lili22 pe 19 Octombrie 2015 09:09
bun
Dar nu e unul din marile filme ale lui Mihalkov, nu stiu de ce a facut aceasta alegere, sa joaca impreuna cu actori straini, par sa nu aiba multe in comun.
0 3
sabinalin pe 23 Iunie 2017 07:59
“Nu am avut niciodata nimic chiar daca am avut totul. Nici macar pe fiica mea care imi seamana ca doua picaturi de apa”. Povestea lui? Povestea mea, a mea, a ta si-a altora… Povestea unui barbat care a pornit bine, a avut visuri, a crezut ca ar putea schimba lumea dar care ulterior s-a multumit cu un dolce far niente din care n-a mai putut iesi niciodata. Povestea nobilimii care a disparut undeva pe la inceputul secolului XX, povestea unei Rusii vazute prin ochii unui om care isi iubeste tara dar care continua sa ramana lucid evidentiind si ceea ce se intampla mai putin bine. Intalnirea dintre un mare dramaturg, Cehov, marele regizor ex-sovietic Nikita Mihalkov si marele actor italian Marcello Mastroianni nu se putea solda altfel decat cu un film puternic , un film care merita vazut de orice cinefil care se respecta.
0 0
Iulidesprefilme pe 09 Octombrie 2012 18:23
Un film omagiu, un film-poezie în care celebra melodie Ochi negri e atât de cunoscută, cred...
1 2
lia-rodica pe 26 Iulie 2019 23:34
filmul este interesant prin amestecul fin de culturi-cea occidentala, italiana sau cea de la bai este superficiala, artificiala, oamenii vorbesc si nu transmit nimic , cea orientala/ruseasca nu este oarecum originala prin elementele cliseu-votca, icre negre, tiganii cantareti. desigur ca filmul are puncte slabe-un scenariu caldutel, un final deschis, prea mult soare si prea mult frumos...unele scene sunt de arta-tabloul costumelor in alb din statiune, manierele desuete si mecanice ale lui romano, ideea de a nu traduce replicile rusesti deoarece , daca erai intuitiv, intelegeai mesajul din mimica, s-apoi nu intelegea nici romano, de ce tr sa intelegem si noi, spectatorii?pe noi ne interesa daca cei doi indragostiti se vor regasi si ce va urma dupa....oricum , sufletul rusesc irumpe cald, desi slav, la fel de cald ca al italianului...q.e.d.
1 1
user-5c9f8c2e87074 pe 26 Octombrie 2020 00:06
Nu am rezistat decât 40 de minute oricât m-am chinuit.
Stilul asta parodic satiric a la Fellini nu îi vine bine lui Mihalkov. Extrem de plictisitor nu transmite nimic nici măcar amuzant nu e. Totusi acest regizor a făcut mari filme: 5 seri, Fara martori. In niciun caz acest film nu e printre cele mari ale lui Mihalkov.

1 0
margott pe 11 Noiembrie 2012 01:50
Inca un rol de playboy pentru Mastroianni, in film are 63 de ani, dar e la fel de sarmant ca in tinerete. Nu foarte diferit de alte roluri in care a jucat, in Oci Ciornie e un parvenit, vulnerabil in fata frumusetii, dar incapabil sa-si asume consecintele, asa ca alege viata confortabila pe care o are, chiar daca asta presupune sa renunte la iubire.
2 3
pisicuta1 pe 12 Aprilie 2014 00:26
un film foarte bun, Mastroianni joaca genial,merita vazut!
3 0
cezarika21 pe 28 Aprilie 2014 12:21
Dragostea - satisfacerea poftelor vs. sacrificiul asumat
Doi bărbaţi întâlniţi pe un vapor îşi povestesc unul altuia relaţiile lor sentimentale. Poveştile lor de dragoste diferă însă chiar în esenţa lor. Astfel, în timp ce italianul Romano îşi uită promisiunea făcută iubitei după ce îi distrusese viaţa, rusul Pavel se căsătoreşte cu femeia iubită, acceptând situaţia umilitoare că nu era iubit, dar era măcar respectat ca soţ. Cele două poveşti se leagă între ele la un moment dat, prilejuind spectatorilor posibilitatea unor comparaţii între modurile în care cei doi bărbaţi se raportează la dragoste.

Scenariul este inteligent, cu secvenţe pline de sentimentalism care dezvoltă imaginaţia privitorilor. Atmosfera filmului este una tipică filmelor lui Nikita Mihalkov, cu peisaje picturale superbe (apusuri de soare magnifice, ploi regenerante), cu decoruri şi costume tipice anilor 1900 şi cu… citeşte

10 1