0 1
xerses pe 09 Noiembrie 2019 20:52
Nope.... Nici de data aceasta nu pot spune ca ma convinge cinematografia romaneasca.
0 1
iuliavuc pe 02 Martie 2024 18:08
Plictisitor, deși promițător, inițial, prin jocul relaxat al spaniolilor.
Nu am înțeles de ce trupa cânta mut altceva, în timp ce coloana sonoră era asigurată de Cigarettes After Sex. Nu se poate, pare-se, film românesc fără încropeală, improvizație sau umplutură, fără ceva ce sugerează că s-a vrut până la mie, dar s-a putut până la șase. Ar fi putut lipsi butaforia aceasta. Oricum este o parte nedezvoltată ulterior, fata părând a-și abandona trupa și muzica.
Un film care doar te face să respiri ușurat că nu a fost mai rău de atât. Onorabil, dar încă departe.

0 0
borisvultur pe 11 Mai 2021 16:54
Atuuri
Am revăzut filmul și am încercat să văd partea plină a paharului...Așadar, atuurile: în primul rând relația dezinvoltă și empatică dintre Adrian și Maria.Apoi: interpretarea lui Mihai Smarandache. Nici Belen Cuesta nu se lasă mai prejos. Câteva cadre ale retragerii în sine: ploaia, lumânarea, gândurile...
0 0
El_KaPpa pe 14 Mai 2020 15:42
7,0/10
Un film bun de personaje, de situatii si de emotii. Pentru mine a functionat chiar si in momentele in care a fortat mai mult decat era cazul si asta datorita actorilor. Inca de la primul cadru Mihai Smarandache m-a facut sa-l cred si sa il inteleg printr-un rol foarte convingator, ca mai tarziu sa i se alature la capitolul joc actoricesc bun si Belén Cuesta.
0 0
chiba_florin pe 14 Iulie 2019 21:15
Hmmm ...
Mare parte din românii noştri care calcă pământ străin pentru un trai mai bun, întrun fel sau altul se bat de astfel de situaţii, destul de neplăcute aş tinde să zic, dar necesare. Ei bine, în ceea ce priveşte filmul, idee interesantă, mediu "confortabil" şi un final surprinzător dar aşteptat.
0 0
lucacrisu pe 15 Iunie 2019 20:39
Nu stiu despre film,cum este realizat..Nu sunt specialist,insa pot sa vorbesc depre mesajul acestui film,pe care cred ca l-am inteles si cu care sunt de acord si este foarte puternic.Nu ne place de Adrian pentru ca semanam foarte multi cu el,ne aminteste de noi,de angoasele noastre,de putrefactia' pe care refuzam sa o vedem in oglinda,dar tot acest baiat cu povestea lui ne arata ca INCA dragostea transcende;bariere de rasa,de clasa sociala si salveaza vieti,salveaza destine,vindeca frustrari.Frustrari ce pot da nastere in mainile unui artist disperat,unei opere sinistre,toxice ce poate aprinde scanteia mortii intr-o minte bolnava si suferinda,de aceea la final vindecat isi da foc cartii pe care 'prietenii' s-au grabit si l-au ajutat sa o publice,pentru ca viata trebuie sa aiba intaietate,lumina,speranta,lupta,dragostea toate depind de o secunda sa ne resuscitam din propriul calvar si sa… citeşte
0 0
sabinalin pe 11 Noiembrie 2019 22:49
Prima oara am incercat sa-l vizionez pe Cinemax 2, n-am reusit, am avut o mare si neplacuta surpriza, desi se vorbeste preponderent spaniola era nesubtitrat, pur si simplu au uitat sau au considerat ca un film "romanesc" n-are nevoie de subtitrare, nu ca n-as fi inteles ce se intampla mai ales ca am citit romanul, problema e ca la un astfel de film sunt importante in primul rand detaliile, a doua oara am reusit, asta e, trebuie sa fii tenace pentru a viziona un film "romanesc" contemporan, romanul lui Marin Malaicu Hondrari e unul care pune accent pe romantism, pe poezie, filonul dur e prea putin semnificativ, e importanta prezentarea vietii de emigrant roman intr-o lume in care niciunde nu umbla cainii cu covrigi in coada, regizorul Tudor Giurgiu schimba destul de mult fara a afecta insa spiritul scrierii, a facut-o probabil pentru a stimula conflictul si a atrage mai multi spectatori,… citeşte
2 0
Tosevo pe 12 Iunie 2019 23:51
BS
Este o mizerie de film...Nu merita nici macar sa il descarci de pe net cand apare.O mare pierdere de timp! Este un cliseu total. Nimic nou fata de alte filme romantice. Nota 0/10 cu indulgenta ...
3 8
mirodoni pe 15 Iunie 2019 22:43
PARKING - regia Tudor Giurgiu

De multe ori mi-am pus problema de ce cronicarii de film nu scriu scenarii. Am avea numai filme perfecte! Pentru că, nu-i așa? cronicarul știe tot!

Dacă citești una din cronicile filmului PARKING, scris, regizat și distribuit de Tudor Giurgiu, la cele favorabile mă refer, nu poți să nu dai năvală la film. Nu poți, n-ai cum! Ba-ți bați și copiii, dacă ar avea pretenția să mergi cu ei în parc, sau chiar și nevasta, dacă te-ar trimite să bați covoarele tocmai atunci. Și cum să nu te duci, când este vorba despre o „odă a visătorilor”, o „celebrare a dragostei”?! Ba încă se ajunge în profunzimi, „explorarea emigrației” și „ceea ce ne face să o luăm din loc fără a privi în urmă”.

Că nu e om să nu fi scris… citeşte

3 2
777L pe 08 Iunie 2019 23:58
Frumos film, dar cam adolescentina povestea de dragoste, adica de ce ar renunta ea, la trupa, la tot confortul pentru o aventura si o viata intr-un loc unde n-ai conditii? (asta iese in cele din urma la iveala). Dar e o poveste frumoasa, o dragoste improbabila, care razbate dincolo de greutati si in cele din urma triumfa.
Desi actiunea se petrece in Spania, n-au lipsit sarmalele :)

3 2
user-5d051bc52ad1d pe 15 Iunie 2019 19:27
O porcărie sinistră la care am fost forțat sa stau. Un film dw duzina, fara esență, fara acțiune, fara pic se sentiment. Un eșuat care muncește in Spania într-un parc auto, își plânge de mila și nevasta patronului parcului auto o cheamă Mercedes. Mai sinistru de atât nu se putea. Evitați filmul. Regizorul e mai eșuat ca filmul. Pana si eu pot face un film cu o viziune mai frumoasa decât filmele domnului regizor.
4 9