Dragos.87 pe 01 Octombrie 2023 00:04
E un film foarte bun, un scurt-metraj și un amalgam de idei care îți pun creierul la contribuție..David Lynch e un adevărat geniu când e vorba de cinematografie și realizarea operelor proprii..Recomand celor deschiși mental, nu e pentru oricine.
0 0
jokeru28 pe 24 Iunie 2023 17:31
Un film....care te acapareaza sa il urmaresti, dar pe parcurs iti dai seama ca nu intelegi mare lucru si te intrebi daca ai omis ceva. Si te uiti in continuare, si starea nu se schimba. Astepti finalul, cu gandul ca acolo va fi deslusit misterul. Dar el ramane si dupa ce se termina genericul de sfarsit!

Nu e genul meu de film. Singurul lucru ce mi-a placut e cum a jucat Naomi Watts. O naturelete incredibila, desi a jucat si rol pozitiv si rol negativ.

De asemenea, felul cum a fost filmat, muzica si cum au interpretat actorii , m-a facut sa cred ca e un film de la inceputul anilor 90.

0 0
vasiliu_radu_marian pe 16 Martie 2023 05:17
Cum să pierzi 2 ore din viață fără să te alegi cu nimic bun și folositor ba dimpotrivă. Dacă ești masochist sau îți place arta pentru artă fără rost și fără înțeles, atunci îți poți justifica timpul pierdut și imaginile care te vor bântui o vreme. În rest, scoateți mai bine copii în parc, joacă-te cu animalul de companie sau ajută o bătrână să treacă strada. Vei fi mult mai câștigat și mai de folos în lumea asta.
Nu recomand acest film.

0 0
lavara_laiarna pe 02 Ianuarie 2023 21:44
O capodoperă reușită ce trebuie apreciată măcar pentru efortul ce l-a depus . .priceputul.
0 0
andrei_oarga pe 05 Februarie 2022 15:31
Plin de suspans si mister de la un capăt la altul,cu o regie ca la carte,efecte hipnotizante si interpretări excelente,cu un plus pentru Naomi Watts si Laura Harring,rezultatul e un film care merita vazut!
0 1
user-5e74c73eac55f pe 20 Mai 2020 12:34
Un filme incredibil si atât de ciudat.Jocul actoricesc mai ales performanța lui Naomi Watts în scena cinei puteai să deduci tot filmul din privirea ei.Am înțeles tot filmul după ce am căutat explicația, ce mintea umană nu poate înfrunta intervine visul într-un lung șir de povestiri puse cap la cap.
0 0
AdriAdrianna98 pe 21 Februarie 2020 21:35
Wow, filmul e șocant de-a dreptul. pentru cei care nu l-au înțeles, recomand să căutați explicația pe youtube, abia atunci reușești să vezi ce minunăție ai urmărit și câte se ascund în spatele fiecărui detaliu aparent nesemnificativ. Povestea e foarte captivantă iar întorsăturile de situație sunt hipnotizante de-a dreptul. Laura Harring are o frumusețe și o senzualitate nimicitoare.
Cum a zis cineva mai sus, filmul ăsta te bântuie de-a dreptul,e genul de film de care îmi voi aminti toată viața.

0 0
AdrianaCT pe 12 Ianuarie 2019 09:54
Mie personal nu îmi place David Lynch, prin asta înțelegând nu că nu este un regizor fabulos - acesta este un fapt pe care nu cred că are cineva cum să-l nege - , ci doar că filmele lui nu sunt pe gustul meu... Nu prea agreez ca, după vizionarea unei pelicule, să văd un sens gri, mâlos și cam fleșcăit a ceea ce se petrece în capul meu și cam asta e starea pe care mi-o creează ce face el.
Dar filmul este indiscutabil bine făcut, are cursivitate și e admirabil ca detaliu al cadrelor și al modului în care se leagă ele, iar Naomi Watts este extraordinară.
Sensul nu mi se pare atât de abscons. Pentru mine filmul vorbește despre condiția aspirantului la statutul star hollywoodian și simbolistica folosită de David Lynch pentru a expune compromisurile pe care trebuie să le facă protagoniștii industriei filmului și ce se petrece cu ei în funcție de… citeşte

1 1
Robert.Chetan pe 24 Martie 2018 17:14
Ciudat,misterios,fascinant..mi-a placut
Ma indoiesc ca cineva in lumea asta imi poate spune concret 100% despre ce e vorba in film inafara da David Lynch.Poti doar sa presupui.Si eu sunt adeptul teoriei cum ca prima parte a filmului e visul lui Betty/Diane iar partea a doua e "cruda realitate",insa chiar si asa sunt multe element care pot rasturna aceasta teorie.Cuplul de batrani,cutia albastra,scena cu barbatul care omoara 3 oameni,secventa in care un barbat ii povesteste altuia despre un vis ciudat pe care il are.Ceva nu se leaga.Tocmai de-aia imi place atat de mult acest film.Nici pana azi nu se stie exact despre ce e vorba.Un film ambiguu,greu de "digerat" care cu siguranta nu va fii pe gustul tuturor.Nu va faceti iluzii ca o sa il intelegeti mai ales daca sunteti lipsiti de experienta cinematografica.Si cu experienta si tot nu o sa va dati seama despre ce e vorba.Tocmai acest lucru il face un film foarte bun,un film… citeşte
0 1
andystarx pe 24 Ianuarie 2017 00:23
Nota 6/10
Este foarte clar ca nu este un film pentru oricine,si ca jocul actoricesc este bunicel,singurul motiv pentru care ii acord un 6,in rest in opinia mea,este suprapreciat de unii si poate subapreciat de altii ,in care ma includ si eu !Sincer,fiecare trebuie sa aiba pareri proprii,deci cine vrea sa il vada,sa il urmareasca,dar pe mine unul nu m-a impresionat,si nici nu am de ce sa il revad !
0 1
Stephen2D pe 16 Februarie 2016 00:43
Trebuie să recunoaștem, visul Hollywood-ul poate naște monștri.

3 5
into_the_labyrinth pe 26 Ianuarie 2016 13:07
Mulholland Drive e în primul rând o dramă, dar are şi destule elemente de thriller şi e un model despre cum să faci thriller fără să foloseşti violenţa în exces. Povestea e la fel de criptică şi care lasă loc la interpretări ca şi majoritatea filmelor lui Lynch (veţi regăsi elemente şi din Inland Empire, şi din Lost Highway, dar într-o formă uşor diferită), aşa că dacă îţi plac acelea, îţi va plăcea şi acesta, dacă nu, nu. Personal, admir geniul lui Lynch, deşi ştiu că exagerează, cum a făcut-o şi în Lost Highway. Story-ul e ca un vis, ca un drog, deşi are elemente care pot fi legate cumva (dar cred că nu total). Puncte forte: tensiunea bine gradată, sentimentul că urmăreşti cinema autentic, chiar dacă la un moment dat e "film în film", rolul formidabil făcut de Naomi Watts. Puncte slabe: ambiguitatea şi tendinţa de a complica excesiv… citeşte
2 1
andyy pe 03 Noiembrie 2015 00:44
Un film foarte greu de urmarit si de inteles. Nu contest valoarea lui, dar pe mine "m-a depasit".
0 2
SconsulParfumat pe 05 Septembrie 2015 23:04
vezi jumatate, apoi ia berea si pleaca
Desi tot incerc sa mai gasesc altceva facut de tata Lynch in afara de Twin Peaks, care intradevar a meritat, nu prea reusesc; se aplica si aici: film ok prima jumatate, pana se produce schimbarea (cine l-a vazut stie la ce ma refer, cine nu, sa nu stric 'placerea'); dupa aceea totul devine amestecatura (la extrem), si simt ca nu mai stiu la ce ma uit...sau de parca m-am dus la baie, si iesea greu fasolea alea de-o mancasem, si, pierzand mult timp, am ratat o bucata din film... Si in plus mai sunt si scenele "alegorico-terifiante" aruncante asa, aiurea, care te scot din ale tale, dar fara sens (ca alergatura cuplului de old-man-i de la sfarsit, cu tipete, si foarte stresanta)...pacat, chiar parea captivant dupa prima jumatate...as fi continuat in cu totul alt stil...
P.S. mi-a placut totusi foarte mult scena cu cele doua femele protagoniste cand dormeau ele asa amandoua singurele in… citeşte

1 3
lili22 pe 14 Mai 2015 00:12
Lynch nu face decat sa se repete
Vine cu doua -trei elemente noi, sa ne socheze si crede ca a facut un film grozav.
1 1
radu3455 pe 07 Martie 2015 11:16
un film caracteristic lui David Lynch destul de greu de inteles cum sunt majoritatea filmelor lui Lynch,are o poveste interesanta,prestatia actorilor e foarte buna,merita vazut in special de fanii acestui gen de filme nota 7
0 2
alali pe 09 Februarie 2015 01:50
Un colaj cu aere de lung-metraj..
Deoarece sunt un batran conservator care iubeste clasicul, mai in gluma mai in serios vorbind, nu am gustat deloc acest film. Dar nu neaparat din cauza deschiderii lui catre multiplele interpretari si intelesuri, ci mai mult din cauza amalgamului de idei ce se ingramadesc odata cu inaintarea in poveste, ca la finalul filmului sa ramai mai pierdut in ganduri decat daca nu ai fi vazut deloc filmul ci doar cineva ti l-ar fi recomandat ca pe unul plin de mister(e) si de inexplicabil.
Am mai vazut si noua incadrare ca fiind noir, neo noir. E clar! Curand si filme cu J. Lo. vor intra cu usurinta in genul noir... S-a dus naibi acest gen! Atat de neo ca poti incadra cam toate productiile noi.
Spuneam totusi, riscand enorm, la cati adepti are Lynch si in special acest film neterminat, ca pelicula m-a dezamagit in special din cauza a ceea ce transmite. Transmite mult, din toate, dar… citeşte

25 10
Pantaleon pe 28 Noiembrie 2014 22:30
Nevoia de a-l revedea
Am vazut acest film pentru prima data cu multi ani in urma (cred ca prin 2002-2003) si am ramas cu ideea un film bun, dar ambiguu, nelamurit la final, ciudat. Acum, cand l-am revazut dupa atatia ani, aceeasi idee persista si desi e clar ca Lynch a creat un film de exceptie, un film aparte, se forteaza prea mult nota in final, unde in loc sa se lamureasca privitorul fascinat si cu ochii iesiti din orbite la ceas, sperand sa nu fie lasat in ceata, regizorul creeaza un amalgam ciudat de paranoia dusa la extrem, cu violenta si erotism, lasand multe, foarte multe aspecte (dupa parerea mea) neclare. Eu nu-i cred pe cei care spun ca au inteles perfect filmul, mai ales ca niciunul din ei nu se oboseste sa-l explice, in cazul in care se lauda ca mintea lor a fost mai agera, eu cred ca desi ideile de baza se pot distinge clar la final, regizorul a lasat prea multe goluri, prea multe nebuloase… citeşte
1 1
Andrei843 pe 19 Aprilie 2014 20:20
Unul dintre cele mai "grele" filme pe care le-am vazut...eu cred in continuare ca lynch ne-a lasat sa credem ce vrem despre finalul filmului.
0 1
Ghemot pe 16 Martie 2014 22:28
Chiar și după acest film, Naomi Watts ramane una dintre actritele mele favorite.
Insă filmul, pur si simplu nu se leaga; sunt persoane care spun ca l-au inteles, este super bun, dar nimeni nu a incercat sa-l si explice intr-o fraza DE CE este atat de bun...

1 4
Pantaleon pe 28 noiembrie 2014 22:32
De acord cu tine. Si referitor la Naomi Watts, una din cele mai bune actrite ale zilelor noastre, cat si referitor la cei care se lauda ca au priceput in totalitatea filmul, dar nu dovedesc prin comentariile lor asta.
Rippa pe 27 Februarie 2014 15:56
Recomandat numai avizatilor: un film hermetic, dificil, simbolic si necomplezent pe tema constiintei si a esteticului (in buna traditie David Lynch); nu in ultimul rand dedicat conditiei regizorului.
Nu-l ratati, va va bantui.

0 2
vladimir84 pe 20 Octombrie 2013 17:11
Nu i-am dat 10 pentru ca inca nu l-am inteles in intregime. L-am vazut abia acum pentru ca Naomi Watts este actrita mea preferata si a meritat 100%. Este un film inimaginabil!
0 1
Postmodern pe 07 Septembrie 2013 12:13
Mulholland Drive - monstrul de la care nu-ti poti lua ochii | Postmodern
[...] l-ar considera, poate,  un fel de endurance test - artistic, bineînțeles. Pentru mine, Mulholland Drive este monstrul din spatele restaurantului. Este revoltător aproape, dar nu-mi pot lua ochii de [...] citeşte
0 0
Puscas_marin pe 01 Septembrie 2013 13:54
Trebuie sa intelegi din ce-i facut un cocktail ca sa-ti dai seama ca-ti place?
Primele 60 de minute din acest film sunt mai usor de ''digerat'', abia dupa acestea incep sa apar adevaratele semne de intrebare despre acest film. Scenele bizare in care un barbat aflat intr-o cafenea povesteste unui prieten despre un cosmar avut, tipul care impusca mai multe persoane si fura o carte neagra, mafiotii care il forteaza pe regizorul Adam sa angajeze o fata necunsocuta pentru rolul principal fac filmul si mai greu de inteles pentru ca nu se leaga una de cealalta si par sa nu aiba legatura cu actiunea principala a filmului.
David Lynch ofera o serie de indicii in legatura cu acest film, la care trebuie sa fim foarte atenti. Chiar daca a trebuit sa-l revad pentru a intelege (in mare parte) ceea ce se intampla in acest film si chiar si asa tot am ramas cu unele semne de intrebare, ii acord nota 10 si pot spune ca este unul dintre filmele mele preferate si ocupa prima… citeşte

0 1
lorenne pe 29 Iulie 2013 14:31
Un film greu de inteles daca nu ai experienta intr-ale cinematografiei. E plin de simboluri si mister si fiecare scena are o semnificatie precum o piesa de puzzle.
1 0
Spikos pe 01 Mai 2013 08:17
Greu urmarit , greu de inteles , cadre cu ziduri netencuite , cactusi , personaje si spectacole stranii , s.a. , fortand imaginatia spre o simbolistica incriptata ; actiunea faramitata ca intr-un puzzle , mereu oprita la jumatate , ne pune atentia si rabdarea la grea incercare ; nu stiu daca filmul acesta spune ceva pana la urma , sau doar ne scapa noua , celor care ne plac lucrurile explicite ; preferam sa ramanem cu atata cat am inteles decat sa-l mai revedem , conform principiului ca daca nu te dumiresti o data , a doua si a treia oara e bajbaiala curata ; irationalismul si nonconformismul se confunda uneori usor cu un fals suprarealism ; nota 6 .
0 0
alex_il_fenomeno pe 21 Septembrie 2012 11:07
un alt film nemuritor din partea lui David Lynch, o productie de o asemenea profunzime, niste actrite impresionante si o poveste cu niste twist-uri care te lasa fara rasuflare. inceputul este tot scaldat in mister, ca in mai toate filmele amintitului regizor, pentru ca spre final sa fie dezvaluite unele chestii, aici majoritatea lucrurilor, astfel ca ramai cu ochii larg deschisi la asa evenimente! cine s-ar fi asteptat ca ....! dar bine, aflati totul urmarind aceasta pelicula impresionanta.
1 3
mihaigeniu pe 24 Mai 2012 19:13
un film ciudat tare pe care doar Dave Lynch putea face;poate fi genial tocmai pt ca nu are logica:dupa cum spunea un critic"cu cat e mai confuz,mai neclar cu atat mai mult nu-ti mai poti lua ochii de la el"
0 2
alex_il_fenomeno pe 21 septembrie 2012 11:08
ba din contra, totul iese la iveala la final daca esti atent. incearca "Lost Highway", acela e film fara inceput si fara capatai.
mihaigeniu pe 23 septembrie 2012 01:32
o sa ma mai uit odata ,poate ai dreptate;am auzit de lost highway,sa incerci si "le moustache"daca vrei un film psihologic
robertsandu pe 16 Mai 2012 14:29
Mulholland Dr. (Dramă, 2001), R: David Lynch
10/10

Categoric nu e un film care se vrea “descifrat”, ci mai mult unul căruia trebuie să-i apreciezi și să-i păstrezi misterul și nonconformismul. Mulholland Dr-ul lui Lynch este dificil de judecat, pentru că modul în care se derulează te poate face să crezi că povestea a fost complicată din dorința de a face filmul mai pretențios și mai "demn" de cei avansați în ale cinematografiei. Nu-i cazul. Avem destule filme care spun povești simple, facile și standardizate și puține care își permit luxul și riscul de a se juca cu mintea și simțurile noastre. MD înseamnă o gură de aer proaspăt și o experiență cum puține filme îți pot oferi.

2 3
paul2000 pe 01 Mai 2012 14:00
Ceva mai usor de inteles decat celelalte filme ale lui Lynch si totusi, cum spunea cineva pe aici, destinat doar iubitorilor genului! Actorii joaca impecabil, coloana sonora este impresionanta si profunda, iar scenariul genial! Atmosfera intunecata, de vis, aduce aminte de serialul Twin Peaks! Metafizicul se imbina cu realitatea crunta in care traim! Recomand!
0 0