mihaelatb pe 31 Octombrie 2010 06:05
Un film pe care sa-l vezi atunci cand nu ai alta alternativa. Dar numai o data! John Cusack nu este printre preferati, iar Dermot Mulroney, face iar un rol negativ. Cel mai bun ? catelul ala alb care avea pasaje favorite din Doctor Zhivago si pustiul de 15 ani care a venit pentru iubita lui de 43 de ani - cu bataie spre 61, din San Diego!
0 2
SomFlorin pe 11 Februarie 2010 20:10
il ador 10/10:X!mi-a placut mult!cea mai bn comedie din 2005!
0 1
Deceoare pe 29 August 2023 14:46
Mulți s-au văzut pe sine însuși(ăși) în personajele filmului și nu le-a convenit spunând că filmul este o porcărie(4), așa și așa(5), bunicel(6). Dar culmea este că în aprecierea(notarea) generală a ieșit de un film bun(7) spre foarte bun(8), adică o medie de 7,1! O comedie-romantică bună și un regizor care a știut să pună în valoare atât scenariul cât și jocul actorilor. La un film bun și foarte bun sunt evidențiați actorii și este uitat regizorul. Exact ca la fotbal și alte sporturi. Titlul original:”Must love dogs”, în traducere directă:”Trebuie să iubim câinii”.
0 0
ioanaa_ioana pe 27 August 2023 15:08
Pacat ca este un film cu actori valorosi pentru ca este o porcarie, gen Hallmark.
0 0
pandora47 pe 26 Mai 2019 22:08
Simpatic film! Te amuza unele situații, iar altele te intriga. Amara ca sî viața e comedia ăsta!
0 0
Spikos pe 13 Aprilie 2013 08:09
Dupa o casatorie esuata Sarah , cu ajutorul insistent si aproape obsesiv al familiei si prietenilor , care toti actualizeaza liste de oferte cu persoane divortate , incearca sa-si refaca viata ; jocul intamplarilor pare natural , umorul retinut nu lipseste si totul se sfarseste cu bine ; nota 6 .
0 0
pisicuta1 pe 12 Martie 2012 20:50
buna
merita sa vezi comedia!..................................
0 0
FreakDoll pe 18 Ianuarie 2010 16:27
Dragut filmul .. Poate chiar avem toti un suflet pereche pe lumea asta ..Mai greu sa'l gasim :) Super actor Cusack :x:x:x
0 0
Cristi Weed pe 19 Mai 2008 16:28
:) John Cusack demonstreaza ca este un actor mare ! A jucat exceptional , atat in roluri romantice cat si in roluri energice ( aducem aminte de Con Air ) :D !
0 0
mimi pe 07 Februarie 2008 17:31
a fost frumost filmul , o lectie k in viata fiecare are sufletul pereche pe undeva.......eu inca il mai astept:D
0 0
ovidiu pe 15 Octombrie 2005 15:31
bunicel
1 4
cosmin_kedii pe 11 Mai 2013 18:28
Un film destul de previzibil bine deservit de doi actori excelenti , Diane Lane și John Cusack
1 1
bainca pe 28 Februarie 2020 23:22
nota 7 bun dar atat
Interesanta comedie , nu vroiam sa o vad dar totusi a m vazut-o intamplator .Povestea este interesanta , actiunea cu unele faze comice , romantic nu prea poti sa spui ca a fost , este mai mult o comedie pentru oameni maturi nu pentru pustani tocmai ca arata relatiile la maturitate , ca si subiectul despre femeia divortata care isi cauta barbat prima data pe internet , fiind disperata isi da seama ca alesul este cel care se astepta cel mai putin , nu este neaparat genul meu de actiune mai ales ca la inceput nu prea intelegeam cine este cine intre personaje dar nu regret ca am vazut-o .Chiar nostime unele scene , interesant actorul principal.Nota 7 pentru poveste si actiunea in unele faze comice
1 0
serban_ionescu pe 29 Septembrie 2017 14:41
Adevarata fericire, indiferent de sex si chiar de varsta este obtinuta PRIMORDIAL si DECISIV doar prin gasirea iubirii sincere si reiproce cu persoana adecvata de sex opus !
O comedie relativ simpatica, relaxanta, bunicica dar care nu poate fi considerata ca ar fi dedicata EXCLUSIV femeilor in general, si cu atat mai putin DOAR celor divortate ! Realitatea este aceea ca morala profunda a acestei comedii (desi cam "usurica" ca si mod scenaristic ales de punere efectiva pe pelicula), este aceea ca o foarte mare importanta, de multe ori chiar decisiva in instalarea fericirii reale din viata oricarui om (fie el femeie sau barbat, fie de varsta tanara si chiar fie si de varsta a-2-a sau chiar a-3-a-vezi cazul tatalui lui Sarah, batranul simpatic si DISTINS Bill Nolan-senior), o are cat se poate de evident, cautarea si gasirea efectiva a unei relatii oneste de iubire adevarata dar si deplin MERITATA fata de cineva de sex opus.

Filmul merge chiar mai departe cu aceasta idee care a stat la baza realizarii acestei comedii romantice despre cautarea… citeşte

1 0
Iulidesprefilme pe 07 Martie 2013 18:28