constantin85 pe 03 Iulie 2023 00:35
Greu de digerat ...
Am vazut filme de toate natiile , dar asta e greu de rumegat. E pentru cei bolnaviori la cap.
0 0
ffilme.ro pe 31 Ianuarie 2023 16:17
Absolut sublim
Am dat acest 9, dar cred că am fost puțin dur! Tocmai am citit o recenzie care spune că recenzentul nu poate înțelege hype-ul. Nu văd niciun hype. Tot ce a promis filmul și mai mult a fost livrat. Acesta este un film cu adevărat minunat. Este frumos jucat, regizat cu brutalitate și minuțiozitate și este o etapă de emoție brută la fel de bună precum am fost martor în orice limbă. Povestea este captivantă, personajele credibile și bine rotunjite, emoția umană și sentimentul cu care am rămas la sfârșitul filmului este unul de uimire. Și asta după ce l-am văzut de două ori. Sincer, acesta este un film cu adevărat, cu adevărat minunat. Nu-l ratați sub nicio formă!
0 0
GiulianoDirt pe 09 August 2021 17:08
Am vazut și varianta americană. Care este originalul?
0 1
Smrs pe 26 Mai 2021 18:49
Foarte bun.
Un film care este foarte probabil să nu-ți placă de la început..dar cu care trebuie să ai răbdare. Cu un scenariu care m-a luat pe nepregătite într-un moment în care credeam că le-am văzut pe toate, filmul intră bine în categoria celor grele, deși plătește tribut intenției de interpretare a unor personaje cu probleme psihice, care duc din păcate, într-o zonă de retard.. La fel, ideea principală cred că putea fi exprimată și mai dramatic, dar și ea a fost probabil afectată de scălâmbăiala fără rost a chinezoilor. În rest, filmul este fenomenal, modul în care își construiește răzbunarea Park este sublim. Cred că regizorul putea băga încă de la început o secvență care să facă referire la motivul din trecut pentru care se vor întâmpla toate, măcar pt captarea atenției și pentru ca auditorul să nu stea până în ultimul sfert de film cu… citeşte
0 1
iuluassss pe 03 August 2020 00:23
Un film care ti face greata. E de a dreptul grotesc... cu scene sangeroase fara rost... Faze aiurea... Vreau sa uit aceasta mizerie!
0 1
lili22 pe 03 Aprilie 2019 18:38
Dificil de urmarit.Un film foarte straniu desi e bine realizat.Nu e genul meu.
0 1
AKAaaaaa47 pe 14 Ianuarie 2019 16:07
Ce plm?
Ba asta e cel mai de c*cat film korean, mi-au ajuns mai putin de 10 minute sa-mi dau seama de asta. Problema nu e ca filmul este oribil ci ca nimeni care a comentat nu zice asta....ba chiar il ridicati in slavi si ii mai da-ti si note care nu scad sub 7. Ori eu nu stiu ce sunt filmele bune si nu il apreciez pe asta, ori voi sunteti cu capul rau de tot ba baiatule!!!!
Doar primele 3 minute din film m-au zgariat pe ochii si m-au facut sa am un accident vascular cerebral, totusi nu m-am prajit asa de rau ca voi incat sa il vad in continuare. :)))

0 3
andyy pe 31 August 2018 01:16
Un film foarte bun! Desi ti se poate parea destul de greu de urmarit, felul in care este construita povestea nu te lasa sa renunti la el. Deznodamantul este absolut incredibil!
1 1
andystarx pe 02 Ianuarie 2016 01:17
Nota 7/10
Filmul nu este exceptional,bineinteles dupa parerea mea,nici nu sunt adeptul filmelor asiatice,dar ma bucur ca l-am vazut !Si recunosc ca are ceva special,si esenta in principal,este dorinta de razbunare,jocul actoricesc ,chiar bun,la fel si scenariul,cu cateva mici scapari !Oricum ,nu este un film pentru oricine,si iti trebuie rabdare sa il poti urmari !
1 2
Nyghty pe 19 Decembrie 2014 01:59
Se creează un trend al filmelor ce trebuie văzute doar de cinefili. Cu cât e mai ciudat un film, cu atât trebuie văzut doar de oamenii pasionaţi. Şi nu, problema mea nu e asta, ci faptul că se caută genialitate în orice secvenţă a unui astfel de film. Sunt momente în care şi mintea ne minte.

Nu sunt absurd. "Oldboy" este un film bun, iar replici precum "Râzi şi lumea va râde cu tine. Plângi şi vei plânge de unul singur" nu au cum să fie trecute cu vederea.

Totuşi, povestea filmului, motivul pentru această răzbunare...e greu de digerat.

1 1
cezarika21 pe 26 Iunie 2014 06:23
Demenţă asiatică - răzbunare în stil coreean
"Oldboy" este un film brutal şi sângeros despre răzbunare, diferit de toate thriller-urile produse de Hollywood până la acea dată, dar tipic pentru cinematografia asiatică din ultimii ani prin excesul de violenţă. Povestea lui Oh dae-su evoluează gradual de la un spectacol absurd de tip kafkian (răpirea şi sechestrarea unui bărbat timp de 15 ani dintr-un motiv neprecizat) şi până la explicaţia neverosimilă, ce frizează nebunia. Regizorul nu furnizează spectatorului decât puţine indicii cu privire la motivaţia intrigii şi încearcă să şocheze vizual prin secvenţe cufundate în nebunie cum ar fi înghiţirea unei caracatiţe vii şi scoaterea dinţilor cu ciocanul de tâmplărie pe muzica din "Primăvara" lui Vivaldi.

Prin acest film, regizorul Park Chan-Wook scoate la suprafaţă tot ce este mai rău în comportamentul omenesc: nebunia… citeşte

10 6
Tomax pe 17 Mai 2014 22:12
merita vazut !
te lasa cu gura cascata finalul ...in mod crud l-a pedepsit tipul ala pe actorul principal...mi-a placut mult !
1 3
xerses pe 20 Februarie 2014 14:53
Chiar a meritat vizionarea acestui film; diferit de tot ce fac american si in acelasi timp extrem de interesant.
1 1
DAMME pe 08 Februarie 2014 18:53
o mizerie de film, imi bagi mie furnica gigantica in metrou ca avea aia halucinatii, capodopera asta? pe ce am pierdut 2 ore din viata, 1 cu cea mai mare placere !
0 7
bogdamme pe 08 Februarie 2014 16:57
O mizerie de film! .
0 7
Stephen2D pe 08 Februarie 2014 15:14
Trebuie acum să mă tratez două zile cu Tarkovski.

3 2
yo_hacherul pe 27 Decembrie 2013 15:55
Superb
Unul din filmele mele preferate superb mai rar filme asa
1 2
deadlord pe 17 Noiembrie 2013 02:19
‘’OldBoy’’ este povestea unul om pe nume Dae-su care se imbata de ziua ficei sale si ajunge incatusat la sectia de politie. De acolo este scos de cel mai bun prieten, iar in timp ce acesta poarta o convorbire in cabina de telefon, Dae-su este rapit de pe strada si tinut intr-o camera asemanatoare unei camera de hotel, cu un pat, un birou, un televizor si o baie, timp de 15 ani. In acesti 15 ani, personajul nostru principal se schimba radical. Acesta dintr-un om obisnuit devine un om ce vrea razbunare, ce doreste sa-l vada mort pe cel care l-a bagat in acea camera. Acesta intr-o zi este eliberat si de aici incepe toata nebunia. Se indragosteste de o bucatareasa care il intelege si il crede atunci cand ii povesteste prin cea ce a trecut.
‘’OldBoy’’ este unul din filmele mele asiatice preferate. Regizorul Coreean, Park Chanwook, reuseste sa redea povestea filmului… citeşte

1 0
pst35 pe 19 Octombrie 2013 22:38
Bulversant, mi-ar fi destul de greu sa-l recomand cuiva...oricum nota mea poate fi luata ca si o recomandare :)
1 1
radu3455 pe 18 Octombrie 2013 14:37
nu m-a incantat aproape deloc mi-a placut inceputul insa doar atat,pt mine a fost o pierdere de timp sa-l vad
1 3
chris01r pe 06 Octombrie 2013 12:06
dezamagit
aseara am vazut filmul asta ...cel putin am incercat ..pentru ca dupa 40 de min am realizat ca sigur gasesc altceva mai bun de facut. Probabil va avea priza la amatorii de "ciudatenii" , violenta extrema si stupiditate asiatica. Sunt surprins sa vad atata apreciere...ma intreb ce s a intamplat cu bunul gust..bunul simt...etc. Desigur este o parere personala, nimeni nu e constrans sa si o insusasca. In rest ..vizionare placuta.
0 4
DragonMaster pe 13 Martie 2013 14:02
Cel mai bun film asiatic vazut de mine
Acest film este diferit total fata de ce am vazut pana acum si m-a surprins chiar si finalul care este unul exceptional.Este un film plin de mister cea ce a fost si punctul forte al acestui film care pe mine m-a lasat fara cuvinte.Ofer nota 10 acestui film pe care il consider o capodopera ,iar celor care nu l-au vazut inca le spun ca trebuie sa il vada.
1 3
cosmin_kedii pe 09 Februarie 2013 13:25
actori și regia din film a fost superbe, deși trebuie să recunoscca unele scene au fost unn pic confuze. În general, filmul este plin de acțiune și vă ține lipit de scaunul tău de-a lungul întregii ,,2 ore si 10 minute,,,
1 4
ioana2222 pe 28 Noiembrie 2012 19:51
socant film !!!mi a placut la nebunie! .... ...
1 3
yo_hacherul pe 27 decembrie 2013 15:52
unul din filmele mele preferate asa da
Ovipac pe 27 Septembrie 2012 17:53
Impresionant filmul, l-am vazut de abea acum cand din pacate, e destul de greu sa gasesti un film bun si astfel mi-am indreptat privirea spre filme din trecut si recomand tuturor sa acorde atentie si filmelor mai vechi, chiar si cele de acum cateva decenii,
1 2
Sapientia pe 20 Iulie 2012 18:06
"Asians..."
Cum e vorba aia, "asiaticii astia..." Da frate', n-ai ce sa spui, au reusit sa arate de ce sunt cu adevarat in stare si de data asta. Unul dintre cele mai bune filme de razbunare pe care le-am vazut si cu siguranta cel mai bun film asiatic. Cred ca o sa-mi ramana in minte pentru mult, mult timp.
1 2
sabinalin pe 29 Mai 2012 16:39
Cine pe cine se razbuna?
"Le comte de Monte Cristo". Referirea e cat se poate de limpede, de altfel e precizata fara menajamente. Ati citit "La main du mort"? Daca sunteti mari fani ai lui Edmond Dantes, asa cum e eubsemnatul, nu v-o recomand... Suntem pe teren asiatic asa ca povestea e dura, mult mai dura, cu atrocitati care in anumite momente nu se justifica, pe ici pe colo sunt si incoerente de scenariu. Avem insa de-a face cu un thriller foarte inteligent, deloc plicticos, cu personaje atasante care stin privitorul cu sufletul la gura. E mai mult decat un thriller. "Razi, si lumea va rade cu tine. Plangi, si vei plange de unul singur". Fie si numai pentru aceasta replica infiorator de realista si tot merita vazut. La Cannes le-a placut foarte mult si pe buna dreptate.
9 2
alex_il_fenomeno pe 01 Mai 2012 20:01
un film atat de surprinzator , asupra caruia domneste un mister atat de puternic inca de la inceputul acela aparent simplu , dar care ascunde o poveste geniala , redata excelent de niste actori coreeni atat de talentati , decorurile magistral alese , dar mai ales puterea si profunzimea povestii , care te tine in sah atat de bine pana la finalul acela atat de bun , care ridica acest film la rangul de capodopera de gen ! merita urmarit si chiar revizionat , pentru ca este mult prea inspirat realizat .
1 1
azalea pe 17 Aprilie 2012 17:31
hmmmm
Nu voi insira un bla bla bla epic n-are rost, tot ce vreau sa zic este ca trebuie sa-l puneti pe lista voastra - neaparat de vazut.
1 2
into_the_labyrinth pe 18 Februarie 2012 03:26
Un film excepţional care confirmă faptul că cinematografia asiatică are un potenţial imens. Ceea ce începe ca o poveste aparent banală de sechestrare a unei persoane se transformă într-o dramă (poate una dintre cele mai bune pe care le-am văzut) despre răzbunare, tortură, suferinţă şi dragoste care vă va ţine cu răsuflarea tăiată. Pe măsură ce se apropie de final, filmul devine din ce în ce mai bun şi mai imprevizibil – nu pot spune mai mult, fiindcă ar însemna să stric efectul asupra celor care nu au vizionat încă filmul. Nu îl rataţi, e capodoperă!
4 2