0 0
Ghemot pe 03 Ianuarie 2019 00:09
Deși nu sunt fanul filmelor cu Anthony Hopkins, acest film prezintă o filă importantă din istoria SUA, și chiar o face foarte bine!
0 0
anca.2006 pe 02 Iulie 2015 23:21
Hopkins este Nixon!
Recital actoricesc la cel mai inalt nivel, Hopkins arata, inca o data, ca poate juca orice si pe oricine. Am vazut si revazut filmul si m-am minunat de fiecare data de felul in care actorul intra in pielea personajului- scena cu transpiratia de pe buza superioara este fenomenala!!! Asa ceva nu poti falsifica, aceste gesturi si/sau adaosuri la rol te fac un actor genial! Recunosc, sunt foarte subiectiva, mie imi place Hopkins enorm, nu pot sa nu ma minunez cum scoate cate ceva din fiecare rol pe care i l-am urmarit. Nixon este omul venit de jos, un fel de "American Dream", fata de Kennedy care le-a avt pe toate, Nixon este antipatic, imbatranit, Kennedy este frumos si proaspat, victoria lui este previzibila. Istoria ii ofera insa, paradoxal, o a doua sansa tocmai lui Nixon, nu carismaticului JFK, impuscat, asa cum stim, in 1963. Nixon devine presedinte si intra in legendele americane… citeşte
0 0
Rippa pe 31 Martie 2014 13:55
un film foarte bun .....cu Anthony hopkins...nu l ratati
0 0
cosmin_kedii pe 12 Noiembrie 2013 20:05
În istoria Statelor Unite nu a fost , probabil , o astfel de figură controversată ca al 37-lea președinte Richard Nixon ,singurul presedinte american care a demisionat pentru a evita punerea sub acuzare a candidaturii sale
0 0
Spikos pe 08 August 2013 07:34
Un film politic care analizeaza personalitatea presedintelui american R. Nixon din perspective autobiografice inedite pentru noi ; Anthony Hopkins bun in rolul lui Nixon , iar restul bun pentru cultura noastra generala .
0 0
Iulidesprefilme pe 23 Decembrie 2012 13:26
Nu sunt suficiente alegerea titlului atrăgător şi prezenţa unui actor cum e Hopkins ca un film să reziste...
0 1
MNarcis pe 05 Decembrie 2012 22:39
Un film bun, destul de interesant, destul de bine structurat, insa filmului i-a lipsit ''acel ceva'' pt al face cu adevarat ''atragator'' (probabil i-a lipsit intensitatea), intensitate care pt filmele de acest gen este cruciala, filmul este destul de detaliat (insa are si destule lipsuri).......pt cei interesati de acest gen de filme, merita vazut
0 0
balika pe 11 Octombrie 2010 14:03
Nixon
Nu se ridica la nivelul JFK, dar e un film foarte bun. Anthony Hopkins ridica enorm nivelul artistic al filmului. Se axeaza mai mult pe povestea Watergate, desi eram curios dupa titlu si de trecutul mai detaliat al lui Richard Nixon. Controversatul presedinte, al 37-lea ca numar, cu siguranta ofera o tema care se poate discuta din multe puncte de vedere. Oliver Stone a ales unul, si l-a facut aproape perfect. Dau nota 8 doar pentru faptul ca il vad pe Nixon deja "gata facut" ca politician, si aflu foarte putin despre el ca om simplu inainte de a se alatura luptelor politice.
2 0
Sergiu.Lobont pe 15 August 2010 00:34
Lacunele pe care le am in domeniul politic fac ca acest film sa ma depaseasca, insa sunt sigur ca, calitatea lui este una pe masura actorilor. Tin sa precizez nu doar ca distributia este una farte buna ci si faptul ca actorii alesi sa joace in acest film par nascuti pentru rolurile respective. Pe langa reprezentatia cu care ne bucura film de film AH as mai scoate in evidenta si reprezentatia dementiala pe care a avut-o Paul Sorvino... incepe sa imi placa din ce in ce mai mult acest actor.
0 1
defav pe 27 Ianuarie 2010 18:45
Da, un film politic-sa zicem-f. bun, in care A. Hopkins face un rol f. complicat ; sinopsis-ul e extrem de inspirat , nu pot sa adaug decit ca pasionatii genului vor fi satisfacuti -dealtfel ,nu cred ca a ratat vreunul asa ceva, dar si ceilalti ar avea ce admira in acesta , macar sa vezi un om chinuit de propriile temeri, prejudecati, grandilocvent si de o decadenta asumata , resemnare si multe alte stari cum numai Hopkins poate sa redea.
0 0
Cristi Weed pe 12 Mai 2008 16:00
Un film despre viata unui presedinte american ! Recunosc nu sunt un fac prea mare al U.S.A. dar AH joaca exceptional acest rol si m-a determinat sa vreau sa vizionez acest film ! Nu am regretat nici o clipa ca am facut-o ! Ed Harris si el joaca foarte bine !
0 0
pssst pe 08 Aprilie 2004 15:37
vazut de curind, cu ocazia programarii pe HBO: buna decizie!

excelent! iata ca AH face un rol de compozitie, in care ne ajuta sa incercam sa pricepem ce se afla in sufletul unui mare om de stat, care a stiut cu pricepere sa faca slalom printre pericole si sa-si faca prieteni in locuri de neinteles pentru unii...

realizat dupa moartea lui Nixon, filmul arunca mai multa lumina asupra controversatului Nixon, dar sa nu gresiti cind credeti ca va spulbera toate nedumeririle: din pacate, adauga mai multe!!!

nu mai stric din farmecul filmului, dara atrag atentia asupra scenei in care ii este facuta o sugestie iar el raspunde ca i-ar placea sa faca asa ceva, dar "Nixon nu poate". o lectie de politica aplicata!

0 0