nicone27 pe 25 Noiembrie 2010 00:55
misto
Vazut film ,din itamplare si vreau sa spun sincer m-a uimit adik as fi avut si eu ideea sa fac asa ceva, bravo si poate faci unu ceva mai lung si lasa-l pe Scutariu cred ca e putin frustrat oricum nici cont nu mai are
0 2
Ciocoias Andreea pe 12 Februarie 2009 23:23
si apropo cine esti tu ? Ca nu am auzit de tine ??
0 2
Ciocoias Andreea pe 10 Februarie 2009 21:03
atunci i=a fa tu un film..Daca ti se pare atat de simplu :) si dupa mai vedem noi.Habar nu ai cat s-a investit cate lucruri s-au facut.Au fost unele greseli,dar totusi toata viata inveti orice meserie ai avea.Sunt greseli de care unii stiu,si cauta sa fie mai buni .Din greseli invatam.La comentariul semeni cu Monica Anghel...Ce dracu va bagati marea actrita.In primul rand sunt multi care au talent.Vi tu repede sa zici k s-au chinuit sa le fie rusine.Dute tare.
0 2
cozmindinu95 pe 21 Iulie 2011 14:05
Da frate
E drept ca filmul nu este unul din cele mai bune vazute de mine,insa,sunt actor,stiu cat e de munca pentru un asemenea film,pentru 5 minute din film se munceste poate o ora sau mai bine.Felicitari actorilor fie ca unii au jucat bine iar alti mai putin bine.Filmele si spectacolele de teateru,pentru mine, sunt cuprinse in 3 categori:"bune,foarte bune si proaste.Asta nu e un film prost.
0 1
cosmin742000 pe 15 Februarie 2012 15:04
Pe langa faptul ca e jucat foarte prost , acest scurt - metraj mai abunda si in expresii licentioase folosite abuziv ( abuziv la adresa auzului si a bunului-simt ).Eu inteleg sa injuri dar nu asa oricand , oricum si pe oricine.Un film golanesc , pentru golani..
1 0
Liviu Scutariu pe 04 Februarie 2009 22:53
am vazut de curand acest scurt metraj si trebuie sa spun ca l-am gasit absolut ridicol.Actorii.daca le pot spune astfel proaspetilor absolventi de teatru de pe ici colo,au reusit sa ma faca sa rad pe alocuri totusi,insa doar de penibilele lor tentative esuate de a fi convingatori in rolurile sa fim seriosi destul de simple de le-ar putea juca si o persoana ce nu a luat o lectie de actorie macar vreodata.Cadrele inspirate de oriunde numai din filme straine sa fie,iar actiunea...sincer,poti privi pe fereastra pret de zece minute si vei vedea lucruri mai captivante cu siguranta.Pacat,rusine mare,mai ales ca sunt posibilitati astazi dragii mei.Insa daca astfel de mediocritati se defileaza astazi pe caile audio-vizuale,astazi la 20 de ani dupa comunism,daca asta primim astazi de la tineretul idealist inca,in numele divertismentului...atumci nu va pot spune decat...Rusine!
2 1