legenda in lumea cinematografiei mondiale! Facut dupa capodopera lui Stephen King si cu prestatia inegalabila a lui Tim Curry, filmul ramane un must seen! Inca sperie, inca te face sa urasti clowni, inca iti da cosmaruri si va ramane asa! Printre cele mai bune filme horror vazute de mine! Un film cu adevarat infricosator si fascinant! Recomand cu placere!
4 1
OvFire pe 22 Mai 2010 13:18
Un film foarte bun, bazat pe o carte scrisa de cel mai cunoscut romancier horror/thriller, Stephen King. Daca pana acum mai aveati o bruma de speranta pt cei machiati, denumiti generic clowni, dupa vizionarea IT, garantat va veti schimba parerea. Un mare plus la replici, care sunt pur si simplu, mindfucked: "In my world, they all float". Brr...
1 1