negru_dragan_yahoo_com pe 31 Martie 2020 12:24
am vazut acest film de doua ori prima data sa intamplat in anul 2007 ,si voi descrie cateva elemente definitorii ale acestui film , in primul rand scenariul este cam slab , tema filmului este destul de interesanta si originala pot spune ,nu prea a reusit sa ma tina in suspans ca un film horror adevarat de asemenea nu prea are parte de dinamism decat ultimele 30 de minute ,actori au jucat mediocru ,scenele horror sint slabe si putine ,ca sa nu zic de efectele speciale slabe , iar cea mai mare calitate a acestui film ar fi terenul de desfasurare excelent adica toata actiunea se petrece intro padure ,iar un alt element pozitiv ar fi faptul ca alel skeletor man arata chiar infricosator si tenebros ,ei bine toate aceste elemente ,puse in balanta ma face sa ofer nota maxima pt acest film 5,5 dar in mare… citeşte
0 0
gaga pe 02 Februarie 2009 00:14
mi-a placut mai ales finalul.
0 0
gaga pe 16 Ianuarie 2009 20:35
e o .k
0 0
Raul Costas pe 16 Ianuarie 2009 14:24
In cateva vorbe, fara exagerare: cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata. Nici macar nu poti spune, ca despre alte filme (ale lui Ed Wood, de exemplu), ca e atat de prost - incat e bun!
Din ce am auzit, "regizorul" e un cascador profesionist, care a considerat ca ar fi o idee tare buna sa toace 2 (doua) milioane de dolari stand in spatele camerei.
Baietii special forces haliti de "skeleton" unul cate unul (uneori fara sa trag vreun foc), montaj delirant (de nu stii de la ce s-au luat si unde au ajuns), elicopter doborat cu sageata, calul "skeletonului" care-si schimba culoarea la montaj in aceeasi scena, dialoguri-cliseu cat pentru 10 filme ("e ca in Vietnam" e un singur exemplu), cam astea ar fi reperele...
Si totusi, si totusi... un film atat de prost nu-i de ratat, asta daca rezistati pana la final!
Enjoy!

0 0