user-5e7f248f9f476 pe 28 Martie 2020 12:22
Buna ziua am si eu o intrebare unde ati reușit să găsiți filmul să-l vizionati ca eu nu-l găsesc. Va multumesc
0 0
MariusCiprian87 pe 30 Decembrie 2018 01:50
Un film de care poate putini stiu cat de magistral joaca Anthony Hopkins in aceste doua parti , efectiv el face tot filmul prin pasiunea si calitatea actoriceasca avuta inca de pe vremea aceea ! Recomandat amatorilor de gen, care-l pot pune langa , Patimile lui Iisus, Iisus din Nazaret, Ostrov- Insula sau capodopera lui Scorsese "Tacere- Puterea credintei" !
0 0
sabinalin pe 20 Aprilie 2014 17:18
" Daca aceasta lucrare de origine omeneasca, ea se va stinge rapid. Daca insa e de origine dumnezeiasca, atunci va dura si nu vei putea face nimic pentru a i te opune". De ce este obligatoriu de vazut acest film, desi poate fi considerat inferior artistic unor "Iisus din Nazareth', capodopera zefirelliana, reper absolut in materie de film crestin, "Ben Hur", capodopera care l-a facut pe Charton Heston sa ramana la loc de cinste in memoria cinematografica, sau "Patimile lui Hristos", dureros de realistul opus al lui Mel Gibson? Pentru ca aceia care sunt mai putin familiarizati cu Noul Testament au ocazia ca, dupa trei ore, sa se puna la punct cu rolul foarte important pe care l-au avut ucenicul Petru si initial necredinciosul Saul din Tars in raspandirea universala a Cuvantului Fiului lui Dumnezeu. Pentru ca sir Anthony Hopkins, cunoscut lumii in primul rand pentru... Hannibal Lecter,… citeşte
1 0
bitter_moon pe 23 aprilie 2014 17:10
Adevarat a inviat !
valconnex pe 29 Septembrie 2013 23:36
Un film bun dar putin cunoscut, pe cat se pare. Am dat intamplator de el si ma bucur. Amatorilor le mai recomand Josef, David, Moses. Si Egipteanul.
0 0
cezar.steffy pe 31 Decembrie 2009 20:20
Un film de referinta pentru cinefilii impatimiti si de subiectele inspirate din Noul Testament(Vietile Sfintilor). Senzationala partitura lui Sir Anthony Hopkins in rolul lui Pavel(Paul). O pleiada de actori remarcabili il acompaniaza, iar Directorul Robert Day este la inaltime. Va recomand sa-l vizionati.
1 0
miere pe 13 aprilie 2012 00:36
poate zice cineva unde pot gasi acest film?