Vegetarian pe 03 Septembrie 2012 10:53
Este un film potrivit si pt lista : Copii - probleme solutii - copii minori , majori , adolescenti sau adolescente . Cine vrea sa investeasca in copii sa inkirieze mai intai 1 - 3 sa vada cum e ..
1 2
CANTALUP pe 3 septembrie 2012 22:14
Vegetarian pe 03 Septembrie 2012 14:12 Este un film potrivit si pt lista : Copii - probleme solutii - adolescent si adolescenta isi ridiculizeaza tatal , sunt obraznicii etc .. Este un film potrivit si pt lista : Masini Dezavantaje : service nu termina reparatia la timp si ofera alta masina . Camion loveste usa din spate usa a unei masini de teren cu 7 locuri ...Spoiler ! ! ( prezentarea deznodamantului ) ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. se deskide usa , cad bagaje peste care trece camionul .. . . Un adolescent este obligat de sofer - tatal sau sa se abtina sa faca pipi ca sa ajunga la o intalnire .. Face in masina intrun pahar din carton , care apoi este aruncat pe geam pe parbrizul unui politist pe motocicleta .. Soferul ajunge la inkisoare .. Este un film potrivit si pt lista : Biciclete motociclete dezavantaje : motocicleta obiecte aruncate din masini = Un adolescent este obligat de sofer - tatal sau sa se abtina sa faca pipi ca sa ajunga la o intalnire .. Face in masina intrun pahar din carton , care apoi este aruncat pe geam pe parbrizul unui politist pe motocicleta .. Amuzant : Nate ce a patit masina ? Arata ca o poseta pe roti ? = Nate : Atunci esti in elementul tau ! 1 0 Vot inregistrat CANTALUP pe 3 septembrie 2012 22:13 Parerea mea este ca aceasta parere contine pareri personale , care pot avea sau nu legatura cu realitatea . Orice asemanare cu personaje reale este pur întâmplatoare . Persoanele fara simtul umorului sunt rugate sa nu mai comenteze aceasta parere .
CANTALUP pe 3 septembrie 2012 22:15
Parerea mea este ca aceasta parere contine pareri personale , care pot avea sau nu legatura cu realitatea . Orice asemanare cu personaje reale este pur întâmplatoare . Persoanele fara simtul umorului sunt rugate sa nu mai comenteze aceasta parere .
cezarika21 pe 02 Septembrie 2012 19:05
Un film pentru copii amuzant. Tudor Caranfil i-a dat patru stele din cinci şi a comentat următoarele: "Subiect trăsnit şi demonstraţie de ce poate face un scenariu inteligent şi plin de umor dintr-o melodramă uzată încă din vremea filmelor cu Shirley Temple." Sunt de aceeaşi părere cu el, dar nota acordată de critic a fost un pic cam mare.
2 2
raraee pe 31 Martie 2012 14:18
Un film comic, dar si sensibil. Mie mi-a placut foarte mult! Cine s-ar fi gandit sa inchiriezi copii?!