Horatiucrisan pe 02 Septembrie 2021 23:29
Una din cele mai bune comedii cu Bud Spencer. Filmului nu îi lipsește nimic, una dupa alta se succed cavalcade, împușcături, scene comice începând de la cele în care ' doctorul' Piedone își trateaza pacienții sau infuleca tot ce se găsea pe masa până la cele în care îi pune la punct pe răufăcători cum altfel decât cu pumnii sai imensi. Unul din filmele preferate ale copilăriei văzut pt prima oară la cinema și păstrat nu Numai în colecția de amintiri ci și în colecția mea de filme.
0 0
Deceoare pe 09 Mai 2020 09:30
Genul filmului: western spaghetti
Un alt gen al filmului care lipsește din panoplia genurilor filmelor: western spaghetti.
0 0
EUGEN.VIDEO pe 30 Noiembrie 2016 20:54
Favorit.
Pot sa spun ca este cel mai bun film a lui Michele Lupo, iar Morricone are unul dintre cel mai bun OST. Nu e pentru toate gusturile...mai ales pentru generatia noua. Piticii sa il ocoleasca...vedeti de Transformers...Atentie la pana de vultur , care in anii 80 pruducea batai si geamuri sparte la cinematografele din Bucuresti, acum e doar pentru cunoscatori. Subtitrarea la varianta extended , chiar si pe format mkv ( blu-ray) , este facuta de mine !
0 0
balta67verde pe 13 Noiembrie 2016 20:23
O comedie Italo-Western excelenta ! In anii '80 era dat la cinematografe sub titlul "Atentie la pana de vultur" . Cred ca l-am revazut de vreo 6-7 ori si inca nu m-am plictisit de el. Scena in care se intrece cu seriful, cine mananca mai mult, e geniala.
1 0
cezarika21 pe 25 Ianuarie 2013 14:54
Un aventurier şi un indian hoinăresc prin Vestul Sălbatic
Un aventurier gras și bărbos (Bud Spencer) și indianul Girolamo (Amidou) supraviețuiesc în Vestul Sălbatic, furând cai. Între cei doi există o relație specială, grăsanul făcând o transfuzie de sânge indianului, iar acesta din urmă îl numește frate de sânge și îl urmează peste tot. După ce a furat niște cai, indianul este capturat, dar pe drum grăsanul îl salvează de oamenii legii după ce simulează un atac al indienilor.

"Occhio alla penna" este un nou western spaghetti din seria celor cu bătăuşul grăsan şi bărbos interpretat de Bud Spencer. Subiectul este destul de anost, plictisitor, fără a lipsi bătăile obişnuite şi câteva scene amuzante. Filmul este recomandat cu căldură numai fanilor lui Bud Spencer.

5 11
CRISTIAN_FLORIN pe 26 Noiembrie 2012 20:43
Este foarte adevarat ca titlul original al acestui film este Occhio Alla Penna ( Atentie La Pana de Vultur ) si nu Buddy Goes West , titlu dat ulterior acestui film dupa ce a fost preluat si adaptat de catre englezi sau americani > aici nu sunt prea bine informat. Oricum nu m-a interesat varianta ulterioara prelucrata de cinematografia unuia dintre cele doua state, varianta care, o spun cu toata raspunderea si convingerea ca este o jalnica " facatura ". Din pacate nu este unica situatie cand se produc asemenea " adaptari " de buzunar ale caror rezultate sunt gonirea spectatorilor din sala de cinema sau din fata televizorului. Ca sa fiu mai concret, una este varianta italiana, cu totul exceptionala a acestui film, iar la polul opus se afla varianta in engleza care pe langa faptul ca ii lipseste o seccventa de aproape 4 minute > cea in care Bud Spencer incearca din rasputeri sa se urce in… citeşte
14 6
Deceoare pe 9 mai 2020 09:25
Atenție la Pană de Vultur! Niciodată nu zi hop până nu le-ai văzut pe toate. Nu ai vizionat filmul și în varianta pentru analfabeții germani. Dacă în limba engleză este o jalnică făcătură, să vizionezi și varianta în limba germană și să vedem ce poți să mai spui. Apropos la varianta în germană românii l-au intitulat Buddy goes west.
Alex_Ridi_Don.Alejandro pe 8 februarie 2024 17:27
Incearca sa-ti vezi doar de pripriile tale comentarii si pareri si lasa-i pe altii in pace sa-si expuna parerile lor. Aici nu ne-am adunat ca sa comentam ce spun alti useri ci doar sa ne expunem propriile pareri.daqca o sa tot continuam sa ne contrazicem unii cu altii, s-ar crea un adevarat balamuc.
diciluma pe 06 Iulie 2012 18:21
o comedie despre vestul salbatic cu BS in rol principal. Are si ceva faze comice si bataile cu care deja suntem obijnuiti
0 4