alexreviews123456789 pe 03 Aprilie 2021 11:52
Capodopera, unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut, nota 10!
0 0
Andrei_Filmagica pe 08 Decembrie 2020 23:51
Începurile erei Tarantino
Filmul excelează prin jocul actoricesc foarte credibil a lui Samuel L. Jackson și John Travolta, cu meritele incontestabile aduse de Bruce Willis, Tim Roth, Uma Thruman și ceilalți.
Filmul se remarcă prin scenografia construită într-un mod inedit, ilustrând mai multe secvențe din viața unor personaje care aparent nu au legătură unele cu altele, dar pe parcurs vom descoperi cum ajung să dea nas în nas unii cu alții la propriu si la figurat.
Universul sângeros a lui Tarantino de care suntem cu toții familiarizați este creionat într-un mod filozofic, pe alocuri explicația nelegiuirilor fiind puse pe seama unor pasaje din Biblie și interpretate in mod diferit de gangsteri.
Apare sânge, da, dar nu mi se pare nimic scârbos, nu sunt scene macabre, nimic exagerat, așa e stilul lui Tarantino, fiecare regizor apelează la diferite metode pentru a capta… citeşte

0 0
albert808 pe 25 Octombrie 2020 03:03
Cuvintele sunt de prisos când e vorba de un astfel de film... Atât spun, a Masterpiece.
0 0
SebyCraciun pe 20 Octombrie 2020 23:58
Tipic Tarantino, povestea ok, regia bună, actoria super mai ales din partea lui Sam Jackson, și un citat biblic inexistent celebru, dar în afara de a ți trezi adrenalina nu prea face multe, nu e făcut sa spună o poveste mai deep ca django de pildă dat nici nu s a vrut așa, e un pulp fiction, un roman polițist de duzină făcut film, iar pentru ce s a vrut își merită optul
0 0
Octaz pe 21 Iunie 2020 02:04
Manifest
Ce abordare aparte are tanarul Quentin Tarantino... atat de speciala, care nu prea are cale de mijloc: pe unii ii va plictisi iar pe altii ii va uimi. Multe lucruri chiar nu sunt de spus sau mai bine zis, imi este foarte greu sa le spun. Concluzionez rapid prin faptul ca prin Pulp Fiction vei vedea ceva deosebit, un manifest al cinematografiei pe care la inceput poate nu il vei pricepe, dar la final va fi absolut senzational. Mai mult decat atat, avem un amalgan de interpretari de personaje de clasa mondiala!
0 0
blackmore pe 06 Iunie 2020 03:15
S-a tot chinuit Tarantino sa reinvie filmele se serie V pana le-a ingropat de tot.Un film in care cel mai bine joaca armele.
2 0
Caktus pe 10 Mai 2020 19:32
8
Dialog foarte bun, interpretare foarte buna, dar personal scenariile non-liniare nu sunt printre preferatele mele.

Scenariu: 8/10
Interpretare: 10/10
Coloana sonora: 8/10
Final: 8/10

8/10

0 0
olteanu_tudor pe 05 Aprilie 2020 17:47
Un film foarte bun. Nota 9 Tarantino si 9,5 Keitel,Travolta, Jackson, Roth si Thurman.Daca vizionati si Reservoir Dogs si va place e super. M am săturat de asa zisi cunascatori care spun ca regizori ca Tarantino,Stone, sau Bertolucci sunt duși cu capul. No problem uitati-va la Cristoiu,Ponta,Tăriceanu,Rareș Bogdan,CTP. Ăștia va plac.????Vă multumesc!
0 0
DiandraD pe 11 Decembrie 2019 16:10
Credeam că sunt singura căruia i se pare o porcărie, cel puțin pe mine nu m-a impresionat deloc , actorii tari de elită, scenariu jalnic,regie bună dar cam atât! Nu știu ce toată lumea ,o dă "că l-ar revedea",eu una NU aș mai fi curioasă să-l revăd și chiar sunt o cinefilă împătimită! Îmi pare rău! NOTA 4! Pe mine această așa zisă "capodoperă" nu m-a captat și nici convins!
2 0
MariusCiprian87 pe 31 Octombrie 2019 00:01
Un film care clar nu e pe gustul meu, nu-l consider nicidecum o capodoperă, scene și regie dezechilibrată, o notă umflată pe IMDB, doar pentru ca vorbim de un film făcut la Hollywood și pentru că vedem o pleiadă de actori consacrați.... nu are nici măcar o poveste cu o idee legată, care să capteze atenția cinefilului, pur și simplu o pierdere de timp mascată în timp de "calitate" prin faptul că efectul de turmă se pare ca prinde și în randul "cinefililor", cu un final sec, ciudat care se vrea gândit la o scară a inteligenței supra omenești... in fine, mai pe șleau, o amestecatura a la Tarantino, exact genul de film care-l caracterizează, în oglindă cu fața lui...
2 0
Salbaticul pe 17 Septembrie 2019 22:50
50 caractere,50 caractere,50 caractere=un "rahat" american,vorba lor.Sa nu-l vizionați,pãrerea mea,vã pierdeți timpul.=nota 2.
2 0
alexreviews123456789 pe 3 aprilie 2021 11:56
De-aia o castigat Oscarul in 1995, hai ca le ai cu filmele daca e
rodica_vargolici pe 18 Martie 2019 14:05
scena finala, un suspans pentru mine
nu inteleg scena finala in care alaturi de S.L.Jackson apare si John Travolta, care intr-o scena anterioara fusese ucis in baie de Bruce Willis atunci cand el s-a reintors sa-si caute ceasul. Mi-a placut jocul tuturor, afirm acestea, pentru ca m-a enervat jocul iubitei lui B.Willes care desi stia ca iubitul ei este in pericol si trebuie sa fuga urgent, ea tot punea intrebari stupide, incat n-am mai rezistat si am strigat la ea :" hai pleaca !" ))))) Apoi mi-am revenit si mi-am zis ca e doar un film, am facut si 1 minut pauza sa-mi caut sticla de suc ))) Multa publicitate, incat schimbam canalul si n-am prins scena cu decapitarea, desi am revenit pe film imediat cand cei 2 erau, in masina, plini de sange si apoi duc cadavrul la un prieten
0 0
AdriAdrianna98 pe 30 Ianuarie 2019 01:37
N-am cuvinte, nu stiu cu ce sa incep cand vine vorba de filmul asta, e pur si simplu minunat, doar ce l-am terminat de vizionat si l-as baga de la capat, atat de mult mi-a placut. Niste personaje unice si interesante, distributie de zile mari, actiune "de calitate" ca sa ma exprim asa care nu-ti permite sa te plictisesti, replici si dialoguri interesante care-ti dau de gandit si te fac sa reflectezi la randul tau alaturi de personaje, o inlantuire cronologica interesanta a evenimentelor dezvaluita abia spre finalul filmului. Pur si simplu un delicu cinematografic, ii inteleg absolut toate aprecierile si chiar nu pot sa inteleg cum poate sa nu va placa acest film, mi se pare ca e genul de film bun ce poate fi placut cu usurinta de o audienta larga intrucat are cate ceva pentru toate gusturile, si umor si actiune si dragoste si parte de thriller si drama. E un film care m-a lasat fara… citeşte
0 1
firodo pe 14 Septembrie 2018 16:46
Dialoguri bune si atat
Cred ca cei mai multi vor sa fie in asentimentul multimii, dar de fapt nu au inteles mare lucru.
Sincer mi se pare chiar un film slab cu un joc actoricesc pe alocuri penibil, dar cine sunt eu sa comentez.
Nu stiu in ce consta magia acestui film.

0 0
cezarika57 pe 01 Septembrie 2018 19:54
Cel mai cunoscut/controversat/incitant/socant film al lui Quentin Tarantino
0 0
carmen_angelus_romila pe 04 August 2018 10:05
Cu o distributie de exceptie si o regie pe masura, "Pulp Fiction" este un film bine apreciat de critici si de cinefilii impatimiti.
0 0
firodo pe 17 octombrie 2018 14:04
Ideea este sa spui parerea ta nu a altora. Stim cu totii ca este apreciat de critici se de cinefili.
carmen_angelus_romila pe 18 octombrie 2018 08:44
Bine boss, iti respect dreptul la opinie, dar daca ti-ai propus sa faci "analiza pe text" (vezi Ioana de mai sus), atunci citez din comentariul tau: "...de critici se de cinefili." Basteptule, care esti...!
ioanaa_ioana pe 29 Iulie 2018 00:24
Abea astept sa-l vad, sper sa merite, distributia este exceptionala.
0 0
firodo pe 14 septembrie 2018 16:49
Abia nu Abea....si ce te retine? Avanpremiera?
gaby_enachi pe 28 Aprilie 2018 11:00
Cel mai bun film pe care l-am vizionat vreodată cu siguranță nu este, dar este, însă, filmul pe care l-aș viziona oricând cu aceeași plăcere pe care am avut-o atunci când l-am descoperit. Chiar dacă Tarantino este un regizor nonconformist, reușind prin filmele sale să împartă tabere, personal, îi îndrăgesc enorm de mult stilul. În ceea ce privește ''Pulp Fiction'' îl proclam cel mai bun film al lui Tarantino, oferindu-i astfel nota 10, (statutul de capodoperă), fiind într-adevăr un film pe gustul meu.
0 0
someone_who_dares pe 02 Ianuarie 2018 03:23
Un mare titan al filmelor si nu degeaba. Este un film obligatoriu de vazut!!! Desi nu transmite un mesaj extrem de clar intiparit, felul in care isi "spune" povestea este suficient ca sa il faca un film capodopera.
0 1
6Patronul9 pe 28 Decembrie 2017 11:19
Exceptional
Un film-cult ce a schimbat cinematografia pentru totdeauna.Un clasic de la maestrul Quentin Tarantino ce nu trebuie discutat,ci pur si simplu urmarit.Cuvintele sunt de prisos.
0 0
balta67verde pe 10 Octombrie 2016 17:45
Cu acest film Tarantino a creat un Masterpiece. Tot ce a aparut dupa aceea a fost comparat cu Pulp Fiction si a picat examenul. Inca mai sper ca odata si odata sa apara continuarea promisa, care de fapt este traseul fratilor Vega, cum au ajuns ambii Gangsteri. Vic Vega (Reservoir Dogs-Omul care taie urechea) si Vincent (John Travolta)
0 0
serban_ionescu pe 12 Septembrie 2016 02:40
Adevarat monument de prostie crasa !
In mod sigur Tarantino era aproape de a intra in coma alcoolica atunci cand "a regizat" (faptul ca ar fi "regizat"" este desigur si asta O ABERATIE) acest asa-zis film menit sa-si bata mare joc mare de ABSOLUT TOTI ENORM DE MULTII SNOBI din lumea de astazi, in general din ce in ce mai putin educata in a aprecia cu adevarat frumosul AUTENTIC din arta, care-si dau ei insisi AERE DE MARE IMPORTANTA TIPICA DE SNOBI SADEA care cred DESIGUR CA NUMAI EI INSISI i-ar putea impresiona lasandu-i ""cu gura cascata"" de..."admiratie profunda" fata de INCREZUTA lor falsa genialitate in fapt , pe toti ceilalti cu capul pe umerii lor, ca ei SNOBII ar intelege perfect astfel de filme care in fapt si in MOD REAL SI OBIECTIV nu sunt… citeşte
2 0
bovoro pe 5 martie 2019 00:38
de ce atatea majuscule, my friend? ceva la tartacutza?
Theodor2011 pe 28 Martie 2016 11:16
Un film nonlinear, o comedie neagra, un film diferit, un film psihologic, o opera de arta. Dialoguri si replici exceptionale (marca Tarantino). Joc actoricesc colectiv foarte bun. Fara niciun dubiu este cel mai bun film regizat de Tarantino (pana-n prezent) urmat de (parerea mea) The Hateful Eight si Django Unchained. Insa este supra-apreciat (de aici si acel loc 5 in TOPul IMDb). Un film de nota 8.5 (parerea mea)
2 0
AlexandruDragosStegaru pe 23 Ianuarie 2016 18:01
Pulp Fiction
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
0 0
Stephen2D pe 14 Ianuarie 2016 19:30
What!?

2 0
dianaef pe 14 Decembrie 2015 23:04
Poate sunt nebuna, obsedata de violenta sau ce alte calitati imi atribuie indirect cei carora nu le place filmul, dar Pulp Fiction e cel mai bun film vazut de mine. Este abordat diferit si poate asta nu le place unora, dar hai sa nu ne luam de nota de pe IMDB doar pentru ca nu ne-a placut un film cu un concept mai original si poate mai greu de inteles. Daca nu va plac lucrurile noi, nu va obliga nimeni sa va uitati la filme de genul. Puteti sa va uitati la filme mai relaxante si sa le lasati pe astea ca doar nu sunt singurele filme existente.
Mie una mi s-a parut o capodopera si de asta il recomand tuturor prietenilor mei, chiar daca ei considera ca e foarte dur doar dupa parerile de pe internet.
Oricum, nu neaparat violenta a reprezentat filmul. Mai degraba dansul dintre Mia si Vincent, momentul in care au curatat urmele de creier din masina si discutiile despre McDonalds… citeşte

2 0