Un film atipic, greoi si care pare ca a imbatranit mul mai mult decat cei 50 de ani care au trecut peste el. Si asta chiar daca subiectul sau mai bine zis denotatiile si chiar conotatiile acestuia, sunt mai actuale acum decat atunci.
Insa, in ciuda acestui interes actual al semnificatiilor actiunii, interes doar aparent, maniera de filmare, modul in care se "realizeaza" analiza fenomenului si a cazului individual in parte, indeparteaza publicul si transforma filmul intr-un fel de experiment ciudat, intangibil si inteligibil totodata.
Psihanaliza care se putea face pe acest caz se rezuma la cateva disctutii sterile despre frica si reactii la acest sentiment. Ideea, aceea de a experimenta o stare genuina a starii de groaza, este foarte interesanta. Insa explicatiile, adica preludiul acestei necesitati patologice a caracterului principal de a ucide, lipsesc cu desavarsire. Il… citeşte
"Good night, Daddy. Hold my hand" este finalul unui film azi cult, dar care în 1960 i-a ruinat cariera britanică lui Michael Powell din cauza subiectului controversat pentru acea perioadă. Deşi violenţa nu este explicită, ca în celebra şi brutala scenă a duşului din Psycho de Hitchcock, lansat în acelaşi an, mai întâi critica de film apoi publicul britanic au desfiinţat filmul, acuzând în principal fondul (violenţă şi pornografie) şi în secundar forma. Cu toate că ambele filme conţineau violenţă, voyeurism şi nebunie, Powell a fost acuzat că şi-a umanizat personajul, justificându-i actele violente prin traumele din copilărie şi adolescenţă şi făcând spectatorii să empatizeze cu acesta, spre deosebire de Hitchcock ce s-a limitat la portretizarea negativă a personajului său.
O menţiune specială pentru actorul german Karlheinz Böhm, ce a… citeşte
Acest film este, fără îndoială, un film important în istoria cinematografiei, rezumatul a ceea ce atât de mulți directori au încercat și încă mai încearcă să facă. Ca întotdeauna cu Powell, filmul este vizual excelent, cu o redare perfectă a culorilor ,Aceasta este, de asemenea, un mare regizor de film pe pelicula, care va încânta orice cinefil. O capodoperă de originile de filme fantastice
Inca de la lansare, Peeping Tom a fost un film controversat pentru violenta sa, care a distrus pur si simplu cariera lui Michael Powel, insa, generatiile de mai târziu au ajuns să-l considere o capodoperă.
Mark Lewis este fiul unui psiholog ciudat, care si-a transformat propriul fiu in cobai realizand un jurnal video despre cresterea băiatului in conditii de stres maxim, scopul sau fiind cercetarea. Acele intruziuni constante l-au afectat profund pe baiat, transformandu-l intr-un monstru, care intre timp creste si are ca scop sa devina regizor. Dar, problema lui este ca subiectul principal este format din femeile pe care le ucide în fata aparatului de filmat, urmarindu-le agonia, astfel încât ulterior să le poată studia reactiile finale, o extensie perversă a experimentelor tatălui său.
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!