user-5ae0276cb48ac pe 29 Mai 2023 01:26
Un film mai degrabă polițist - psihologic decât triller , doi polițiști cu probleme comportamentale : unul familist cu copii ,are probleme cu echilibrul mental ,este coleric și irascibil ( îi sare mustarul imediat și sare la bătaie ) dar este un bun polițist chiar daca îi moare caîinele iar nevasta îl inseală .Iar colegul său este bâlbâit ,meticulos ,calculat ,necăsătorit ,are porniri sexuale de violator ,puțin ciudățel pentru un polițist criminalist ! Filmul are un parcurs leneș ,puțin plictisitor dar finalul este interesant ! Păcat că polițistul coleric moare prostește as zice eu .Dar criminalul va fi prins abia după 3 ani de colegul său bâlbâit. Se termină sec ! Nu mă impresionat dar mi-a plăcut ,nota mea ar fi un 7 cu indulgență !
0 0
user-5c9f8c2e87074 pe 29 Mai 2023 00:17
Thriller veritabil f bine jucat. Bun scenariul dar parca prea brusc finalul ai senzația ca s-a vrut cumva o rezolvare rapida.
0 0
lili22 pe 11 Iulie 2020 13:37
Foarte bine facut filmul, un scenariu inteligent construit, interpretare de valoare.
0 0
Smrs pe 08 Mai 2020 02:18
Foarte bun.
Poate că nu spaniolii au inventat thriller-urile, dar ei le-au adus la un nivel nemaiîntâlnit. Modul în care contextualizează o situație este fenomenal. Și acest film ca si Contratiempo reia un subiect destul de des întâlnit în filmele americane, cu crime, psihopați și detectivi..de-aia n-am dat notă maximă, pentru că era un deja vu în unele situații, însă arta de a prelucra aceste subiecte nu poate fi contestată. Atunci când ai chef de un film care să te țină cu sufletul la gură și să nu fie horror, mergi pe thriller-urile spaniole. De văzut!
0 0
mihaelatb pe 26 Noiembrie 2019 12:32
Un film a carui actiune se petrece intr-un Madrid „ocupat” de pelerinii ce au venit sa-l vada pe Papa Benedict al XVI-lea si unde un criminal psihopat, violeaza si ucide batrane.
Doi politisti, cei pe care nu-i vrea nimeni de parteneri, sunt insarcinati cu acest delicat caz. Cazul este mai special caci nu se poate face prea multa valva din cauza importantei vizite. Cei doi politisti sunt Sancho impulsiv si violent, care vine dupa doua luni de consiliere psihologica, deoarece s-a batut cu un coleg, si Velarde, cu un defect care-i scoate din sarite pe toti, inclusiv pe sefi. Velarde este balbait. Daca Sancho are o familie, o sotie atractiva si doi copii, Velarde este singur, frustrat si asculta fado.
In timp ce Sancho este mai grabit – cu probele , cu martorii, Velarde are un carnetel unde-si noteaza tot, examineaza de doua ori sieste foarte analitic.

0 0
stricted pe 28 Mai 2018 19:51
„Dumnezeu să ne ierte“, acest film are de toate: profunzime umană, acţiune/tensiune şi, deşi nu s-ar crede, un excelent umor al replicilor, subtil dar totuşi perceptibil oricui.

Citeste mai mult: adev.ro/oytot6

0 0
cosmin742000 pe 06 Iunie 2017 07:47
Un thriller politist spaniol , construit foarte inteligent
2 4
sabinalin pe 15 Aprilie 2017 14:01
Doi detectivi cat se poate de diferiti ca metoda si ca stil de viata: unul impulsiv, mult prea impulsiv si incomod inclusiv pentru colegii sai. Celalalt cerebral dar cu un defect care il face indezirabil inclusiv pentru persoanele de sex opus. Un criminal in serie, un psihopat cu o motivatie de neinteles pentru orice om cat de cat normal. S-a mai facut ,s-a mai vazut insa modul in care e realizat acest admirabil thriller spaniol te tintuieste in fotoliu pentru doua ore si te face sa il urmaresti cu atentie maxima de la cap la coada. In rolul detectivului cerebral l-am revazut cu placere pe Antonio de la Torre, unul dintre cei mai la moda actori iberici, e cam ca Vlad Ivanov sau Adrian Titieni pe la noi, fara el aproape ca nu se poate, in ultimii trei ani a mai aparut in alte trei remarcabile thrillere spaniole: "Canibal", "La isla minima" si "Tarde para la ira".
4 0