xerses pe 12 Septembrie 2018 10:05
Un film bine realizat in care sunt surprinse foarte bine atat aspecte ce tin de suflet cat si aspecte de psihologia multimilor.
0 0
dido pe 04 August 2015 20:38
Magnific!
Mi-a placut la nebunie filmul,oglindire perfecta a unui sat irlandez de inceput de secol 20,cu mentalitatile si framantarile sale,de la ura fata de englezi pana la lupta contra saraciei.Peisajele sublime in care se deruleaza o iubire interzisa,regie perfecta si actori foarte buni dau filmului o nota aparte.Personal consider ca John Mills,interpretul nebunului satului, a fost personajul principal,desi imi venea sa-l omor...de gloata nici nu mai zic!Recomand!
1 0
Sylvester77 pe 16 Decembrie 2014 11:32
Nu e o crima sa fii tanar indragostit... Dar e o crima matur fiind sa furi tineretea unei domnisoare
Pe langa prestatia excelenta a actorilor principali, filmul evoca caracterul omului marginit de soarta nefasta a vietii, care atinge limitele moralei extreme. Un vaduv care isi depaseste riscant principiile despre viata, un preot cu o nebunie sfanta, un nebun mai bun decat oamenii normali, o tanara usuratica cu mult sentiment si minte putina, un maior ce si-a schilodit spiritul in razboi si un tata a carui afacere este mai importanta decat fiica sa. Pe langa acestia, cetatenii unei localitati cu un comportament poate prea irlandez...
Morala filmului: Diferenta de varsta face casnicia fragila, iar indoiala este singura binecuvantare pe care aceasta o poate avea.

4 0
cosmin_kedii pe 15 Octombrie 2013 09:01