cozmindinu95 pe 19 August 2011 16:07
Un film care nu are nimic special.E plictisitor.Cu exceptia ultimei secvente care sincer mi-a starnit nationalisul,luasem acea stare a nationalistului inrait.Dar doar cam atat.
0 1
Radu47hitman pe 18 Noiembrie 2009 01:42
La ce te gândeşti tu, când faci o alegere?
Un film bine realizat, din punct de vedere tehnic. Lucrul care nu-mi place cel mai mult - denigrarea României, scoaterea în evidenţă doar a elementelor negative aparţinând unui popor. Aceasta este tendinţa regizorilor şi scenariştilor din această generaţie, scoliţi prin vestul Europei. Totuşi filmul foarte mult mi-a plcăut, finalul mai puţin, dar aşa chiar e mai bine. Câţi nu vor să plece de mirajul vieţii mai bune în străinătate? De multe ori trebuie ales între dragoste , dorinţă şi realitate. O dramă destul de reuşită, pentru pasionaţi, merită văzută. Este o poveste cum poate fi şi în realitate. Într-un cuvânt - superb. Plus cântecul ''Semnal M - La fereastra ta'' m-a frapat, mult timp l-am căutat, până ce am dat de el.
0 1
andystarx pe 06 Martie 2017 15:18
Nota 7/10
Ce mi a placut cel mai mult la acest film romanesc,a fost interpretarea actoriceasca,una foarte ,foarte buna,in rest ,scenariul nu este unul senzational,dar merita o vizionare ,mai ales pentru fanii filmelor romanesti,bunicele ,rare,dealtfel !
0 0
Vegetarian pe 20 Ianuarie 2015 22:16
Răzvan Vasilescu la 52 de ani apare in filmu asta in rolul unui patron roman din sud , la firma care tipareste pliante etc !?

Acest film este reluat periodic si difuzat online la National tv . A fost in 20 ian 2015 .

0 0
fphvac01 pe 04 Mai 2012 01:21
tocmai a fost dat pe digitv
bai nene, nu stiu cum altii pot aprecia pozitiv o astfel de mizerie de film, care nu se sustine ca nimic: o regie absenta, filmari de amator, incadrari ca la nunta, sunet abject, decoruri jenabile, interpretare comunisto-lemnoasa (in cel mai bun caz), un scenariu fantezist in sensul cel mai rau al cuvantului, evolutie absolut aberanta a caracterelor, o estetica a uratului cautata cu tot dinadinsul (inclusiv pe ce inseamna sunet...daca isi poate cineva imagina asa ceva), personaje oligofrene, replici spuse in 50% din cazuri din off (banuiesc ca inregistrare in post) si doar aratata reactia "vorbitorului" dupa ce a vorbit (?!?!?!), samd. Un porn al prostiei, ca sa ma exprim cu eleganta. Si cu toate astea sunt unii aici care recomanda acest film si li se pare "bine realizat"?!?!?!? Dar cu ce comparati aceasta "realizare", cu filmarea de la nunta a lui Florin Salam?
1 4
cosmin742000 pe 07 Octombrie 2011 09:08
Bun
Mie mi-a placut filmul.Ca sa zic si eu ceva despre denigrarea Romaniei si despre nationalism , eu am fost patriot inflacarat pana prin 91 . Apoi am fost cum sunt majoritatea acum (adica in cercurile romanesti nu ne place Romania , dar sa nu se ia altii de noi - ceea ce e o forma de ipocrizie) De la REalegearea Baselului in fruntea tarii ideea de roman , romanism nu ma mai atinge deloc , pt ca e clar ca tara asta isi merita soarta.
1 2
Claudiu pe 15 Septembrie 2008 11:43
O surpriza placuta. Filmul este foarte bine realizat mai ales sub aspectul imaginii iar perceptia nemtilor veniti in vizita in Romania este cruda dar adevarata. Alexandra Lara face din nou un rol in care joaca extrem de natural. Este de mentionat ca unul din producatorii executivi este Mitulescu iar unul din scenaristi Cristi Puiu.
Normal i-as fi dat 4 stele dar p[entru ca e unul din filmele romanesti cu adevarat bune am optat pentru 5 stele.

2 2