Calvin1 pe 29 Septembrie 2022 17:20
Neasteptat de comic
Mult umor dar nu pentru oricine,Doar amicul ei de culoare nu s a potrivit,nu exista chimie intre ei
0 0
cristianboia pe 17 Iulie 2022 02:55
Mândru și fericit de a face parte din generația descrisă în film, unde lucrurile erau mai simple, relațiile umane mai adevărate și nu aveam atâtea restricții.Se putea trăi și fără rețelele social. Lumea merge înainte dar nu totdeauna în direcția buna. Recomand mai ales pentru cei care erau la liceu în acei ani. PS:a întrat bine la apă Rebel Wilson :))
1 0
GeorgiaNNN pe 29 Mai 2022 12:45
O porcărie de film, plictisitor , mai bine alegeți alt film, am pierdut 2 h din viața pt acest rahat
0 1
user-6004cb414e8e5 pe 18 Mai 2022 23:05
Se pare ca filmele americane marseaza constant pe un cretinism devenit clișeu,atunci cand genul filmului e "comedie".Poate ca ei nu realizează cât de ridicol este acest lucru pt ca apare în multe filme indiferent de subiectul acestora,pe principiul "aceeași Marie cu alta palarie".Revenind la filmul cu pricina,dialoguri puerile,scene sau dialoguri ce se vor comice trase de par.Nu recomand,pierdere de timp.
0 1
marxshalom pe 18 Mai 2022 15:39
prima jumatate foarte interesant, dar modul cum se sfarseste cam jenant
Un film prin care in prima jumatate Netflix (chiar daca e de la Paramount filmul) pare sa isi ceara scuze pentru linia progresista adoptata. Dar in a doua jumatate se contrazice.
Filmul subliniaza diferenta culturala si de mentalitate fata de acum 20 de ani. Dialogurile surprind acest lucru, chiar la "intoarcerea acasa"...
Citez din film:
"Fără învingători nu există învinși!"
Ceea ce subtil sustine si reversul - nu ai cum sa ai invingatori fara sa ai si invinsi, adica degeaba vrei eroi daca uniformizezi cultural si tragi cu placa plafonarii si a egalitatii, precum si a discriminarii. Eroii devin precum si cei care chipurile sunt populari, sunt de fapt un caraghioslic, un anti-erou, care virtual sustine una, dar in fapt e altfel. Se ajunge astfel in situatii ciudate si jenante subliniate in film in prima parte.
A doua parte a filmului insa o ia… citeşte

1 2
xerses pe 16 Mai 2022 18:17