0 0
balta67verde pe 02 Decembrie 2016 14:02
Obligatoriu pentru toti fanii filmelor Western
Filmul Western clasic, obligatoriu pentru fiecare fan al filmelor de acest gen. Primul film in care l-am remarcat pe John "The Duke" Wayne. Cel mai bun actor de filme Western, al tuturor timpurilor.
0 1
Theodor2011 pe 18 Noiembrie 2015 15:22
Unul dintre cele mai bune filme nu numai western ci DIN ISTORIE. Este filmul care l-a facut celebru pe legendarul, John Wayne. Si regia semnata de John Ford este de asemenea, pe masura. Un film care inca mai face furori, la aproape 80 de ani de la aparitie.
2 2
cezarika21 pe 30 August 2015 12:39
Un film western asemănător cu un vin vechi și bun
Fără a fi un împătimit al filmelor western, nu pot să nu remarc faptul că unele dintre ele au un farmec aparte. ”Stagecoach” se clasează printre cele mai reușite filme western, reamintindu-ne de ce sunt iubite aceste filme. Prezentând în esență o călătorie cu diligența a mai multor pasageri străini printr-un teritoriu atacat de pieile roșii, filmul evidențiază modul cum se schimbă prejudecățile și cum apare solidaritatea într-o situație primejdioasă.

Filmul este vechi, dar acțiunea sa nu se învechește odată cu trecerea timpului, asemănându-se cu un vin vechi care trezește plăcere la băut și o înfiorare a simțurilor amorțite de consumul de banalități. Spectatorii par să trăiască emoțiile protagoniștilor din timpul călătoriei cu diligența, să pactizeze cu unii dintre ei și să simtă o ridicare a propriului simț artistic.… citeşte

7 3
georgyana_vyoletha pe 03 Aprilie 2014 11:54
Lupta dintre bine si rau la toate nivelurile
"Diligenta"este un film in regia lui John Ford in care binele si raul se lupta la toate nivelurile.Cu o simpla diligenta calatoaresc diversi oameni ai societatii(un doctor betiv,o prostituata,un comerciant de alcool,un bancher falit ce a binevoit sa plece cu banii clientilor,un jucator de carti, o femeie cu un secrret si un pistolar acuzat de crima.Relatiile dintre ei nu erau tocmai bune,iar odata cu presiunea si amenintarile indienilor ei incep sa se schimbe.In diligenta apar si scene frumoase precum iubirea sinte Ringoo si Dallas si nasterea copilului doamnei Mallory.Cand ajung la destinatie are loc un alt conflict intre pistolarul Ringo si o gasca care il impusca pe seif si se incheie cu victoria banditului.
Va recomand acest film deoarece este un film in care exista scene pline de actiune,scene pline de dragoste dar si momente de suspans:il recomand deoarece este un adevarat… citeşte

1 3
Petre_Marius pe 27 Martie 2014 00:14
Lupta dintre bine si rau
"Diligenta" (Stagecoach), aparut in 1939 este unul dintre cele mai bune filme western facute vreodata. Actiunea incepe intr-un orasel numit Tonto situat in Arizona. 9 oameni vor fi pasagerii diligentei in drumul spre Lordsburgh. Cei 9 oameni fac parte din clase sociale diferite (un doctor betiv, o prostituata, un comerciant de alcool, un bancher, un jucator de carti, sotia unui militar si un pistolar acuzat de crima). Lupta dintre bine si rau este si ea prezenta si ca in orice fillm western binele triumfa la final. Conflictul principal este cel dintre pasagerii diligentei si indieni. Recomand acest film deoarece este unul dintre cele mai bune filme western realizate vreodata care cu siguranta te va captiva.
1 3
Piscan_David pe 26 Martie 2014 10:58
Interferenta bine-rau la toate nivelurile
Un western clasic,cu marele John Wayne. Filmul a fost premiat cu doua Oscaruri. Wayne a fost un simbol al filmelor western, continuate apoi,cu succes de atatia altii. Din multitudinea de western-uri ale lui John Wayne, "Diligenta" este printre cele mai bune. Filmul este ceva special, un film plin de personaje interesante. Filmul are o actiune continua si alerta, actiune intretinuta de iubitul actor John Wayne care, şi-a adus o contribuţie deosebită la succesul acestui gen. "Diligenta" cumuleaza, rand pe rand, caracteristicile de western clasic: suprematia americanilor in fata indienilor, precum si o interferenta bine-rau la toate nivelurile.Filmata in alb-negru, pelicula arata ca este din prima faza una clasica.
1 3
dragne_razvan pe 25 Martie 2014 07:49
Lupta intre bine si rau la toate nivelurile
Pentru multi cinefili, "Diligenta" continua sa ramana westernul prin excelenta, pentru ca John Ford izbuteste sa adune intr-o singura opera toate motivele fundamentale ale filmelor despre Vestul Salbatic, reusind, totodata, ceea ce multi nu ar fi crezut ca se va intampla: westernul sa se transforme intr-un gen de film serios. Practic, "Stagecoach" reprezinta momentul in care toate tendintele se echilibreaza, creand sablonul pentru toate westernurile de pana la Sergio Leone si Sam Peckinpah, care vor avea curajul de a reinventa genul. Stagecoach mi se pare si dupa saptezeci si unu de ani un film fara greseli, fiind chiar si dupa cateva vizionari la fel de incarcat de suspans. Si Orson Welles a crezut acelasi lucru, iar pentru a afla secretul lui John Ford, regizorul a urmarit filmul de peste patruzeci de ori in timpul realizarii capodoperei sale, Citizen Kane."Diligenta" nu este doar un… citeşte
1 3
moaca_andreea_elena pe 24 Martie 2014 22:06
Lupta dintre bine si rau
Filmul ,,Diligența” (Stagecoach) realizat în anul 1939 este un film western din regia lui John Ford. Capodopera incepe in micutul orasel Tonto, situat in Arizona,unde sase oamenii vor fi pasagerii diligentei, fiecare cu treburi diferite in Lordsburgh. Acesti calatori fac parte din clase sociale diferite . In diligent intalnim un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher, un jucător de cărţi, sotia unui militar şi Ringo Kid si un pistolar acuzat de crimă.
Relaţiile dintre ei nu erau tocmai bune , iar odată cu presiunea şi ameninţările indienilor lucrurile se schimba. Pe langa toate aceste neintelegeri intalnim si scene frumoase precum iubirea dintre Ringo şi Dallas dar şi naşterea copilului doamnei Mallory.
Ajunsi in Lordsburgh are loc o lupta intre Ringo şi o gaşcă care în cele din urma il vor împuşcă pe şerif şi… citeşte

1 4
Timcu-Irina pe 24 Martie 2014 20:55
Lupta dintre bine si rau
Diligenţa (Stagecoach), aparut in anul 1939 ,în regia lui John Ford, este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate westernuri. O simplă diligenţă, transportînd persoane care fac parte din clase sociale diferite (un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher, un jucător de cărţi, sotia unui militar şi Ringo Kid, un pistolar acuzat de crimă), constituie vehiculul pe care aceştia îl folosesc pentru a se îndrepta spre diverse puncte-ţintă, încercînd totodată să evite atacurile apasilor . Relaţiile dintre ocupanţii diligenţei şi cei doi conducători ai ei, ca şi cele din cadrul diligentei, nu sunt cele mai bune, dar, odată cu creşterea ameninţării din partea apaşilor şi implicit a presiunii, lucrurile încep să se schimbe... Filmul debuteaza cu o "lupta" si anume cea dintre cei doi militari n care amandoi isi gasesc sfarsitul ,… citeşte
0 3
Theodor2011 pe 6 iulie 2015 19:21
Si alerta de spoiler unde este??
CocosAna pe 24 Martie 2014 19:54
Lupta dintre bine si rau la toate nivelurile !
Unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate westernuri este Diligenţa (Stagecoach), în regia lui John Ford. O simplă diligenţa, transportând diverşi oameni ai societăţii (un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher falit ce a binevoit să o şteargă cu banii clienţilor, un jucător de cărţi, o femeie cu un secret şi Ringo Kid, un pistolar acuzat de crimă), constituie vehiculul pe care aceştia îl folosesc pentru a se îndrepta spre diverse locuri, încercând totodată să evite atacurile apaşilor lui Geronimo . Relaţiile dintre ei nu erau tocmai bune , iar odată cu presiunea şi ameninţările indienilor lucrurile încep să se schimbe . Pe lângă toate aceste lupte apare şi momente frumoase precum iubirea dintre Ringo şi Dallas şi naşterea copilului doamnei Mallory. Odată cu ajungerea la destinaţie are loc o altă lupta între Ringo… citeşte
1 4
GirleaDorian pe 24 Martie 2014 19:35
LUPTA dintre BINE si RAU la toate nivelurile
Ma indoiesc ca este ceva in film care nu a fost ilustrat într-un western deja: locuri periculoase, amerindienii gata sa preia inca o prada care tocmai trece printr-o calatorie deja dificilă, un fugar care se dovedește a fi un om bun, un doctor betiv, o prostituata cu o inimă de aur, un bancher necinstit, etc. Dar ceea ce Ford și scenaristii au facut prin adunarea acestor ingrediente plus un tip de actiune palpitanta si interesanta au dus la acordarea unei atentii deosebite filmului de catre audiente.
Așa cum este adesea cazul într-un film marca "Ford", ideea de comunitate este importanta. Diligenta este umpluta cu un microcosmos al societatii de frontiera: soția unui ofițer de cavalerie, un doctor care mai tot timpul era beat, un șofer glumeț, un om al legii, un om de afaceri, un bancher, o prostituata si un fugar care a evadat din închisoare pentru a răzbuna uciderea… citeşte

1 2
NedelescuCristian pe 24 Martie 2014 19:10
LUPTA DINTRE BINE SI RAU LA TOATE NIVELURILE
„ Diligenta ’’ (Stagecoach) este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate westernuri in regia lui John Ford care prezinta drumul parcurs de noua persoane cu diferite ocupatii prin Vestul Salbatic. In acest western acesti oameni vor trai impreuna evenimente dramatice, in timplu unei calatorii cu diligenta . O simpla diligenta, transportand diversi marginali ai societatii : un doctor betiv, o prostituata, un comerciant de alcool, un bancher falit ce a binevoit sa plece cu banii clientilor, un jucator de carti, o femeie cu un secret si Ringo Kid, un pistolar acuzat de crima Drumul acestora este marcat de un eveniment cat se poate de frumos (nasterea copilului), dar si de un eveniment neplacut, atacul indienilor . Acest vehicul incearca sa evite atacurile lui Geronima si pe drum sa se regaseasca cu ei . Drumul parcus de acestia intampina o serie de obstacole ce au in prim plan lupta… citeşte
1 4
NedelescuCristian pe 24 martie 2014 19:41
Premiat cu doua premii Oscar si avand in rolurile principale pe Claire Trevor (Dallas), John Wayne (The Ringo Kid), Andy Devine (Buck) si John Carradine (Hatfield) filmul Stagecoach (Diligenta) in regia lui John Ford este unul dintre cele mai bune westernuri. Diligenta era formata dinntr-un doctor alcoolic , un serif , un fugar acuzat de o crima (Ringo) , o prostituata (Dallas) , o femeie insarcinata , un bancher care a furat si un jucator de carti . Ca in orice film western,lupta dintre bine si rau este si ea prezenta,binele fiind reprezentat de cei care calatoreau cu diligenta iar raul de catre indieni . Conflictele sunt desfasurate pe mai multe planuri. Unul dintre conflicte se isca atunci cand femeia insarcinata naste iar bancherul care furase nu avea rabdare deoarece ii era teama sa nu fie prins ,conflictul principal este cel cu indieni in care o persoana este ranita dar se incheie cu bine. Recomand acest film deoarece el este incadrat in tema westernurilor (victoria americanilor impotriva indienilor dupa un sir indelungat de confruntari) realizare filmului avand un mare succes la scala foarte inalta . - NEDELESCU CRISTIAN
naty_soisun pe 24 Martie 2014 17:58
"Lupta dintre bine si rau"
In filmul "Diligenta" regizat de John Ford observam lupta dintre bine si rau la toate nivelurile. Aceasta lupta se da in interiorul personajelor.
Diligenta este un film western care transporta: o prostituata; un doctor betiv; un comerciant de alcool; un bancher care era falit; un jucator de carti; o femeie cu un secret si pe Ringo Kid, un pistolar acuzat de crima. Acestia aveau aceeasi destinatie, dar drumul lor este plin de obstacole.
In drumul lor au parte de o intamplare urata: atacul indienilor, dar si de un moment frumos cum este nasterea copilului.
Un conflict central are loc atunci cand diligenta este atacata de indieni. Iar un conflict secundar se da in discutiile dintre Ringo Kid si serif.
Povestea de dragoste dintre Ringo si Dallas face filmul mai interesant. In momentul in care Dallas isi pierde increderea ca poate avea cineva sentimente adevarate… citeşte

1 4
marius_bobirca pe 24 Martie 2014 17:37
Lupta dintre bine si rau in filmul western
Filmul "Diligenta" (Stagecoach) care a fost realizat in anul 1939 in regia lui John Ford ,acesta este un film western si clasic , pentru ca isi fac aparitia caracteristicile filmelor western.
In acest film se prezinta un grup de persoane care calatoresc pentru a ajunge in Noul Mexic.Pe parcursul drumului apare principala confruntare cu indienii care vor sa ii omoare. Ca in orice film western se prezinta lupta dintre bine si rau adica binele fiind reprezentat de oamenii cu educatie, iar raul de jefuitori.La finalul filmului seriful nu tine cont de prietenia care s-a format intre el si Ringo din cauza recompensei puse asupra lui Ringo.
In concluzie filmul "Diligenta" este un film western foarte bine realizat ,acesta reprezentand perioada secolului XX si consider ca merita vizionarea filmului pentru doritorii de filme western.

0 1
lavinia_preda pe 24 Martie 2014 00:01
Lupta dintre bine şi rău la toate nivelurile
Un clasic al genului western, filmul urmăreşte un grup de străini ce călătoresc într-o diligenţă în periculosul teritoriu din Vestul Sălbatic. Călătorii formează un grup pestriţ: dna Lucy Mallory- soţia ofiţerului Mallory; Samuel Peacock- un vânzător de whisky; doctorul Josiah Boone; prostituata Dallas; domnul Hatfield ce se oferă să o protejeze pe dna Mallory şi bancherul Henry Gatewood. Acestora li se alătură ulterior Ringo Kid, pistolarul care tocmai evadase din închisoare. Fiecare dintre ei are o caracteristica negativă: Dallas este prostituată, doctorul Boone are patima alcoolului, dl Hatfield este cartofor, Peacock este extrem de naiv şi laş, Gatewood furase banii clienţilor, dna Mallory îşi ascundea sarcina, Ringo este un fugar, chiar şeriful plănuieşte să-l predea pe Ringo pentru a primi recompensa. Deşi sunt foarte diferiţi ocupanţii… citeşte
2 4
Laura.Dumitru pe 23 Martie 2014 23:56
Filmul ,,Diligența” (Stagecoach) realizat în anul 1939 în regia lui John Ford este un western memorabil.El prezinta calatoria diligentei prin Vestul Salbatic si intamplarile la care participa pasagerii acesteia.La inceput ne sunt prezentate personajele pentru a putea cunoaste detalii despre caracterul fiecaruia: doctorul Boone (Thomas Mitchell) are un viciu : alcoolul, fiind mai mereu beat,Dallas (Claire Trevor) este o femeie atragatoare considerata prostituta,domnul Peacock este un vanzator de bauturi rafinate, motiv pentru care se va imprietenii cu betivul Boone,ceilalti pasageri sunt o femeie insarcinata plecata in cautarea sotului,Hatfield este un hot iar Ringo Kid este un bandit, prins si transportat de seriful Curly la inchisoare. Pe parcursul calatoriei personajele au ocazia de a se cunoaste mai bine, mai ales ca amenintarea reprezentata de lupta dintre bine si rau… citeşte
0 2
hamida_ssndafie pe 23 Martie 2014 23:51
,,Lupta dintre bine si rau``
,,Stagecoach`` este unul dintre cele mai bune filme ce apartin genului western . Capodopera incepe in micutul orasel Tonto, situat in Arizona,unde diligenta este gata sa plece. Sase oameni vor fi pasageri ai acesteia, fiecare avand treburi mai mult sau mai putin importante in Lordsburgh. Intr-o lunga expozitiune, John Ford , regizorul , ne prezinta personajele, astfel incat spectatorul cunoaste detalii importante despre fiecare in parte. Doctorul Boone (Thomas Mitchell), de exemplu, este un doctor, insa are viciul alcoolului, fiind mai mereu beat. Dallas (Claire Trevor) este o senzuala femeie alungata din oras de un comitet de femei care se tem ca barbatii lor vor avea de-a face cu frumoasa blonda. Domnul Peacock, confundat cu un pastor/preot , este, de fapt, un vanzator de bauturi fine, motiv pentru care va castiga rapid ,,prietenia`` betivului Boone. Ceilalti pasageri sunt : o femeie… citeşte
4 5
anitha_ana_cristina_p_noiu pe 23 Martie 2014 23:15
Diligenta este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate westernuri,in regia lui John Ford . In acest film este reprezentat drumul launtric pe care il parcurg cativa oameni foarte diferiti ,avant parte de evenimente dramatice in urma calatoriei cu diligenta pe teritoriul Noului Mexic,bantuit de apasi . Diligenta transporta : o prostituata,un doctor betiv ,un comerciant de alcool ,un bancher falit care a furat banii clientilor ,nevoit sa plece ,un jucator de carti,o femeie insarcinata ,Ringo Kid ,un pistolar acuzat de crima.
Pe parcursul calatoriei acestia au fost siliti sa evite atacurile indienilor .Femeia care este insarcinata ,opreste calatoria pentru a da nastere pruncului, ajutata de prostituata . In cele din urma au fost atacati dar s-a dovedit ca binele invinge mereu ,cu toate ca au ramas fara 2 oameni. Personajele sunt atat negative cat si pozitive,cu toate ca intre ei… citeşte

0 2
bobircamadalina pe 23 Martie 2014 22:37
Diligenta(Stagecoach) este un western remarcabil ,in regia lui John Ford.Cativa oameni foarte diferiti vor trai impreuna evenimente dramatice, in timpul unei calatorii cu diligenta prin teritoriul Noului Mexic, bantuit de apasi.Acei cativa oameni au statuturi sociale diferite:un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher falit ce a binevoit să o şteargă cu banii clienţilor, un jucător de cărţi, o femeie cu un secret şi Ringo Kid, un pistolar acuzat de crimă.Conflictul principal al filmului este momentul in care diligenta este atacata de indieni,dar pe langa acesta exista si conflicte secundare,cum ar fi:conflictul dintre Ringo si serif,dintre cele doua femei .Pe parcursul filmului este prezenta lupta dintre bine si rau,binele fiind reprezentat de pasagerii diligentei ,desi acestia aveau defecte ,iar raul de indieni care voiau sa ii omoare.Aceasta lupta… citeşte
0 1
madi_madalina pe 23 Martie 2014 21:28
,,Diligenta" (Stagecoach) este un western remarcabil realizat in regia lui John Ford,care prezinta drumul prin Vestul Salbatic a noua persoane cu diferite ocupatii ce se incadreaza in anumite categorii sociale (un doctor alcoolic,o prostituata,sotia insarcinata a unui militar,un comerciant de alcool,Ringo Kid-pistolarul acuzat de crima,un bancher hot,seriful si un jucator de carti). Drumul acestora este marcat atat de momente frumoase(nasterea copilului) cat si momente urate(atacul indienilor),astfel accentuand antiteza dintre bine si rau ce urmareste intreaga desfasurare a filmului. Apar si lupte/conflicte centrale(momentul in care diligenta este atacata de indieni) si secundare( disputele dintre cele doua femei si discutiile dintre Ringo si serif). Pe langa tema luptei dintre cele doua forte se dezvolta concomitent si tema iubirii adevarate dintre Ringo si Dallas,care nu mai credea… citeşte
0 0
neagoe_marinela pe 23 Martie 2014 20:38
Filmul "Diligenta" este un film western foarte vechi, de aventura.
Filmul reprezinta drumul parcurs de noua persoane prin Vestul Salbatic. Cele noua persoane fac parte din categori sociale diferite si anume conducatorul Diligentei, seriful, doctorul, negustorul, bancherul, locotenentul, fugarul, prostituata Dallas si femeia insarcinata. In film exista mai multe conflicte: conflictul dintre cele doua femei , conflictul dintre serif si Ringo si indieni care vroiau sa ii omoare. Insa binele triumfa si de data acesta. Recomand acest film pentru ca este un western autentic si merita vazut.

0 0
Enache.Andreea pe 23 Martie 2014 20:28
Lupta dintre bine si rau la baza filmului western
Diligenta este un film western clasic in regia lui John Ford ce urmareste calatoria spre Noul Mexic a mai multor personaje provenite din diferite clase sociale: un doctor impatimit al bauturii, o prostituata, un comerciant de alcool, un bancher ce fura banii clientilor, un locotenent, o femeie cu un secret, un serif, conducatorul diligentei si Ringo Kid, un prizonier evadat. Pe parcursul drumului personajele se confrunta nu numai cu propriile probleme dar si cu indienii care ii pandesc, intreaga poveste avand la baza ideea de lupta dintre bine si rau. Astfel, pasagerii diligentei reprezinta binele, cu toate ca unii dintre acestia au caracteristici negative, iar indienii raul. Pe plan exterior avem lupta dintre persoanje si indieni, ce se sfarseste cu infrangerea indienilor dar si cu victime pentru cei din diligenta. In plan interior are loc schimbarea personajelor, cum ar fi cea a lui… citeşte
0 0
vlad_bogdan96 pe 23 Martie 2014 20:28
LUPTA DINTRE BINE SI RAU
Unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate westernuri, Diligenţa (Stagecoach), în regia lui John Ford, este o invatatura a salvării. O simplă diligenţă, transportînd diverşi oameni ai societăţii (un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher falit ce a fugit cu banii clienţilor, un jucător de cărţi, o femeie cu un secret şi Ringo Kid, un pistolar acuzat de crimă), constituie vehiculul pe care aceştia îl folosesc pentru a se îndrepta spre diverse locuri, încercînd totodată să evite asalturile apaşilor lui Geronimo şi, pe drum, să se regăsească între ei. Relaţiile dintre ocupanţii diligenţei şi cei doi conducători ai ei, ca şi cele din sînul grupului, nu sunt cele mai bune, dar, odată cu creşterea ameninţării din partea apaşilor , lucrurile încep încet-încet să se schimbe.Ca in orice film western,lupta dintre bine si… citeşte
0 0
lucian_ionescu pe 23 Martie 2014 20:27
Unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate westernuri, Diligenţa (Stagecoach), în regia lui John Ford, este o parimie a salvării. O simplă diligenţă, transportînd diverşi marginali ai societăţii (un doctor beţiv, o prostituată, un comerciant de alcool, un bancher falit ce a binevoit să o şteargă cu banii clienţilor, un jucător de cărţi, o femeie cu un secret şi Ringo Kid, un pistolar acuzat de crimă), constituie vehiculul pe care aceştia îl folosesc pentru a se îndrepta spre diverse puncte-ţintă, încercînd totodată să evite atacurile apaşilor lui Geronimo şi, pe drum, să se regăsească între ei. Relaţiile dintre ocupanţii diligenţei şi cei doi conducători ai ei, ca şi cele din chiar sînul grupului, nu sînt cele mai bune, dar, odată cu creşterea ameninţării din partea apaşilor şi implicit a presiunii, lucrurile încep încet-încet să se… citeşte
0 1
andreea_bratu pe 23 Martie 2014 19:48
"Diligenta" este un film western autentic ce prezinta drumul parcus de noua persoane prin Vestul Salbatic.Aceste persoane fac parte din categorii sociale diferite : o prostituata (Dalas),un doctor betiv , un comerciant de alcool ,un bancher falit ce a fugit cu banii clientilor, un jucator de carti,o femeie insarcinata ,seriful si un fugar acuzat de crima (Ringo Kid).Conflictele dintre bine si rau sunt prezente pe tot parcursul filmului : intre serif si Ringo, intre cele doua femei ,iar conflictul principal este cel dintre indieni si diligenta. Lupta dintre bine si rau este evidentiata pe tot parcursul drumului calatorii intampinad o serie de obstacole pana ajung la destinatie.Lupta se sfarseste cu victoria binelui.Ringo si Dalas traiesc o poveste de dragoste ,cei doi devenind personaje pozitive, dragostea umanizindu-l pe Ringo. Diligenta iese victorioasa din lupta cu indienii.

0 0
Ivanescu.Ruxandra pe 23 Martie 2014 19:36
Lupta dintre bine și rău în filmul western
Filmul ,,Diligența” (Stagecoach) realizat în anul 1939 în regia lui John Ford este un clasic al filmului western, deoarece reușește să stabilească și să traseze majoritatea caracteristicilor întâlnite în filmele western de mai târziu. Povestea este simplă: un grup format din mai multe persoane pleacă într-o călătorie într-o diligență spre a ajunge în Noul Mexic. În afara confruntării cu indienii care vor încerca să le pună săgeți în roate, aceștia trebuie să se confrunte și cu propriile probleme și insecurități.
Fiind un western, lupta dintre bine și rău, extinsă prin lupta dintre moral și imoral, este omniprezentă. În primul rând, binele este reprezentat de către pasagerii diligenței (oameni educați, care vin de la civilizație) iar răul de către apași (care sunt barbari și grosolani, singura lor motivație este aceea de a… citeşte

2 2
Andrei_Buzea pe 23 Martie 2014 16:53
In regia lui John Ford, premiat cu doua premii Oscas si avand in rolurile principale pe Claire Trevor (Dallas), John Wayne (The Ringo Kid), Andy Devine (Buck) si John Carradine (Hatfield) filmul Stagecoach Diligenta se numara printre cele mai bune westernuri. Pe scurt filmul prezinta un grup de oameni care calatoresc cu diligenta se trezesc amenintati de catre Geronimo si astfel afla lucruri unii despre altii. O simpla diligenta reprezinta transportul catre diverse destinatii incercand sa evite atacurile apasilor. Relatiile dintre ocupantii diligentei, conducatorii ei cat si din interiorul grupului nu sunt cele mai bune dar pe parcurs, amenintarea apasilor crescand lucrurile se schimba.
Acestia incep sa se ajute reciproc deoarece era singura cale de a ramane in viata si a ajunge fiecare la destinatia dorita.
Recomand Diligenta deoarece este un film frumos pentru doritorii… citeşte

0 0
Andrei_Buzea pe 26 martie 2014 15:23
LUPTA DINTRE BINE SI RAU LA TOATE NIVELURILE Filmul ‘Diligenta’’ are ca subiect lupta dintre bine si rau.Este un western in regia lui John Ford.Drumul este parcurs de noua personae de diferite categorii sociale cum ar fi :un doctor cu patima bauturii, un negustor de alcool, un bancher ce a fugit cu banii clietilor, un locotenent, un serif,conducatorul diligentei, un pistolar acuzat de crima ,si doua femei, una cu un secret si cealalta o prostituata pe nume Dallas. Pe tot parcursul drumului acestia intalnesc diferite obstacole ce au ca semnificatie lupta dintre bine si rau,o lupta exterioara intre serif si Ringo ,intre femei si intre diligent si indieni.Acestia trebuie sa faca fata tuturor obstacolelor iar lupta se inchieie cu invingerea raului si cu moartea a doi membrii ai diligentei.. Recomand acest film chiar daca este un film vechi,acesta ramane nou intotdeauna si ne arata lupta dintre bine si rau,cu Victoria binelui. CIOROI CRISTINA