pluss_unu pe 09 Septembrie 2022 00:51
picatura chinezeasca
E halucinant cate filme/seriale adopteaza din ce in ce mai mult noul cretinism("sa-i spui alb la negru si negru albului"). Iar daca nu te conformezi esti vazut ca cineva care nu respecta "evolutia sociala". E preocupant sa vezi cat de mult a inceput sa apara si sa se promoveze, homesexualismul, lesbianismul, feminismul si toate celelalte concepte din aceeasi familie. Ce-i trist, e ca e atat de subtil ca lumea o ia de buna. Vedem ca acum si the Rings of Power care a fost asteptat cu nerabdare, are eroul principal in persoana lui Galadriel, care in filmul original era infatisarea eternului Feminin. Acum, escaladeaza munti, arde case si se lupta cu orcii. Inca un pas in directia prapastiei. lumea noastra e in colaps social si spiritual. Singura salvare: exterminarea, probabil.
0 1
AhmedMalik pe 24 August 2022 23:26
Warm winters, torrential rains. Some might say we're headed for a new Ragnarok. That is if not
read
Contribute to this page and win DVDs!

0 0
spartacus pe 28 Iunie 2021 09:19
Unul câte unul văd că mai toate serialele încep să fie nelipsite de gay, lesbiene și restul ce țin de actualul tren cretin ce promovează Anormalul ca fiind ”noul Normal”; păcat! Ceea ce mi-a plăcut aici au fost actritele din rolurile principale care sunt de o frumusete rară, în rest...
8 4
Costirik pe 25 Mai 2021 07:14
Am citit review-uri pe alte site-uri si primul lucru care iese in evidenta e ca l-au descoperit femeile pe Ben Barnes. Era si prin The Punisher sau Westworld, dar nu cred ca sunt seriale pe gustul lor. Revenind la acest Shadow and Bone, dupa primul sezon ramai cu impresia ca avea potential sa fie un serial grozav. Din pacate, e doar unul bunicel. Marele atu al acestuia sunt personajele, bine conturate si captivante.Partea proasta e ca sunt puse in situatii puerile, previzibile, ilogice si chiar hilare. Actori buni, oribil scenariu. Plus, un lucru care ma enerva teribil: un teritoriu destul de vast, dar il traversau sau se gaseau de parca erau pe plaja la Mamaia.

Din fericire, sezonul 2 e altceva, o reala imbunatatire.

2 0
Raluca87 pe 23 Aprilie 2021 20:32
Captivant serialul. Nu am citit cărțile și chiar nu știam despre ce este și la ce sa mă aștept. Până acum îmi place și m-a făcut să mă uit la episod după episod. Păcat ca sunt doar 8, nici nu ai ce să vezi într-o zi. Recomand dacă vă plac serialele cu lumi fantastice și personaje cu puteri speciale.
Acum că l-am terminat serialul mi-a plăcut mult. Nu am mai văzut un serial fantasy atât de bun de ceva vreme. Ben Barnes își interpretează foarte bine rolul. Mă așteptam ca ultima scenă să fie cu el.
Aștept sezonul 2.

1 1