O epica dezamăgitor de previzibila. In afara scenelor din final, filmul nu se poate lauda cu prea multe elemente specifice lui Hichcock: actori intens conturați, răsturnări de situație, mister, suspans, inovatie. Roluri jucate destul de superficial de protagoniști; pare ca lipsește acel ceva din filme gen: "The Birds", "Psycho", "Vertigo", "Spellbound", "Marnie".
Cand „misterul” este dezlegat din prima jumatate de ora a filmului, trebuie sa fii Hitchcock ca sa tii spectatorii cu atentia concentrata asupra actiunii.
Daca 'Charlie' Newton era plictisita de monotonia vietii din linistitul ei orasel, venirea unchiului Tiz, o face sa pretuiasca aceasta „monotonie”.
Initierea ei in lumea ca un iad, a unchiului se face treptat: doua pagini lipsa la un ziar, un inel cu smarald, o usa ce se inchide, o masina pornita toate conduc spre sfarsitul intrigii.Si peste toate valsul din Vaduva vesela.
Prestatia tuturor actorilor este excelenta, de la Edna May Wonacott, inteleapta Ann Newton, la Teresa Wright, si Joseph Cotten, cei doi Charlie.
Este un film bun in care suspansul si misterul nu lipsesc.O intriga interesanta cu secrete bine ascunse care te pun pe ganduri si un joc al actorilor foarte bun.Alfred Hitchcock reuseste ca de fiecare data sa cucereasca privitorul cu minunile sale.
...un thriller in adevaratul sens al cuvantului...cu un scenariu si o regie extraordinare...un film in stilul Alfred Hitchcock care merita toti banii...
Bestial film pentru acea vreme, un film foarte bun pentru ziua de azi
Este un film foarte bine facut, cu actori carismatici, un scenariu genial si un deznodamant bun.
Desi este alb-negru (1943), calitatea imaginii este surprinzator de buna.
Fanii lui Hitchcock nu trebuie sa scape acest film !!
Nu cred ca am vazut dialoguri puerile in acest film,din contra.
Alfred Hitchcock intodeauna a introdus in filmele sale dialoguri simple care pot fi intelese de toata lumea.Fata de alte filme noi mai celebre si avand convorbiri plictisitoare,dialogurile din acest film sunt binevenite.
Recunosc ca n-am vazut multe filme marca Hitchcock, am vazut recent The Birds, unde atat subiectul cat si replicile sunt cat se poate de serioase. La Shadow Of A Doubt mi s-a parut uneori ca regizorul foloseste niste replici ca si cum te-ar lua peste picior el insusi (nu stiu daca ai avut vreodata senzatia asta la un film) de aceea le-am catalogat ca neserioase. Mie mi se pare ca, in general, filmele vechi au un aer de naivitate in unele replici, nu doar cele ale lui Hitchcock.
Tarantino ? Imi vine in minte "Inglorious Basterds" pe care l-am vazut de curand. Totul la superlativ - regie, replici, subiect, actori, etc. La Tarantino nimic nu mi se pare intamplator sau iesit din peisajul filmului.
Un film cum doar maestrul Hitchcock putea sa creeze in acele vremuri de razboi.Filmul te tine in supans de la inceput in incercarea de a afla ce ascunde unchiul Charlie,dupa ce ai aflat te tine intr-un suspans cum nu prea mai vezi in filmele din ziua de azi.
Am acasa dvd-ul(ala de la ziarul Adevarul),si pe spatele copertii asa scrie.De altfel poti privi si sinopsis-ul filmului de pe acest site unde scrie:,,Filmul favorit al lui Hitchcock, realizat dupa povestirea lui Gordon Mc Dowell, care s-a inspirat dintr-un caz real."Inseamna ca exista o carte a acestui om Gordon Mc Dowell(pe care nu am citit-o) din care Hitchcock s-a inspirat.
Inca un film marca Hitchcock care nu m-a dezamagit, de fapt pe cine poate dezamagii ceea ce a creat el in cinematografia mondiala?! Shadow of a Doubt este un film inspirat dintr-un caz real, iar acest lucru il face pe privitor sa fie mult mai “implicat” in aceasta poveste.Prestatia actorilor nu dezamageste absolut deloc, spun asta pentru ca marea majoritatea a cadrelor din film pun accent pe reactiile si trairile acestora. Suspansul si misterul isi fac simtita prezenta inca din primele minute ale filmului(ceea ce nu ar trebuii sa mire pe cineva)..totusi,desi pe parcursul a tot ceea ce se intampla in film intuiesti cine este “vinovatul”, interesul pentru vizualizarea acestuia ramane la fel de ridicat. Shadow of a Doubt este construit pe baza unor replici simpliste, fara vreo filozofie anume, dar cu toate astea Hitchcock le da clasa cu capodopera asta regizorilor din ziua de astazi… citeşte
Un mediu profund hitchcockian dintr-un orășel californian în care pătrunde neinvitat un intrus ce ascunde un mister. Personajul pare în aparență normal, dar unele gesturi dubioase ridică o serie de întrebări cu privire la trecutul său. Îndoielile cresc în intensitate...
Ce mai poți aștepta de la un thriller a cărui enigmă este dezlegată undeva pe la mijlocul său? Puterea acestui film stă în însăși simplitatea sa. Nu există o intrigă complexă precum în ”Vertigo”, răsturnări de situații sinistre ca în ”Psycho” sau o acțiune dinamică precum în ”Rear Window”. Cu toate acestea, stilul hitchcockian de creare a suspansului menține interesul publicului până la final, deși îți poți da seama cu ușurință cam ce s-ar putea întâmpla. Aceasta este diferența între un maestru al thriller-ului ca Hitchcock și cineaștii… citeşte
908