Vegetarian pe 04 Iunie 2012 06:17
Acest film prezinta o poveste trista pt toti cei care fac copii ?! O tragedie care se repeta zilnic probabil pe tot globul si care nu ar trebui privita cu admiratie ?! Este un film potrivit pt lista : Femei albe - dezavantaje - solutii , si pt lista : Copii probleme solutii ?!

. . .Filmul acesta da de gandit si oamenilor de peste 42 de ani cu multi bani . Periodic sunt cazuri similare in care un barbat isi ucide iubita si apoi se sinucide . De ex o femeie în vârstă de 29 de ani din localitatea sibiană Răşinari a fost ucisă în 3 iun 2012 de concubinul său . Agresorul în vârstă de 42 de ani , disperat că femeia a pus capăt relaţiei , s-a răzbunat şi i-a secţionat gâtul cu un cuţit . La scurt timp acesta a încercat să se sinucidă cu acelaşi cuţit , încercând să-şi taie şi el gâtul, dar a supravieţuit si a fost operat de medicii sibieni .… citeşte

0 10
BETRulleR pe 6 noiembrie 2013 00:39
Scumpete, delirezi? Care e legatura? Romeo si Julieta nu au avut nici copii si nu au fost la Rasinari. Aici e un site despre actori, regizori, scenaristi, producatori si realizarile lor: filmele. Cred ca ai gresit adresa: te du matale pe la ProTV.
existentus pe 24 ianuarie 2014 14:22
Da. Adevarul ca povestea asta cu Romeo si Juliet e un exemplu negativ de relatie intre indragostiti. Amandoi isi pierd capul si pentru asta sunt adulati de prosti.
Beastmaster pe 05 Aprilie 2014 21:54
mai bine nu
daca voiau sa ma convinga cu o dragoste nebuna trebuiau sa aleaga alta actrita in rolul Julietei...Cineva dupa care sa-ti pierzi efectiv capul si inima...Nu e cazul aici...Nu recomand.
0 5
Piscan.David pe 14 Noiembrie 2013 09:08
Parere
referitor la comentariile de la parerea mea , flora.andriescu pe 11 noiembrie 2013 16:27 Mi-am pierdut 3 minute din viata cititind o porcarie.Am crezut ca a facut un comentariu legat de film.:| si BETRulleR pe 6 noiembrie 2013 00:39 = Scumpete, delirezi? Care e legatura? Romeo si Julieta nu au avut nici copii si nu au fost la Rasinari. Aici e un site despre actori, regizori, scenaristi, producatori si realizarile lor: filmele. Cred ca ai gresit adresa: te du matale pe la ProTV. . . . România, ţara cu cea mai mică speranţă de viaţă din UE . Orice incercare de mari speranta de viata de a romanilor va fi pedepsita de urgenta si cu maxim de violenta din partea celorlati romani .. Fiecare popor are soarta care o merita . Romanii sunt un popor de masokisti , unde fiecare cauta sa il jupoaie pe celalalt , unde fiecare crede ca lui nu i se poate intampla ce i se intampla celuilalt ...… citeşte
0 4
BETRulleR pe 16 noiembrie 2013 17:53
Ma ce faceti voi aici? In ce transformati Cinemagia? Veniti-va in fire. Nu transformati cea mai frumoasa poveste de dragoste in carnatii din Rasinari. Punct. Si TU si ala de mai jos!
Beastmaster pe 5 aprilie 2014 21:50
Nu confundati poporul roman cu o mina de troli care ara internetul in stil MIG (botul in pamint).
BETRulleR pe 16 Noiembrie 2013 18:19
Serios, e un film cam slabut despre cea mai frumoasa poveste de dragoste. Dar fiecare are placerea lui.
1 2
onlywords pe 13 Aprilie 2013 23:19
Actrita care o joaca pe Julieta nu e Lily Collins, ci Hailee Steinfeld.
2 2
margott pe 17 Februarie 2014 14:38
O adaptare mai mult decat decenta, in ciuda faptului ca nu foloseste versurile clasice ale lui Shakespeare, lucru pentru care a si fost criticat filmul. Pe de alta parte, actorilor le lipsesc intensitatea, pasiunea, implicarea totala in roluri. Am vazut o Hailee Steinfeld pe rand, copilaroasa, dragalasa, candida, pudica sau din contra, lipsita de pudoare, indragostita... dar nu pasionala. In ceea ce-l priveste pe Douglas Booth, transmite putin mai mult sentiment de dincolo de ecran. Lui Hailee i s-a mai reprosat si faptul ca nu-i suficient de atragatoare pentru rol. E adevarat ca nu-i Olivia Hussey (din ecranizarea lui Zeffirelli), dar nici merele nu sunt ca perele, si totusi fiecare fruct are dulceata lui. In ceea ce-l priveste pe Douglas (Romeo) - mi se pare destul de evidenta asemanarea fizica (e doar o observatie, nu stiu daca asta a fost unul din criteriile dupa care a fost… citeşte
3 2