lili22 pe 08 Octombrie 2019 23:08
Nu e un film care iti poate retine atentia si mai are si happy end.Despre hartuirea sexuala in Italia.
0 0
hacman_mihaela pe 13 Ianuarie 2019 23:24
Mi-a placut FILMUL acesta!
Buna seara dragi prieteni,
Am urmarit cu sufletul la gura acest film, din prezentarea pe care am citit-o pe sinopsis nu m-am prins, dar fire curioasa am mers pe IMDb si am vazut ce au scris ei la prezentare si mai ales trailerul filmului. Este o problema veche de cand lumea cand unii sefi (sa le zic conducatori?!) considera ca-si pot bate joc in primul rand de familia lor si apoi de orice femeie vor ei. Mai ales cand femeia depinde "ierarhic" de ei...Nu vreau sa povestesc filmul poate va mai fi reluat si nu as dori sa-l povestesc aici. Acesta e un film din 2018 sa-l lasam sa fie vizionat si de alte persoane...Culmea e ca totusi exista si directive europene transpuse in legislatiile tarilor membre exista probabil si proceduri cum sa nu si totusi apar astfel de cazuri...Nu te-ai astepta la niste tari care se pretind avansate si care dau tonul in invatamant "sistemul Bologna" sa aiba… citeşte

1 1
matserban pe 2 iunie 2020 01:23
Esti plina de radicalism evolutionar care este direct contra esentei sexului de care apartii. Esti fericita condamnand autoritatea barbatului asupra femeii? Ati creat o societate bolnava, infestat de viermi. Dar vine si plata voastra
hacman_mihaela pe 28 iunie 2020 15:56
de cand te tragi de sireturi cu persoane pe care nu le cunosti? Traiesti in evul mediu sau in prezent? S-a dus vremea cand barbatul pleca la slujba iar femeia statea acasa si ingrijea copii, spala si gatea ! Si te rog copile mergi la scoala si termina cursurile de gramatica! cuvantul societate este de genul feminin iar corecta fraza ar fi fost "infestata de viermi". Auzi colo autoritatea barbatului asupra femeii!