blabla pe 22 Septembrie 2007 13:44
genial
3 0
qqq pe 24 Septembrie 2007 13:08
cat de genial mi s-a parut primul film, tin minte ca am stins lumina ,mi-am pus castile pe urechi si m-am intins pe fotoliu nestiind ce ma asteapta de la SAW. A fost geniala ideea. Apoi dupa cateva luni ,vad ca va fi si un Saw 2 , ok, a fost si ala, aceiasi chestie ,dar ideea tot buna a ramas, apoi se termina si asta si tot asa dupa cateva luni vad ca va fi si un Saw 3 ,din nou aceiasi chestie, acum vad ca va fi si un Saw 4. Poate ar trebui sa aminteasca cineva producatorilor ca aici e vorba de un film si nu un serial :/
0 0
Denis pe 07 Octombrie 2007 01:34
Fantastic...n-am ce zice...de abia astept!
1 0
alin pe 24 Octombrie 2007 18:40
asta va fi ultimu saw in care vom afla detalii despre viata lui jigsaw inainte si dupa ce afla ca are tumoare inoperabila . si nu in ultimul rand nu vor lipsi noile capcane mortale si geniale . chiar daca are 4 parti ramane la fel de interesant ca si primu saw insa speram sa fie ultima
1 0
ionut pe 26 Octombrie 2007 13:03
Cu siguranta cea mai tare serie de filme horror din istoria cinema-ului dupa parerea mea.. Filmele sunt foarte captivante si asta nu din cauza mutilarilor sau a momentelor de suspans sau a oricarui alt cliseu legat de acest tip de film.. ci din cauza scenariului f bine realizat ce nu scade in intensitate cu aparitia unei noi parti.. asta ma face foarte interesant de aparitia acestui saw IV care sigur nu ma va dezamagi (sau asa sper).. cu toate ca m-as putea la acest film la nesfarsit fara sa ma plictisesc, totusi sper ca aici se va termina seria, deoarece altfel filmul s-ar transforma intr-o unealta de a scoate bani si sigur si-ar pierde din farmec..cum au facut alte filme..
Abia astept sa apara si in Romania.. de fapt aici in moldova.. ca pana ajunge aici un film.. bucurestenii se satura de el..

3 0
xxx pe 26 Octombrie 2007 13:12
sunt de aceeasi parere cu ceilalti dar chiar daca e un film nu un serial ar fi fosrte interesant sa nu se termine nici, mai ales ca eram nerabdator sa apara sow 4. poate vom vedea si 5 si 6 si.....
1 0
sethdan pe 28 Octombrie 2007 15:47
ma qqq, "saw" e serie ... si daca are succes de ce sa nu faca si alte productii ? ai tu vreo problema ca se fac mai multe continuari ?
1 0
da ma da pe 01 Noiembrie 2007 12:04
mi se pare o mare porcarie k nu l-au bagat si la noi in cinema pe 26 oct cand trebuia:| acum o sa il bage tocmai in ianuarie pffffffffff:|
0 0
neo pe 02 Noiembrie 2007 22:31
Chiar ca e aiurea sa apara cu 2 luni intarziere. Oricum de abia il astept;))
1 0
oakyz pe 10 Noiembrie 2007 04:52
Pai avand in vedere ca la noi apare peste 2 luni se mai intreaba lumea de ce pirateria e in floare ? haha ... restul partilor le-am vazut in cinema pe asta ... o sa o vad cu ajutorul "internetului". Oricum nu inteleg de ce nu au facut ca anul trecut premiera mondiala de halloween.
0 0
Petrica GRIGORE pe 18 Noiembrie 2007 01:27
Trei stele cu indulgenta, mai mult gandindu-ma la primele doua parti cotate de 5 stele. Sincer nu am vazut nimic spectaculos in aceasta ultima parte. Actori tineri si falsi in expresii, in scenariu oarecum tras de par, si un final la fel de slab ca de altfel tot filmul. Cred ca ar fi trebuit sa se opreasca aici, nu sa cada in penibilitate si sa salveze miraculos personajul principal ca sa mai manance o paine si in urmatoarea parte. Mai bine ma opresc aici.
0 0
claudiu-daniel pe 30 Noiembrie 2007 15:40
superb filmul nu credeam ca va fi asa fain e o serie nemaipomenita la fel cum a fost si hostelbravo regizorului
1 0
TrOnE pe 17 Decembrie 2007 18:13
Nu e asa de bun ca 1 si 2 care miau plakut mult si sfarsitul nu prea este asa de interesant,ma asteptam la mai mult.
1 1
Mosor Vlad pe 22 Decembrie 2007 01:08
Scarboase filme nu mi-au placut deloc poate primele 2 care faceau din Jigsaw un mister da 3 si 4 preaaaa banaleeee mai bine asteptau si se mai uitau pe script inca odata.
0 1
Daniela pe 28 Decembrie 2007 17:18
Nu este ultimul film. La anul vom vedea partea a 5-ea. Si inca peste un an a 6-ea.Nu stiu daca va fi ultima. Ma bucur ca in Romania va exista aceasta posibilitate de a urmari acest film in cinematografe. Din pacate, Rep.Moldova ignora acest film cu nerusinare. Si cei care sunt fanii Saw sufera din aceasta cauza. Oricum, am avut acea posibilitate de a urmari partea a 4-a in alta tara decat Rep.Moldova. Pot sa zik ca este foarte bun. Astept deja cu mare nerabdare partea a 5-ea.
2 0
Stefania pe 01 Ianuarie 2008 23:02
Deja se exagereaza iar unele parti sunt trase de par si fara legatura intre ele .Chiar daca an de an o sa apara un nou Saw nu mai impresioneaza si fascineaza cu nimic pentru ca se va sti dinainte ca are sange,intestine si sadism.Mai bine s-ar face un serial ,pe sezoane cu tot tacamul.:))
0 1
Marcu Alexandru Ionut pe 05 Februarie 2008 14:41
bai fratiorilor,mai scutiti-ne mai cu mesajele alea prin care tot dezaprobati filmele horror(nu asta in special)nu va place,ciocu' mic si joc de glezene,sunt penibili pe cuv meu...cei care stiu sa digere un film horror rad de voi de cad pe jos,cu commenturile astea de doi bani...filmul e fascinant...iar finalul...am vazut de 5 ori filmul ca sa-l inteleg si nici acu nu simt ca l-am inteles...(pt cei care habar nu au de ei...prima secventa din saw 4 reprezinta de fapt finalul...practic incepe direct cu finalul...toti cei care asteptam finalul de fapt ala era...ne facut in ultimu hal...ne-a ridiculizat...si asta imi place)

ma supara faptul ca inca nu a aparut si in craiova pana acum la cinema

2 0
dj cabrera pe 02 Martie 2008 03:21
tocmai ce am vazut filmul, urmat de faptul ca v'am citit parerile din curiozitate...cu toate ca primele 3 parti au fost senzationale (5 stele), acesta a fost o mare dezamagire, scenariul a fost foarte bine pus la punct, insa interepretarea actorilor lasa de dorit, sunt unele lucruri non-sens si mari greseli regizorale(este o faza cand una din detectivi moare de fatza cu altii, iar 2 dintre ei purtau o discutie, iar dupa aceea au intors putin capul si au continuat de parca nimic nu s'ar fi inamplat) si multe astfel de ex...deja partea a 5a cred ca nu o sa mai aibe deloc succes fiindca deja de observa ca fara jigsaw nu mai este nimic si cand ne gandim ca mai urmeaza si saw 6...or sa faca un adv serial din ce in ce mai prost...
10 pt scenariu 6 pt interpretarile actorilor

0 0
timy1777 pe 27 Martie 2008 18:49
imiplac filmele horror.pana acum am vazut toate partile din SAW si o sa ma uit si la urmatoarele.Dar ma intreb cand se vor oprii scenaristii?Daca continua asa vor ajunge la vreo 10 parti.Oricum n u recomand filmul pentru persoane mai slabe care se sperie usor.E FOARTE FOARTE SCARY!
2 0
Alisa pe 27 Martie 2008 20:03
Patru stele doar pentru primele trei parti care mie mi s-au parut bine puse la punct interpretate si regizate. Imi plac filmele de groaza si mai ales imi placea Saw. Se deosebea de celelate , nu se multumea sa arate sange si niste organe si gata a fost realizat filmul horror. Mie mi s-a parut un horror inteligent. Dar in acesta parte deja s-a simtit lipsa lui Jigsaw chiar daca a fost readus in fata noastra prin flashbackuri. Si actorii, uneori falsi in expresii si cu greseli puerile situeaza filmul sub nivelul pe care eu, cel putin , il asteptam de la Saw.
1 1
tibzone pe 01 Aprilie 2008 08:49
Excelente primele 3 :D Superb si al`4`lea .. pacat ca in rom a ajuns tocmai acu`.. ,,dar na traim in Romania.
6 2
dany197 pe 19 iulie 2012 21:51
si ce vrei sa zici cu asta?
1997orton pe 6 august 2012 20:33
m-am prins ce vroiai sa zici da m-am referit la faptul ca ai zis de romania.ce este vina noastra ca nu am adus filmu mai devreme?
Matisor pe 07 Aprilie 2008 22:37
de prost gust...
0 5
AlexOne pe 09 Aprilie 2008 10:57
O serie slaba de filme. Pt cei care care se bat cu cazmaua in piept ca s fani ai filmelor de groaza : ce e asa de speriat in Saw? Ati vazut vre un film horror in viata voastra? Intestine si sange sunt si la abator. Saw e un thriller de prost gust , fiecare film e exact la fel , acelasi subiect ( daca se poate spune ca are asa ceva ), morti stupide si trase de par, actori care in afara de cateva replici nu au nici o alta metoda in care sa si arate calitatile artistice plus o rasturnare de situatie de toata jena ( Saw 4 ). Probabil un film bun pt cei carora li se par "cool" metodele sadice prin care sunt ucisi respectivii din film. Doar generatia Mc Donnalds cea "cool" poate sa aprecieze asa filme ca fiind bune. Daca vreti filme de groaza ... cautati k nu prea se mai fac din pacate. Iar alea care apar sunt patetice.
1 3
Rosu Ramona pe 27 Iunie 2008 19:43
deci nam cuvinte.. merita si trebuie vazut toate partile ca sa intelegi e interesant.abia astept partea a5a ideea producatorului e originala
11 1
D3yu pe 21 Aprilie 2009 22:22
Saw 4 nu mi s'a ridicat la asteptarile mele la fel k si 5'ul.
orikm le'am vazut p toate,iar Saw 2,3,4,5 le'am vazut unu'dupa altu..este foarte important sa le vezi de la inceput p toate,deoarece altfel nu o sa intelegei nimic.Intradeavar 1,2 sunt foarte bune iar in 3 se leaga toate,si se lamureste tot,4 si 5 chiar nu m'au incantat,mi se pare o continuare a ceea ce ma asteptam,se pare k Saw6 o sa apara in octombrie,sper sa fie bun.

1 4
Radu1711 pe 03 August 2009 15:45
Radu1711
Saw 4 este mai misto decat 3 dar seria Saw merita continuata
5 2
andreea97 pe 25 August 2009 08:43
super
mdea....foarte bun filmul....
desi.....m`am uitat cu greu la prima parte a filmului.......
oricum......filmul e foarte bun....:X....

1 2
claudiu-daniel-lugoj pe 04 Decembrie 2009 14:06
claudiu-daniel lugoj
Superb film imi plac seriile saw sunt super tari,felicitari regizorului si scenaristului.
0 1
farlifus pe 26 Martie 2010 16:59
MA intreb cat or sa mai continuie? sincer mi se par din ce in ce mai proaste..va deveni un fel de Rocky tz?sau American Pie...
0 0
chrissT pe 25 Aprilie 2010 11:34
misto film ; )
jigsaw impreuna cu amanda, au fost omorati pe finalul celei de-a 3-a parti , pacat , mi-ar fi placut sa ramana in viata in continuare , akum o sa le apara doar spiritele : )
afland k detectivul kerry a murit , la fata locului ajung doi agenti FBI experimentati, strahm si perez care incearca sa recolteze dovezi si indicii referitoare la crimele lui jigsaw.
In timp ce investigatia este in plina desfasurare, ofiterul SWAT, Rigg este rapit si aruncat intr-unul dintre labirintele criminalului, descoperind k are la dispozitie doar 90 de minute pentru a evita toate capcanele pregatite pentru el , si a ajunge la locul unde va trebui sa-si salveze un vechi prieten ; )

0 0