crome pe 08 Ianuarie 2024 19:59
Nu-i rau filmul ,nu stiu ce ia lipsit ,poate o credibilitate a scenariului expus.
0 0
ornitoring pe 28 Septembrie 2023 03:29
Spoiler
Soția și fata lui au murit cu 20 de ani în urma, dar ea trăiește în prezent primind o carte de la fostul ei soț relatând faptele la ce s au întâmplat acum 20 de ani.... Un film ciudat dar sunetul, cadrele, scenariul sunt memorabile și este ceva nou în film.. Un thriller psihologic care se termina un pic sec, filmul cred ca mai putea fi dezvoltat cel puțin încă 40 de minute de la faza când susan e părăsita, sau este un mister ori Edward a făcut o sa se simtă părăsita exact cum a fost el.. Un film care îți rămâne întipărit, este excepțional.. Recomand dacă ești un fan al filmelor thriller psihologic
0 0
natalia_castego pe 01 Decembrie 2022 02:33
Tom Ford, îți iubesc parfumurile, dar rămâi doar la asta. Filmele nu sunt punctul tău forte, cel puțin asta nu a fost de nicio culoare. Filmul are niște actori frumoși, bine alesi, care au jucat excepțional, niște cadre frumoase, dar scenariul a fost de nimic. Putea sa fie un film superb, dar m-a făcut doar sa îmi para rău de cele 2 ore pe care le-am pierdut văzându-l. Nu am sa ma obosesc sa explic nimic, nu merita...
0 1
Horatiucrisan pe 02 Iulie 2022 00:18
Un film bunicel doar putin supraevaluat. In a doua parte povestea razbunarii cu ajutorul politistului devine necredibila.
0 0
Mihai_Moise pe 29 Iunie 2022 09:21
Neașteptat de bun!!!

Sigur, Jake Gyllenhaall e un actor care creste de la film la film și mi se pare ca e deja pe urmele lui Tom Hanks. E foarte versatil și deosebit de ofertant în prestațiile sale. Deosebit este ca nu se cramponeaza doar pe roluri pozitive și merge chiar spre extreme, atat cu roluri negative (vezi Nightcrawlers), dar și roluri de compoziție destule de bizare (cum ar fi cel din Enemy). La fiecare personaj oferă ceva foarte personal și modul în care își construiește rolurile îl particularizeaza la modul superlativ.

Despre Amy... e oarecum redundant sa vorbești! Una dintre cele mai naturale actrițe, de o fragilitate și profunzime în emoții de-a dreptul electrizante.
Scena finala și privirea ei sunt fabuloase!

O nota aparte pentru Michael Shannon, un actor pe care l-am remarcat încă din Revolutionary Road!… citeşte

0 1
user-61b813e59f896 pe 20 Februarie 2022 04:36
Un film foarte bun, sunt de acord cu nota data de Critica de film, nota 9, film adevărat, excelent, o poveste insersta cu msiestrie ntr-o alta poveste, felicitari realizatorilor si actorilor
0 0
IonComan90 pe 07 Decembrie 2021 19:56
Actori foarte buni,
Salut! Un film psihologic... Te pune pe gânduri la multe lucruri, îți arată destule faze ce țin de realitate, și totuși sunt înfășurate într-un ambalaj care te atrage să-l vezi până la capăt și să apreciezi filmul..
0 0
user-619a77f7df941 pe 21 Noiembrie 2021 18:48
Execrabil, cel mai prost film din istorie fără doar și poate. Nu are niciun sens, e un monument de prostie cu accente de dobitocenie. Mi am făcut cont special sa comentez la acest film. VA ROG NU CA PIERDEȚI TIMPUL CU ASA GUNOI ORDINAR DE TENTATIVA DE FILM. DEFINITIA GUNOIULUI, UN 0 BARAT, NU AM ÎNȚELES CE VREAU, CE E PSIHOLOGIC IN EL, E UN FULM DE TOT RAHATUL
0 0
Gaboaia pe 21 Noiembrie 2021 17:00
Categoric , un film de excepție , de mare excepție, chiar ! Mai mult psihologic decât thriler , este un film admirabil structurat , scenariul , regia , actorii , de nota 10 !
0 0
emil_onea pe 16 Noiembrie 2021 22:44
Scenariu bun, actori buni, imagine buna
Are tot ce ii trebuie unui film. Si fiecare actor ar trebui premiat. Nu mai vorbim de scenarist si de regizor. FILM!
0 0
user-615742f0786cd pe 06 Octombrie 2021 08:42
Mi se pare slabut filmul....O actiune destul de des intalnita si in alte filme,adica niste raufacatori omoara fiica si sotia,fara ca sotul sa poata face nimic,dupa care nu se face dreptate legal,iar el se razbuna...Deasemenea nu inteleg inceputul dezgustator ce legatura are cu filmul,adica acele obeze care danseaza frenetic si dezgustator...
0 0
user-5c9f8c2e87074 pe 04 Octombrie 2021 02:38
Inspirat a optat regizorul ,desigur bazat și pe un scenariu corent, pentru paralelismul dramatic dintre cele 2 planuri ale actiunii. Amândoi se sinucid la final. Susan ramane melancolica cu gândul departe la iubirea pierduta...Gyllenhall deși un preferat al meu nu m-a satisfăcut destul de sters în schimb Shannon de excepție un monstru de actor. Cele mai bune momente sunt cele cu psihopatul violator care s-a achitat incredibil de bine de rol. Minunate cadrele cu cele 2 femeie omorâte pe canapea imagini picturale și au mai fost câteva și din natura . Filmul merita atenție fără sa fie de excepție.
0 0
hitman78 pe 30 August 2020 20:36
După mine Nocturnal Animals este cel mai bun thriller psihologic din ultimii probabil 20 de ani.Totiul e la superlativ in filmul asta începând de la scenariu,regie coloana sonoră sa nu mai zic de actori.Michael Shannon e uriaș merita oscarul fara discutie e impardonabil ca idioții de la AAF nu i l-au dat.Amy Adams,Jale G. si Aaron Taylor Johnson de asemenea foarte buni.Nocturnal Animals e acel film pe care îl pun la colecție si il revăd cel puțin o dată pe an.
0 0
lavvw pe 26 Ianuarie 2020 15:30
un stil aparte
un film puternic. te marcheaza asa, suferinta personajelor fiind foarte bine redata
0 0
emil.onea pe 11 Noiembrie 2018 08:57
Fil de viata...
Un film, film, cu toate caracteristicile: imagine buna, subiect, joc de actori... Un mare plus!
0 0
iuluassss pe 09 Noiembrie 2018 22:15
Pt mn nu este un film extraordinar. Mi s a parut aiurea paralela dintre dragoste si acea carte scrisa de fostul sot. Pe mn personal nu m a impesionat. Poate si datorita faptului ca ieri am vazut Donnie Darko. MA asteptam la mai multa profunzime de la acest film. Nota 5 din partea mea.
0 0
lavara_laiarna pe 12 August 2018 20:36
Calitatea genericului ..cu mult peste a poveștilor din film.
1 0
user-5b22d32f3a07b pe 15 Iunie 2018 00:00
Ceea ce ma surprinde este ca foarte multi oameni care au comentat spun ca finalul e dezamăgitor. Mie mi s-a parut briliant. Povestea paralelă nu face decât să sublinieze pe de o parte dragostea profundă pe care Edward i-a purtat-o lui Susan si sfasierea sufletului lui Tony in urma morții violente a soției si fiicei precum și a neputinței de a le salva dând dovadă de un moment de lașitate cand s-a ascuns de criminali. Pentru Edward drama a constat în: lipsa încrederii lui Susan in talentul său de scriitor, avortul, divorțul. Susan ca si Tony a dat dovadă de lașitate renunțând sa mai lupte pentru ei. Susan a ajuns o femeie rece, lipsită de emotii, înșelată de propriul soț și acceptând acest fapt tocmai pentru ca nu-l iubea cum l-a iubit pe Edward. Citind romanul lui Edward a realizat complexitatea emoțiilor lui si ceea ce a pierdut renunțând la el. Viata ei ar… citeşte
0 0
Hyte pe 14 Iunie 2018 23:24
Un film de nota 3-4... Daca nu avea asa multi actori cunoscuti si era regizat de Bade Ioane, nu trecea de nota 3...dar, avand o gramada de actori bun, fiind regizat de Tom Ford, trebuie sa pasesti in alte dimensiune pt il putea intelege si aprecia..eu n-am gasit-o.. :-)
1 1
kasmyn pe 17 Februarie 2018 06:57
2 POVESTI INTR-UN SINGUR FILM !!
INTERSESANT SI BUN FILM, ASE SI O TENTA PSIHO;GICA IN ACTIUNEA FILMULUI CU CATEVA REPLICI MEMORABILE DESPRE VIATA!!
0 0
vladalmond pe 27 Septembrie 2017 01:04
Mult mai mult decât un thriller
Pentru mine, poate cel mai bun film al anului 2016 și clar unul din cele mai bune filme pe care le-am văzut vreodată.
Este un film care, pe lângă faptul că are un scenariu superb și este jucat excelent, transmite extrem de multă emoție, ceea ce este poate cel mai important lucru.

1 2
mihnea_aspru95 pe 10 octombrie 2017 15:42
Cel mai bun thriller-psihologic al anului trecut. Anul ăsta, se bat astea două - It Comes at Night şi SPLIT. Să vedem cum va fi mother!
vladalmond pe 20 octombrie 2017 17:14
Din punctul meu de vedere, It comes at night este mult peste Split.
filmerecomandate pe 22 Septembrie 2017 14:48
dana
Un film ce se desfas. pe 3 planuri aparent fara legatura dar care se identifica prin surprinderea aceluiasi aspect: violenta sub toate manifestarile ei,fizica, psihica , verbala.Este un film psihologic, plin de incarcatura emotionala, care contureaza natura umana in fata suferintei.O prestatie actoriceasca buna a lui Gyllenhaal, asa cum ne-a obisnuit deja prin simplitatea si profunzimea jocului sau care te face sa-l indragesti, la fel si Amy , transmite multe nuante.Coloristica jocului actoricesc al lui Adams este cam aceiasi din ,,Primul contact'', una foarte buna insa ar trebui schimbata traiectoria, altfel risca sa devina plata si previzibila.
Începutul filmului m-a oripilat,la fel si ,,arta,, vanduta de Susan, un alt aspect nereusit mi s-a parut absenta suferintei personajului din carte dupa moartea sotiei si fetei.

0 1
PlesaAdrian1978 pe 08 Iulie 2017 04:07
Nota 9
Bun filmul,poate ca intotdeauna vrem sa se termine frumos , dar poate asa este mai interesant ... de fapt realitatea este si alba si neagra . Distributia a fost foarte buna ,atat pentru personajele pozitive cat si negative Mi-a placut mult Michael Shannon , desi la un moment dat am crezut ca este de partea faptasilor . Ce iarasi mi-a placut cum sau combinat cele 2 povesti .Recomand .
0 0
Dragos.87 pe 20 Mai 2017 01:44
Nu e pentru oricine
Un film sensibil,o drama dura si reusita care arata fata adevarata a ceea ce suntem noi cu adevarat cand iubim.Filmul are o intriga interesanta care te face sa tragi tot felul de concluzii cu multe momente neasteptate.Jake Gyllenhaal are o interpretare actoriceasca de exceptie,pacat doar de final care mi s-a parut usor neconvingator!Oricum il recomand obligatoriu!
0 2
Ghemot pe 09 Mai 2017 23:41
Nu mi-a plăcut deloc. Mai ales că finalul a fost în aer, adică nu am înțeles deznodământul.
1 1
AdriAdrianna98 pe 31 Martie 2017 22:20
Chiar un film greu de digerat, te transpune in suferinta personajelor. Mi-e si greu sa-l comentez, e foarte complex daca poti vedea dincolo de aparente. E un film bun, nu pot sa contest asta si recomand sa-l vedeti sa va convingeti. :)
0 1
enky pe 26 Martie 2017 12:51
un film excelent
Facand abstractie de doua momente care miroseau de la o posta a propaganda corecta politica, filmul a fost destul de bun. Filmul incepe aratandu-ti niste obeze dezbracate falfaindu-si suncile in cel mai ostentativ si mai dezgustator mod cu putinta. Din fericire nu are nicio legatura cu restul filmului. Momentul a fost adaugat, conform regizorului, pentru a arata ca obezele sunt de fapt atragatoare si ca nu le apreciem de fapt din cauza culturii noastre. A mai fost un moment in care una il lauda pe unul ca n-a discriminat un gay cum fac toti "rasistii, xenofobi, islamofobi, republicani...etc" si-a tot trantit apelative la greu.

In rest, dupa cum ziceam, filmul este foarte bun. In primul rand ca e bazat pe un roman, deci scenariul nu e scris cu picioarele. Este plin de nuante si foarte atent la detalii.

0 0
Costirik pe 11 Martie 2017 03:20
Actorii joaca impecabil, filmul are stil, dar din pacate nu are substanta. Iar finalul e dezamagitor...
1 1
lili22 pe 01 Martie 2017 16:23
Bun
Remarcabila prestatia actorilor .Cata nedreptate, Shannon trece in lumea celor drepti fara sa ia meritatul Oscar.Gylenhall e unul din preferatii , dar a facut si roluri mai bune.Finalul m-a deceptionat, totusi....
0 1
mitso pe 26 Februarie 2017 20:04
Animale de noapte
wow...ce film! Jake Gylenhall m-a surprins placut inca o data.. e atat de credibil in rolul sau, are o gama a fetei foarte expresiva. Subiectul povestii, de asemenea, imi place mult, caci ideea de a ti transforma suferintele intr-o poveste e atat de revelatoare, atat pentru autor, cat si pentru cel care o citeste!
1 1