septick pe 18 iulie 2009 18:37
dc nu argumentezi????? dc nu merita vazut?
nolt pe 12 Ianuarie 2007 16:40
sa ma cac pe spiderman si pe voi astia cu parerea buna despre ei ai lasatima cu desenele atatea pagiin scrieti despre el nu va doare mana ba copiilot())))
0 3
florin pe 24 Decembrie 2006 12:00
fm asta nu ca nu este un fm pentru copii de la 4 la12ani dar este si un fm pliticsitor rau..... nustiu daca lam vazut tot de cand il am pe ard de 2 ani de zile ce sa va mai spun despre pers asta pentru copii ca fm este prost facut si ascultatima copii mai lasatil pe omul-paianjen ca o sa visati co sa va muste un paianjen si o sa deveniti si boi spiderman ))))))))))))))
0 2
Mistah J pe 08 Decembrie 2006 00:48
Da... "Spider Man 2" e destul de aiurea, dar... regizorul Steven Spielberg s-a numarat printre personalitatile omagiate duminica seara in cadrul unui dineu select gazduit de Condoleezza Rice, la care au participat inclusiv presedintele tarii, George W. Bush, si sotia acestuia, Laura. Scopul acestei ceremonii fastuoase a fost acela de a aprecia si intr-un cadru oficial contributia adusa artei si culturii americane de catre celebrul regizor. Alaturi de Spielberg, de aceeasi onoare s-au bucurat si cantareata Dolly Parton, compozitorul si producatorul Andrew Lloyd Webber, dirijorul Zubin Mehta si cantaretul Smokey Robinson.
0 2
parker pe 06 Decembrie 2006 11:57
este un fm prost facut si pliticsitor si ma enerveaza actorul pe care il interpreteaza spide-man nu i se potriveste deloc rolul asta el este un tocilar si nu i se sta sp aha prea scund si slab este nu credeti si este mai mult inspirat din desene,si atunci vine intrebarea de ce au mai facut fm daca este desene pe jetix tot este una si ceau bagato in film pe that bech kirstan dunst nu i se sta rolul lui MJ de care este love parker are fata de sooch aia nascuta MADER FACKER la naiba cu ea o detest pe sooch aia de actrita se 1leu
0 2
parker pe 06 Decembrie 2006 11:57
0 2
cosmin742000 pe 23 Noiembrie 2015 22:56
Pana si cei de la Traznitii au ajuns sa faca misto de filmele cu super-eroi
0 1
nemotoujours pe 29 Martie 2012 14:50
atat
ACCEPTABIL.

FGWYEAT'NWSEHCQA[QG//{|hrAE][RJJK,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

0 1
margott pe 10 Decembrie 2011 00:53
Vad ca pe imdb al doilea Spider Man e cotat mai bine decat primul film din serie, chiar daca nu e o mare diferenta intre cele doua note. Eu le-as fi notat invers, nota mai mare pentru primul film cu Omul Paianjen, nu neaparat pentru ca ar fi mai bun, ci pentru ca la al doilea film deja exista un grad de previzibilitate mai mare in ceea ce priveste actiunea si chiar finalul filmului.
0 1
Crist11 pe 26 Iunie 2011 17:43
Pur si simplu` genial, toate cele 3 seri daca nu ma insel au fos geniale, iar aceasta serie una dintre cele mai reusite.
0 1
danymury pe 05 Aprilie 2011 18:45
mi-a placut...toate partile au fost tari...recomand..nu prea imi place de actrita ..
0 1
Vorador pe 02 Aprilie 2011 20:38
O continuare de exceptie, avand in vedere si faptul ca sequelurile nu sunt mereu reusite. Dar asta e fantastic!
0 1
matew10 pe 29 Martie 2011 14:14
Alfred Molina joaca o partitura de anti-erou interesanta mai ales prin replici taioase si limbaj non verbal dat fiind personajul sau neobijnuit. Se remarca efectele speciale si mai ales lupta pentru tren.
0 1
chiba_florin pe 16 Ianuarie 2011 23:04
O capodopera...continua
shi aparitzia Dr. Octo aduce shi mai multa adrenalina
iar suspansul, actiunea shi aventurile nu lipsesc

0 1
alexsiclitaru pe 07 Ianuarie 2011 12:55
excelent
Desii Doc Ock are tentacule tari ,tot spidey e tare!Chiar daca aveam 3 ani cand s-a facut spider-man 2 ,tot a fost mai tare decat primul.
0 1
LavyBogdy pe 04 Decembrie 2010 08:08
Spider-man,eroul pe care nu-l avem
Avem un erou tânăr care datorită responsabilității și puterii lui s-a maturizat în lupta contra răului,cu o viață pe care destinul i-a oferit-o și care-l ține departe de tot ceea ce iubește : Mary Jane,fizica etc dar fiind un înger păzitor pt oameni.Vedem cu până și oamenii buni pot fi corupți prin obsesie,cum ura ne consumă toate "resursele" umane.
0 1
legolas05 pe 03 Noiembrie 2010 19:58
al 2-lea si cel mai bun film din trilogie,mi-a placut mult
0 1
viorel pe 17 Septembrie 2006 18:14
Ma asteptam la ceva garndios din partea lor....si a fost pur si simplu un film mediocru....aiurea gandit mai bine mai stateau un an si faceau un film de calitate....si Doc Ock este varza...actor..penibil..parerea mea
0 1
Cristis pe 07 Septembrie 2004 12:55
Slabut filmul...mult sub prima parte.
cand am iesit de la film, incercam sa imi amintesc daca am vazut un film mai slab pe anul asta si nu am reusit sa identific unul.

Tras de par de la un capat la altul, filozofie ieftina ... dezamagitor

Si sunt totusi un fan al filmelor de actiune.

PS: L-am vazut la Multiplex si imaginea mi s-a parut foarte proasta - cu tente evidente spre rosu. A mai observat cineva?

0 1
Kelly pe 07 August 2004 00:27
Eu personal cred k Spider-Man 2 a fost o pierdere d timp ptr filmari... Sincer primul a fost mult mai captivant... Nu puteai sa t intinzi dupa sticla d suc d frica sa nu pierzi ceva important din film. Al doilea a fost lame... S-a bazat prea mult p sentimentele lui Peter si p lupta interioara a lui, stresul continuu. Un film d actiune cu actiune in urcare si in coborare. In prima jumatate de ora nu se intampla nimic... Ma tot intrebam cand naiba mai incepe filmul. Puteai pur si simplu sa vizionezi filmul dupa acea prima jumatate de ora fara nici o problema, fara sa pierzi nimic in mod special. Parerile sunt impartite totusi si fiecare e aici sa-si exprime punctul d vdre, nu-i mai criticati p cei kre zic k le-au placut filmul in mod deosebit, si nici viceversa. Ma asteptam sa fie ceva mult mai spectaculos asa cum mi s-a parut din trailer. La asta se astepta toata lumea si d asta a avut… citeşte
0 1
user-63b2b36cc78dd pe 13 August 2023 12:57
Cel mai bun Spiderman ,un film foarte bun .Nota 9.....toate bune la toate cele
0 0
TitoJacksana pe 02 Octombrie 2022 04:50
Partea a doua a trilogiei facuta de Sam Raimi. Un film mult mai complex decat primul daca pot sa spun asa si cu villain mult mai tare. 7/10
0 0
andrei_oarga pe 24 Decembrie 2021 15:55
La fel de bun ca primul,Alfred Molina excelent ca Doctor Octopus,Tobey Maguire se achita din nou cu brio in rolul lui Spider Man,recomand dacă v-a plăcut primul!
0 0
user-5eda0f529a449 pe 25 Iunie 2020 20:14
UNUL DINTRE CELE MAI BUNE FILME CU SUPEREROI EVER!!!
0 0
6Patronul9 pe 04 Noiembrie 2018 16:02
Unul dintre cele mai bune filme cu super eroi
Acest sequel ia toate punctele forte ale originalului si reuseste cu succes sa eleveze totul.Cinematografia,actingul,scenariul,regia,soundtrack-ul,toate acestea se ridica in filmul asta la un nivel foarte greu de atins.Scena cu trenul este una dintre cele mai bine realizate scene de actiune din istoria cinematografiei.Sam Raimi s-a intrecut pe sine aici.Un film obligatoriu de vazut pentru fanii genului.
0 0
AmphitriteMermaid pe 04 Aprilie 2018 16:29
Intr-adevar, acest film este mai bun decat prima parte. Recomand!
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 25 Ianuarie 2016 15:43
Spider-Man 2
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
0 0
Bogdan.Alexandru pe 10 Ianuarie 2016 20:14
Mai bun decat primul, dar nu sunt sigur daca si decat al treilea.