lili22 pe 01 Martie 2019 14:59
Unul din primele filme romanesti in care se intampla ceva interesant cu un Iurie Darie foarte tanar.
0 2
cezarika57 pe 04 Iulie 2018 11:12
La inceput, filmul a fost mut. Pledoaria pentru pace nu are nevoie de cuvinte pare sa spuna Gopo. "S-a furat o bomba" a fost facut in plin razboi rece cand corsa inarmarilor devenise periculoasa. Secvente memorabile: unul din banditi este pus sa bea un pahr de votca (?)cu gloante, dupa care este lovit cu degetul in coast iar gloantele explodeaza. A doua este coborarea banditilor din masina
0 0
balta67verde pe 22 Octombrie 2016 12:06
Comedie excelenta
Un film excelent care poarta amprenta tipica lui Gopo. Poate ca e putin deranjant , fiind mut. Actori extraordinari. Puiu Calinescu e genial.
0 0
supercopou pe 03 Mai 2012 22:34
Un film grozav
Tare as vrea sa stiu si eu cum as putea procura acest film...
1 5
Vegetarian pe 02 Martie 2013 21:44
Cand sa facut filmu asta in 1961 Elena Ceausescu inca nu conducea Romania prin sotul ei Nicolae Ceausescu . Ea era sperietoarea celor din televiziune , radio , teatru si cinematografie , sunand pe loc cand vedea ceva care nui placea si cerea destituirea celor care nu pareau corespunzatori pt a fi vazuti de oamenii muncii . Probabil dupa ce a vazut filmu asta facut din banii poporului din regimul Gheorghe Gheorghiu Dej , a facut mare scandal in vreo sedinta de partid , de regizorii renumiti peste hotare deja !? ca Ion Popescu-Gopo !?
1 3
cosmin_kedii pe 20 August 2013 09:09
frumos regizat de Ion Popescu-Gopo, și impecabil interpretat de Emil Botta si Iurie Darie
1 2
ciprian34 pe 01 Februarie 2013 20:47
Este o comedie muta,are un final pacifist pledand pentru utilizarea energiei atomice in scopuri pasnice
1 1
eniko buzas pe 16 Ianuarie 2004 12:16
Ma adresez cu o rugaminte catre Dvs.: tatal iubitului meu a jucat un rol "micut" in filmul "S-a furat o bomba". As dori sa fac rost de acest film pe caseta video, dar din pacate nu stiu cui sa ma adresez. Astept o sugestie, indrumare de la voi, poate poate...
multumesc si toate bune va doresc
eniko buzas

3 8
Trancee pe 28 iulie 2010 18:39
cezarika21 pe 07 Octombrie 2012 10:50
Un film parabolă despre pericolul războiului, filmat pe peliculă alb-negru și fără dialoguri. Filmul este destul de greu de urmărit, dar la a doua vizionare este mult mai bine înţeles. Nu are dialoguri, ci numai pantomimă şi sunete muzicale, semănând cu stilul filmelor mute ale lui Charles Chaplin. În ciuda unor deficienţe de producţie, mesajul pacifist este foarte bine scos în relief de autor.

„S-a furat o bombă” se caracterizează prin inteligență și originalitate, fiind o o satiră subtilă la adresa războiului, având ca metaforă-cheie pledoaria pentru folosirea energiei nucleare în scopuri pașnice. Metaforele folosite par a fi naive, unele secvenţe fiind asemănătoare cu filmele comice ale lui Mack Sennet (de unde au fost inspirați polițiștii) sau cu cele ale lui Charles Chaplin (secvența visului eroului). Comicul de situaţie e pe… citeşte

4 2