mirceapopa79 pe 19 Noiembrie 2018 17:13
RADU GABREA o nulitate
RADU GABREA a dovedit de la debut ca e o nulitate regizorala care nu avea ce spune in filmul romanesc.De aceea a si emigrat pentru ca sa-si incerce zice-se norocul in lumea libera capitalista adica RFG tzara fostilor nazisti. Dar nu a facut multi purici nici acolo. A revenit in schimb in Romania si s-a situat in gasca progresistilor GEDESISTI care redactau petitii si apeluri impotriva dusmanilor progresismului adica a PSD fiind in zona soroshitilor. In 1997 a revenit in Romania ca asa zis dizident al comunismului pentru a i se da sinecura de presedinte al OFICIULUI CINEMATOGRAFIEI.IN ultimii ani de viata s-a situat in tabara "tehnocratilor lui CIOLOSH semnand apeluri ale "intelectualilor" sistemului.
Revenind la film e destul de horror sa amesteci copilul cu razboiul.

0 7
pic20 pe 30 iunie 2019 23:41
Si totus evenimentele si unele personaje sunt reale
cezarika57 pe 27 Iulie 2018 17:06
Subiect interesant,, dar filmul pierde mult la capitolul imagine (Dinu Tanase)
0 1
ciprian34 pe 02 Iunie 2013 18:14
Filmul este o alegorie despre solidaritate si despre maturizare
1 5
Vegetarian pe 29 Iunie 2014 15:06
Acest film a fost difuzat online la tvr international in 7 iul14 , Tvr 2 in 29 iun 2014 . Putine filme sunt difuzate pe net , si reluate gratis de catre televiziuni ..
1 4
cezarika21 pe 29 Iunie 2014 15:55
Metaforă a războiului absurd
În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, un copil de trupă însoţeşte o unitate militară pe frontul de vest. Militarii care-l au în grijă mor însă unul după altul. Filmul este o metaforă a războiului absurd în care oamenii se încrâncenează să se ucidă unii pe alții pentru un scop abstract, care scapă adesea înțelegerii lor.

Filmul lui Gabrea încearcă să fie o versiune românească a „Copilăriei lui Ivan”, cu care are în comun aceeași imagine crudă a războiului, dar îi lipsește forța narativă și lirismul creației lui Tarkovski. Rămâi la sfârșit cu o stare de neputință și de amărăciune în fața capacității omenești de distrugere.

10 2