Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
Un film de exceptie , m-a tinut in tensiune doua ore.Nu am de gand sa povestesc filmul, in anul 2021 mi-e frica sa nu sara la mine vreun neomarxist, ca sunt peste tot.
Regizorul filmează de departe, ca o neimplicare. În jurul acelei drame lumea e liniștită, nimeni n ar crede ce se întâmplă. Ca spectator, ai nervii încordați, ai vrea să intervii. Vedem filmat din spate grupul acela toxic, înaintând spre locuri neumblate. Da, putem vorbi de rasism, deoarece cei cinci periculoși sunt copii de imigranți africani. După ce accepți convenția filmului, trăiești profund un suspans prelungit.
Poate că adevărata surpriză a actualei selecţii prezentate la Bucureşti o constituie filmul unui necunoscut (pentru mine, cel puţin), regizorul şi scenaristul suedez Ruben Östlund.
Distins în secţiunea Coup de cœur de anul acesta, de la Cannes, Play are aerul de a prelua, cu mijloacele realismului nud (cam acelaşi, în fond, fie că se numeşte Cinema Direct, fie Ciné-vérité sau Dogma lui von Trier), un fapt divers: pe străzile unui mare oraş suedez, trei puştani localnici sunt agresaţi de un grup de cinci băieţi de cam aceeaşi vârstă, care vor – şi finalmente, reuşesc – să-i jefuiască de tot ce au asupra lor. Inclusiv haine…
(Din capul locului trebuie subliniat că unul dintre cei trei nu este suedez, ci chinez – fapt care, la rândul său, ocazionează decodări multiple.)
Nimic prea special, până aici, în acest arhi-banal… citeşte