cosmin742000 pe 12 Noiembrie 2016 15:33
Un film romanesc de razboi bun....................................................
0 2
VeniVidi pe 20 Iulie 2023 23:28
Sabotaje antifasciste la Brăila în 1943
Un remorcher și trei șlepuri navighează pe Dunăre. Ajung la Brăila. Emilia vizitează la închisoare un ilegalist cu care vorbește cifrat. Filmul prezintă două acțiuni reușite de sabotare a mașinii de război germane. Suntem în anul 1943 când războiul luase o altă turnură: nemții au pierdut inițiativa în Est iar aliații au debarcat în Sicilia. Sar în aer antrepozite cu benzină și muniție. Personajele care se mișcă în portul dunărean sunt ofițeri germani și români (atunci aliați), ilegaliști, muncitori, artiști de cabaret...Chestorul poliției Brăila investighează actele de sabotaj. În oraș, pentru a se da un aer de normalitate, două zile pe săptămână fanfara cântă în parc marșuri patriotice și valsuri. Dincă Preda este un informator al Siguranței, iar sora sa Emilia (profesoară de istorie) este ilegalistă. Mama lor lucrează la… citeşte
0 0
cezarika21 pe 06 Septembrie 2017 19:35
Sabotaj antifascist pe malul Dunării
Prezentând o nouă pagină din istoria fictivă a acțiunilor antifasciste întreprinse de comuniști pe teritoriul României în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, ”Punga cu libelule” nu reușește să convingă pe nimeni, deoarece actele de sabotaj la adresa mașinăriei de război hitleriste au fost izolate și s-au încheiat rapid prin câteva focuri de armă. Totuși, dacă vezi un film ca ”Punga cu libelule” ai putea rămâne cu impresia că 90% din populația României avea convingeri antifasciste și contribuia într-o măsură sau alta la răsturnarea regimului antonescian. Fals.

Conspirația comunistă (cum altfel!) împotriva depozitelor de muniții germane de la Brăila are un aer occidental, destul de naiv, cu ofițeri eroi ce practică joc dublu, cu cântărețe de cabaret implicate în sustragerea planurilor militare de la ofițerii germani… citeşte

3 1
danglumetu pe 10 ianuarie 2023 08:58
aceiasi regizori oportunisti pina la dezgust si aceleasi subiecte mistificatoare! s-a ajuns pina la a se spune intr-un alt film la fel de mincinos, ca partidul taranist a pactizat cu legionarii, ceaa ce r o ordinarie, comunistii insa au facut-o! niciodata, niciun nume de evreu comunist ilegalist, desi au fost majoritari!